Pakketjesirritaties

Hai ben ik weer met het volgende probleem. Er is vanavond korting bij h&m. Dus ik wilde een bestelling plaatsen voor mijn vader met mijn account (wantja punten he). Bestelling geplaatst. Geen bevestigingsmail. In mijn overzicht staat dat de bestelling geplaatst is maar bij overzicht staan geen artikelen. En de klantenservice is nu natuurlijk niet bereikbaar en eer ze dat een keertje zijn is de korting natuurlijk verlopen en heeft ie er ook niks meer aan.
Ik geef het op hoor. Wat een ellende

Edit: nu heb ik 2 keer een orderbevestiging. Straks misschien ook 2 pakketten haha wat een grap.

1 like

Ik snap echt niet waarom hun de zaken daar niet op orde hebben en andere webshops die vaak nog kleiner zijn het wel kunnen. Daar mogen ze zich best voor schamen.
Het enige wat ik wel positief vind is dat ze tegenwoordig heel snel zijn met verzenden hier. Steeds binnen 2 dagen al. Maar in andere gebieden lees ik daar ook klachten over. Net als dat ze er eeuwen over deden voordat je een keer met ideal kon betalen. Want hoe lang moest het wel niet via acceptgiro. Niet dat ik daar ooit via ideal betaal, want ik betaal altijd achteraf maar toch.

Ik krijg blijkbaar echt 2x een bestelling en moet de tweede maar terug sturen. Dus dan moet ik straks eerst naar het postkantoor om die pakketten op te halen, naar huis, dat formulier wat er in zit invullen en dan weeeer naar postkantoor om het terug te sturen.
Gelukkig is dat wel gratis maar tochā€¦ Een annuleerknop zou ook eens handig zijn.
Ik heb sowieso een no buy dus koop voorlopig niks maar als ik dat wel weer doe dan ga ik wel naar de winkel of bestel ergens anders.

Ik heb dus echt nooit meer problemen met H&M, verbaas me er echt over dat anderen dan zoveel pech hebben.

3 likes

Gelukkig! Ik heb er een aantal keer besteld (jaren geleden) en echt elke keer gezeik. Items gestuurd die ik niet besteld had, kwijt geraakt pakket, geld niet terug storten na retouren enz. Ik bestel er dus nooit meer :see_no_evil: en zo te horen is er weinig veranderd.

Ik snap niks van post. Een pakket wat vrijdag zou moeten komen is nu binnen gekomen nog voor het pakket wat vandaag binnen moet komen. Van het zelfde bedrijfā€¦

Zo irritant dat die tijdvakken zo groot zijn, word altijd zoā€™n functieloze kip in de tussentijd. Heb net toch maar gedoucht maar ben de hele tijd on edge.

1 like

Die bezorgtijden zijn opeens aangepast. Voorheen kwam de bezorger vanaf 09.30 en nu opeens 08.15. Blijkbaar zitten we aan het begin van de route want hij staat telkens als ik iets bestel ook echt om 08:15 voor de deur. Op mijn vrije dag :tired_face:

Dit had ik ook op mijn oude adres 8.00 uur op zaterdag. Zo vaak dat ik nog lag te slapen. Zo kut. Gelukkig nu een stuk beter en is het tussen half 5 en half 7, vaan rond 6 uur.

1 like

Ik had laatst een jaargang tijdschriften gekocht via marktplaats. 's avonds een niet thuis briefje in de deur, prima dacht ik, dan haal ik het morgen bij de buren op, want het is al laat. Volgende dag lees ik dat briefje. Staat er ā€˜pakketje ligt naast de containerā€™. Gewoon in mā€™n voortuin dus. In de stromende regen. Top.

1 like

Ok ik zat hier laatst nog te vertellen dat ik nooit problemen had met H&M, nou hier ben ik hoor :ā€™)

Ik had twee bestellingen gedaan, ik kreeg gister een mail dat ik ze op kon halen. Er lag maar Ć©Ć©n pakketje zei die meneer. Net appt mn vader dat het andere pakketje bij hem is afgeleverd, terwijl ik dat adres al heel lang geleden heb verwijderd uit mā€™n account en bij de bestelling staat ook het afleverpunt dat ik heb gekozen. En nu zie ik dat er maar 1 artikel in zit, terwijl ik 3 dingen had besteld. EĆ©n ding was telkens uitverkocht dus ik baal.

Pakket zou bezorgd zijn bij een van mijn buren maar die vent beweert dat ie van niets weet.
Vet kut natuurlijk want is een bestelling van zestig euro. Heb gelukkig via achteraf betalen besteld dus ben mijn geld nog niet helemaal kwijt.

Voor de mensen die wel eens bij h&m bestellen en problemen hebben met bezorging: click & collect raad ik aan! Heb het nu al 2x gedaan in korte tijd. EĆ©n keer kon ik het de volgende ochtend al afhalen, echt super chill. Moet er wel een filiaal bij je id buurt zitten die daar aan mee doet.

Omg er is een wonder gebeurd! Ik had gisteren een bh bij de h&m besteld aangezien mijn oude me zowat neer heeft gestoken en het werd gewoon vandaag al geleverd :scream: was helemaal verbaasd toen ik in de postnl app zag dat het vandaag zou komen want van de h&m zelf heb ik geen verzendmail gehad haha.

Maar om wel even te klagen, de chille bezorger is hier alweer weg. Pakketjes worden hier bezorgd door een bedrijf dat voor de post werkt en de berzorgers lijken daar wel te komen en gaan.
Nu hebben we een beetje een aparte bezorgster die de halve (super krappe) straat keihard achteruit rijdt en daarbij rakelings langs autos gaat.

Ik had wat bij asos besteld en al heel gauw een track and trace ontvangen. Maar er kwam geen datum bij te staan. Dus na een week wachten gebeld naar PostNL. Zegt die dame dat ze geen pakketje hebben ontvangen. Bel ik asos en ja, mijn pakketje heeft het pand niet verlaten door technische issues. Als ik niet had gebeld zat ik nu nog te wachten.

Nu pakketje terug gestuurd want niet tevreden over de producten. Al ruim een week geleden verzonden, maar nog geen e-mail dat zij het hebben ontvangen. Asos is ook zo kut met klantenservice want je kan niet bellen.

Ik heb hier serieus een wekenlange discussie over gehad met de asos klantenservice. Daar werken echt hele rare mensen en ze doen alsof ze 30000 speciale afdelingen hebben waar ze dan hun problemen op af schuiven.

1 like

Hoe is dat afgelopen?

Heb wel die bevestiging van het postkantoor. Maar geen zin in wel-niet discussie en dat ik geen cent terug krijg.

grrr

Edit.: zat dus een boek inā€¦

2 likes

Ahh is het boek wel droog gebleven?

Ja redelijk! Beetje gekrulde hoekjes. Heb ook tegen bol gezegd dat boek prima te gebruiken is maar dat ik deze manier van pakjes ontvangen niet zo waardeer. Krijg ergens deze week een kleine goedmaker in de brievenbus

4 likes

Maar waarom spreek je bol.com hierop aan? Want de postbezorger is dan toch degene die verantwoordelijk is en niet goed met het pakketje is omgegaan?

2 likes