Paint de forummer boven je

Nou, ik had dus een leuk idee (vond ik).
Teken in Paint hoe je denkt dat de forummer boven je eruitziet. Omdat je soms een heel raar beeld vormt van forummers op basis van hun naam en avatar. (Nu heb ik spijt dat ik net mijn avatar heb veranderd eigenlijk.)

Ik heb alleen nog even geen praktische oplossing kunnen bedenken om ervoor te zorgen mensen niet gelijktijdig allemaal dezelfde persoon gaan painten. Misschien even quoten om te dibsen ofzo? Als iemand een beter idee heeft, graag.

2 likes

geniaal

1 like

Ik ga even kijken of ik paint heb. Anders gebruik ik wel notities op mijn mobiel om er iets van te maken

willen jullie wel geloven dat ik een portret van mezelf heb in paint van de hand van mijn kind
melig moment in een periode dat we steeds die vervelende oneliner knakker met zonnebril imiteerden, kom hoe heettie
in de eerste scene waarin ze naar het lijk gaan kijken weetjewel
had m ingesteld als plaatje in die Mes op Tafel app

helaas weinig tijd voor MoT nou

wie doet @Krabsalade

@Nescio
Horatio :sunglasses:

roze stethoscoop!!!

Hahahaha.

14 likes

Ik bied me aan als model

PS Even geen paint in hand bereik om zelf mee te doen.

Dit topic :joy::joy:

7 likes

Love love love it :heart: :+1::+1::+1::+1:

Ok dit is geniaal

Ik heb geen paint :frowning:

Weet iemand waar Guus meeuw is?

33 likes

Ik ben al aan het warmzingen voor het PSV stadion

3 likes

Hahaha dit topic. Ik ga deze bewaren voor wanneer ik niet kan slapen, lekker uitleven

1 like

Ik wil anders wel een nieuwe profielfoto, dus wie wilt, leeft zich maar uit. :sunglasses:

Sorry ik ken je niet zo goed dus ik heb dit van je vorige profiel foto gemaakt.

25 likes

Hoe doen jullie dit? Ik zou niet verder komen dan zo’n tekening die een driejarige maakt (en dat nog niet eens).

7 likes