Bij mij moest het van degene zijn die de telefoon heeft gekocht, ik moest me ook identificeren.
Hmm dat is wel zuur, tijdsvak is van 1730-2200, ben meestal rond 18:30 thuis maar heb wel speciaal 2 euro extra betaald voor dit bezorgmoment Nouja, wat eerder naar huis dan miss
Ik wacht op een pakket maar ik moet ook douchen en zo weer de deur uit. Kon geen ander moment kiezen of überhaupt een moment kiezen.
Ik moet drie brievenbuspakketjes krijgen van PostNL en ze komen al dagen niet?? Staan wel in de app maar niks in mn brievenbus godvrdomm
Ja is echt extreme vertraging met de post
Mijn pakket die bij een PostNL punt geleverd moet worden wordt al een week lang dagelijks uitgesteld.
Ik heb ook een heel verwarrend bericht , dat ze me gemist hebben , het naar een pakket punt gaat, ook welk pakket punt het is, maar er staat niet dat het afgeleverd is. Er staat al 2 dagen dat ze het bezorg tijdstip niet hebben gehaald en er staat dat het pakket naar het punt gaatā¦ik ga morgen wel ff checken of het er is. Maar super onduidelijk dit.
Het was alweer even geleden maar de bezorger heeft me weer eens gemist en mijn pakket gaat naar een pakketpunt terwijl ik gewoon de hele dag thuis was, geen bus heb gezien of gehoord en er ook niemand op de bel heeft gedrukt
Voor niks de hele dag thuis gebleven terwijl het super lekker weer is
Is een bekend probleem op het moment bij PostNL. Dikke kans dat het er gewoon ligt!
Klopt, het lag er idd!
Wat is er ineens met dpd aan de hand? Ik heb 2 weken geleden een vinted pakketje via dpd verstuurd naar frankrijk en dat was er binnen 4 dagen. Vorige week heb ik een ander pakketje verstuurd en dat is na 5 dagen nog steeds Nederland niet uit. Reist ook super raar, van Maastricht naar Vijfhuizen, dan weer naar Oirschot. Snap er niks van
Focking Budbee die niet begrijpt dat ik niet thuis hoef te zijn als ik heb aangegeven dat ze het gewoon bij de deur mogen leggen. Ze hebben het nu al twee keer āgeprobeerdā. Jongeeee leg gewoon neer
Jeeeeeeezus ze proberen het ook niet eens derde keer dat ze zeggen āniet geluktā ik was gewoon THUIS en je mag het gewoon NEERLEGGEN SNAP DAT DAN
Ik heb eens een pakketje van de zeeman gehad en budbee heeft dat 18(!) keer proberen te bezorgen, dus je hebt nog een paar pogingen te gaan.
Ik vind dat echt de slechtste pakketdienst ooit of het ligt aan hun bezorgers ofzo
Wow achttien keer, wat ontzettend idioot. Ik heb al ff lopen klagen bij de klantenservice dus vandaag volgt poging vier. Het is een nieuwe koplamp voor mān auto want die is stuk maar denk dat ik na werk maar even langs een winkel rijd waar ze dat verkopen want ik word helemaal gestoord van dat kuttttttttttt Budbee
Heb ook echt een hekel aan Budbee, nu 2x gehad dat ze onderweg waren. Toen kreeg ik de melding dat ze er bijna waren. En āineensā werd de bezorging geannuleerd omdat het tijdvak afliep. Geen verdere informatie de volgende dag. Meerdere keren contact met de klantenservice en de pakketten waren gewoon kwijt
Ik weet ook niet wat er mis gaat maar ik heb via vinted nu 2 pakketten die ik verstuurd heb die kwijt zijn.
Normaal nooit geen last van.
Heel vreemd
Wat stom. Mijn pakketje is na meerdere rondjes door Nederland nu dan toch eindelijk onderweg naar frankrijk. Maar een bekende haar pakketje via dpd gaat ook niet soepel. Die krijgt steeds mailtjes met dat het pakket niet afgehaald kan worden aangezien het op een depot ligt aan de andere kant van Nederland. Heel raar
Hopelijk komen jouw pakketjes alsnog boven water
Krijg je bij Amazon bezorgingen (met prime), geen precieze bezorgtijd? Er staat al de hele dag dat het pakket voor 20.00 uur komtš En ik zit dus al de hele dag te wachten, want zo gaan die dingen.
Yes, net bezorgd (18.35)
Bij mij staat er ook altijd dat er voor 20u bezorgd wordt en altijd komen ze om 19:55 u