Paint de forummer boven je

Ik zit al 4 weken geblesseerd thuis… ben al lang blij dat ik weer een doel in mijn leven heb :rofl::rofl:

7 likes

@Isha heb ik net een voor jou gemaakt, wil ik hem posten, zie ik dat @anon39978576 al een super mooie van je gemaakt heeft! Haha, heb je er twee.

Ik moest eerlijk zeggen dat ik je niet kende (weet ook niet of je eerst een andere naam had) dus ik heb het gedaan met je voorstel post uit het get to know me topic

@anon68622085 On it! Heb wel wat uit te leggen thuis als mijn vriend thuis komt en ik niks gedaan heb…
Prioriteiten stellen zullen we maar zeggen :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Omg hahahaha echt leuk gedaan!

1 like

Dit wordt m’n nieuwe foto zodra ik de verandering aan durf. ZO LEUK, dank je wel :two_hearts:

3 likes

@anon68622085 Klaar!

Misschien heeft ie wel wat uitleg nodig :see_no_evil:
Uit je posts maak ik op dat je bezig bent met sporten/ gezond eten enzovoort. Vandaar de fitguuurl.
En hoop dat je thuis bent in Marvel :wink:

En sorry voor de snor. In mijn ogen heeft een professor ALTIJD een snor. Ongeschreven regel. Dus ook als je een vrouw bent, dan plak je maar een snorretje op!

21 likes

Hahaha dit is zo leuk, ik kan nog geen eens een boom tekenen laat staan dit

toch niet op het plafond van de auto mag ik hopen?

1 like

herkenbaar

1 like

Hahahaha omg dat weet je nog? Mooi dit. Ik zat er echt gisteren nog aan te denken, ik heb het er nooit meer af kunnen halen (hoe neem je subtiel micellair water mee) en nu heeft hij de auto verkocht en een nieuwe. Schaam me diep :see_no_evil:

1 like

Deze is voor @Mario

21 likes

Hahaha geweldig! Thnx.

OMG Laf it!

1 like

echt?! nou ja… soms is het leven een beetje gek.

@morale Naar aanleiding van je post in het get to know me topic…

12 likes

Up… ofzoiets hah

2 likes

Wil iemand mij maken

5 likes

Yesz ik ben je aan het tekenen

3 likes

@anon98052296

20 likes

Love the tits!!! En alles
<3
Heb hem als whatsappfoto gedaan haha

4 likes

Hahahahahaha wat een griezel inderdaad hahah dankje

4 likes