Pakketjesirritaties

Dat is niet jouw verantwoordelijkheid. Jij bestelt een product en het is aan de verkoper om te zorgen dat dat goed bij jou aankomt, ze kunnen daarvoor een extern bedrijf inhuren, of zelf op een eenhoorn langs komen rijden, dat gaat jou niet aan. Jij sluit een overeenkomst met Bol, dat Bol vervolgens zelf weer overeenkomsten aangaat met de leverancier van het boek en PostNL om het proces te laten lopen is de service waarvoor jij Bol betaalt. Zij zouden zelf wel weer PostNL kunnen aanspreken op hun service aan hen.

9 likes

@Tubing ja precies wat hierboven gezegd wordt. Bol.com zegt ook contact opgenomen te hebben met PostNL.

Afgelopen week is het weer gebeurd dus het is weer een irritatie: ik heb al meerdere keren gehad dat Bol.com één boek in een veel te grote doos doet en dat het met allemaal deuken en zelfs scheuren (bij hardcovers) bij mij aankomt. Ik heb het nu al meerdere keren aangegeven en teruggestuurd, maar volgensmij gaan ze het nooit leren. :woman_shrugging:

Aangezien ik nooit problemen heb met bestellen en pakketjes (echt nog nooit haha) maar wel op internet negatieve ervaringen over deze winkel lees: hoe is jullie ervaring met sarenza? Lees bijna alleen maar negativiteit dus wellicht zou het mijn eerste pakketjes irritatie kunnen zijn :grinning:

Ik heb er nu een keer of 3 schoenen besteld en dat ging altijd prima! Vaak ook een stuk lagere prijzen dan bij andere webshops. Ook retouren was zo gedaan, vind het wel een goed bedrijf!

1 like

Ik heb er een keer besteld en dat is helemaal naar wens verlopen! Op de website werd toen ook aangegeven dat ik beter een maat groter kon bestellen van die schoenen en dat klopte ook.

1 like

Tip is om even mijn post in het topic van klant reviews te lezen, reviews zeggen namelijk niet altijd iets over een webshop. Grote kans dat de 2 klanten die op jou reageerden geen review achterlieten, maar de klant die een week op haar pakketje moest wachten wel een review plaatste, zo werkt dat als je iets gedaan wilt krijgen of niet tevreden bent. Ook zalando en h&m scoren 1 van de 5. :wink:

1 like

Ik ben de komende dagen niet thuis, dus had gezegd tegen de leverancier dat het pakketje niet bij de buren afgeleverd moest worden. Op de een of andere manier is ie net ineens afgeleverd. Goeie hoor.

1 like

Mijn pakket is naar Denemarken gestuurd :sweat_smile:

1 like

:sob::sob::sob:

3 likes

Ik heb vandaag na 2 maanden eindelijk m’n pakketje gekregen dat ik via Ali express had besteld. Alleen was de inhoud van dit pakketje weg en kreeg ik een post nl briefje met hun excuses. WAAR IS DE INHOUD?? :angry::angry:

Ja… Ik ga morgen maar even bellen

Hoogstwaarschijnlijk is er een probleem geweest met de sorteermachine en zijn ze de inhoud in het proces kwijtgeraakt. Dat gebeurt weleens, ook met brieven. (heb zelf bij Postnl gewerkt)

Zou wel echt heel ruk zijn. Krijg ik dan nog wel iets van een vergoeding of heb ik dan pech gehad?

1 like

Hmm, ik denk dat als het een pakketje van een Nederlands bedrijf was, of naja niet perse van een site als Ali, het wel zou kunnen lukken, maar uit ervaring weet ik dat het met Ali pakketjes wel erg lastig wordt. Je kan het altijd proberen, natuurlijk!

Ik ga morgen even bellen. Thanks voor de info!

1 like

Neeeeeeeeeee, pakketje WEG. Traceernummer zegt afhaalpunt 1, webcare zegt afhaalpunt 2. Maar op beide niets nada noppes.

Bezorger zou vanmiddag komen. Dus ik vanmorgen naar mijn afspraak en dan de middag vrij voor pakket. Kom ik net thuis, staat mijn pakketje voor de deur!!!

Ik zou gaan voor 29

Ik denk 24 sowieso niet. Twijfel is erg groot tussen 25 en 29… Ga toch voor 29.