Er staat dat het pakket 12.30 is bezorgd. Heb inderdaad rond die tijd beide postNL bezorgers gezien maar het is inmiddels bijna 14.00 en er is hier geen pakket bezorgd. En op de bevestiging staat ook dat het is afgegeven op mijn eigen adres. Hoop niet dat dit betekent dat ik bij alle buren kan aanbellen
Het kan ook zijn dat je het morgen of na het weekend krijgt, niet echt fijn, maar hopelijk gewoon vanmiddag! Zeker even contact opnemen met PostNL!
Ik snap niet dat DHL nog een avonddienst richting mijn huis inplant. Nooit maar dan ook echt nooit komt de bezorger langs op avond, de afspraak wordt altijd verzet na de tijd âwe hebben u gemist / bezorging uitgesteldâ. Maar toch krijg je weer berichtjes als âwe komen tussen 18.30 en 21.30â. Nou echt niet want jullie zijn de afgelopen 4 jaar nog nooit 1x die avondagafspraak nagekomen. Plan het dan niet in. Zit ik weer met mân dooie mus.
Heb je in je brievenbus gekeken? Bij mij stond dit er ook, maar er lag een briefje dat t 4 verdiepingen hoger was bezorgd
DHL besloot mijn pakketje vandaag in de stromende regen te zetten ipv. de aangegeven optie bij de buren pff
Ja echt zo irritant dit! Er wordt zo vaak bij de buren op de begane grond aangebeld als ze bij ons moeten zijn en ik vind het echt vervelend voor de buren maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik eraan kan doen. Ik vul het adres gewoon altijd goed in maar bezorgers lijken de toevoeging vaak gewoon te negeren? Terwijl ik in een grote stad woon waar dit heel gebruikelijk is dus snap er ook niks van dat ze nog zo vaak verkeerd aanbellen.
Ik krijg ook zo vaak post en pakketjes voor mijn buren met huisnummertoevoeging. Laatst had ik een âwe hebben u gemistâ kaartje in mijn bus terwijl ik niets had besteld, en het pakket is dus denk ik per ongeluk op het juiste adres bezorgd.
Er ligt blijkbaar sinds vrijdag al een pakketje buiten. Van karton. Met boeken. đ«
Nu moet ik die boeken terugsturen voordat ik nieuwe krijg (terwijl ze helemaal beschadigd zijn, kan ze echt beter weggooien).
Donderdag avond is mân dhl pakketje bij het pakketpunt afgegeven. Daarna is hij opgepikt en ondertussen ligt ie al 72 uur klaar om gesorteerd te worden⊠Net toen ik dacht dat ie kwijt was en ik kon gaan bellen wordt ie eindelijk op het sorteercentrum gescand⊠Het zure is dat ik wat extra betaald heb voor dhl bezorging zodat ik het snel in huis zou hebben
Vandaag vroeg ik me af waar de track en trace link is van wat dingen die ik heb besteld bij Amazon. In mijn mail kon ik die niet vinden. Na inloggen op mân Amazon account blijkt dat het zogenaamd al geleverd is:
Delivered near the front door or porch
Is dit een speurtocht of zo??? Is het nu de bedoeling dat ik mân hele flat doorzoek en de omgeving? Echt achterlijk Morgen maar eens op onderzoek uit⊠pff
Aan de tracking van dpd heb je ook precies niks he. Als het via dhl verzonden wordt vanuit het buitenland kan je de hele reis volgen en bij dpd staat er alleen âonderweg naar het uitleverdepotâ. Wil gewoon weten welke weg mn pakje aflegt vanuit Litouwen.
Ik heb dit pakketje vandaag pas in handen gekregen. Wat een gedoe was dit met dpd
Ik heb een incompleet product ontvangen maar de verkoper (partner van Bol) gelooft het niet. Ik voorzie veel gedoe van deze verkoper bij het retourneren en mijn geld terug krijgen. Moet ik iets doen (iets fotograferen oid) om bewijs te verzamelen voor ik het retour stuur?
Je kan het aantonen dmv het gewicht van het pakketje bij aankomst. Als ze hetzelfde product compleet inpakken en ze vergelijken dat met het verzendgewicht van jouw pakketje, dan bewijst dat dat jouw pakket al bij ontvangst niet compleet was!
@BiloxiParish ik ben dit topic aan het bijlezen wn met verbazing je berichten gelezen. Hoe gaat het nu tussen jou, dat bedrijf en DHL. Heb je al iets gehoord van iemand of van het incassobureau?
Ik heb na heel wat aandringen en dreigen met incasso, aangifte en andere instanties eindelijk mijn geld teruggekregen na bijna 2 maanden gedoe.
Ze zouden eerst nog een nieuw pakket sturen, want na 3 weken kwamen ze toch tot de conclusie dat het pakket was verdwenen (no shit sherlock).
Alleen dat pakket is er ook nooit gekomen. Ik had gevraagd of het bij een pakketpunt geleverd kon worden. Was geen probleem zeiden ze, maar blijkbaar toch wel. Ik had ook geen mail gekregen met een t&t, alleen van de pakbon.
Toen ik vervolgens om een t&t vroeg konden ze me die, na me wederom dagen te negeren zogenaamd niet geven maar ze konden wel zien dat het geleverd was. Pure onzin want hoe kun je dan zien dat het ĂŒberhaupt geleverd is?
Dus toen heb ik in overleg met de fraudehelpdesk ze een allerlaatste ultimatum gesteld dat ik binnen 24 uur mijn geld terug wilde en dat er anders direct een aangifte zou volgen en een melding bij consuwijzer. En surprise surprise binnen 5 minuten kwam er een reactie dat de bestelling ongedaan werd gemaakt en het bedrag terug werd gedraaidâŠeindelijk.
Van dhl zelf heb ik nooit meer iets vernomen. Volgens mij het bedrijf zelf ook niet, want het was constant âwe wachten op antwoord van dhl. Dhl kan niks vinden blablaâ.
Dus die hebben volgens mij gewoon geen ene klap gedaan. Ook niet met de tweede klacht die ik heb ingediend over een pakket en zelfs de inhoud ervan die was opengemaakt. Blijkbaar kan dat als medewerker daar gewoon allemaal.
Wat een gedoe zeg! Wel fijn dat je je geld hebt teruggekregen maar het heeft zoveel tijd gekost voor jou. Snap wel dat je nu het liefste eigenlijk niet meer met DHL verzend!
Ja zeg dat. Vind het ook gewoon bizar dat er vanuit dhl niks wordt gedaan. Het regent hier in de buurt klachten sinds deze bezorger er is. De rest vam de week is er geen probleem, maar enkel op de dagen dat hij werkt. Zelfs een pakketpunt hier klaagt erover maar zelfs daar zeggen ze dat dhl gewoon 0 respons geeft
Ik heb een pakket verstuurd via DPD. Maar sinds de 8e is er gewoon niks meer gebeurd? Hij is opgehaald en vervolgens stopt het. Is dat normaal?