Ja zeg dat. Vind het ook gewoon bizar dat er vanuit dhl niks wordt gedaan. Het regent hier in de buurt klachten sinds deze bezorger er is. De rest vam de week is er geen probleem, maar enkel op de dagen dat hij werkt. Zelfs een pakketpunt hier klaagt erover maar zelfs daar zeggen ze dat dhl gewoon 0 respons geeft ![]()
Ik heb een pakket verstuurd via DPD. Maar sinds de 8e is er gewoon niks meer gebeurd? Hij is opgehaald en vervolgens stopt het. Is dat normaal?
Moest laatst ook een week wachten op een pakketje bij dpd, terwijl ze in mijn herinnering heel snel zijn altijd. Je zou de klantenservice even kunnen proberen? Vind de track&trace sowieso heel onduidelijk bij dpd.
Mensen zijn vandaag mijn geduld al heel erg aan het testen en nu krijg ik net bericht dat mijn Vinted pakketje (van €4) in een hele andere stad is bezorgd, waar ik 1.5 uur voor zou moeten reizen ![]()
(van deur tot deur heen en terug, Den Haag- Delft). Staat blijkbaar in de kleine lettertjes van Homerr dat ze hem soms tot 10km verderop verzorgen.
Ligt het in Den Haag of juist in Delft?
Als het in Den Haag ligt wil ik het wel ophalen voor je.
Haha zo lief, helaas ligt het in Delft! Morgen ga ik het ophalen, misschien combineer ik het wel met de Ikea.
Nou wtf, haal ik net mijn pakketje van de h&m op bij het dhl punt hier en dat is dus ook gewoon open geweest. Gelukkig zat er alles nog in, maar het adreslabel was doormidden en de zak weer dichtgemaakt met de plakstrip die je normaal voor retourneren gebruikt.
Nu weet ik dus alleen niet of dit bij de h&m al is gedaan maar ik had letterlijk maar 1 item besteld dus het is niet dat ze iets konden vergeten en daarom de zak opnieuw hebben geopend en daarbij neem ik toch ook aan dat ze dan een nieuwe zak nemen? Zeker aangezien het naamgedeelte op het adreslabel ook zo goed als onleesbaar was…
Is het niet bij het dhl punt eerst aan de verkeerde persoon meegegeven misschien, en dat die het open heeft gemaakt en toen pas realiseerde dat het het verkeerde pakketje was?
Hm ja zou kunnen maar ik heb het binnen een uur nadat ik de melding kreeg opgehaald dus dat zou dan heel snel moeten zijn geweest
Oh ja dat zal wel onwaarschijnlijk zijn dan indd. Wat stom zeg!
En de streepjescode was nog wel intact zodat ie gescand kon worden bij aankomst op het pakketpunt of dat ook niet? Anders weet je misschien dat het na het scannen open is geweest. Zei degene van het pakketpunt zelf er nog iets over?
Ja de streepjescode was nog gewoon intact. Alleen dat stukje waar mijn naam en adres stond was doormidden gescheurd omdat dat precies op de rand zat.
Meisje van het pakketpunt zei wel dat ze het raar vond hoe dat pakket in elkaar zat, maar het was wel gewoon dicht dus ik dacht dat het gewoon enorm gekreukt en verfronseld was door de regen (bezorgers moeten een stukje lopen om bij dat punt te komen) en het label daardoor niet goed zat. Tot ik dus thuis kwam en het pakket uit wilde pakken en het label gewoon doormidden was en de zak al geopend was geweest.
Voelt altijd heel naar, alsof iemand even heeft gekeken er zelf iets aan te hebben. Ik kreeg laatst een pakketje zo binnen.
Wow dat het er überhaupt nog inzat. Wat bizar
Ik denk dat dat komt omdat zijn naam erop stond (op het bakje) en het is een naam dat heel weinig voorkomt, dus dan heb je er niks aan.
Oh ja dat kan inderdaad. Dat had ik laatst met gevulde lasdraad. Pakket was natuurlijk zwaar dus vast aantrekkelijk. De doos en de verpakking van het draad was opengemaakt maar daarna toch niet meer zo interessant blijkbaar
Nu heeft een cliënt van mijn werk precies hetzelfde. Dhl zegt dat het geleverd is. Maar dat is niet. Is niet eens een bezorger geweest. Woont ook in hetzelfde dorp als ik dus zelfde bezorger.
Ik snap echt niet wat hier voor een bezorger ineens werkt. Er is nooit gedoe geweest tot deze kwam. Bij mij 1 pakket kwijtgemaakt en over gelogen, toen vervolgens twee pakketten die waren opengemaakt en waarbij eentje zelfs de inhoud is opengemaakt en bekeken. Dan nog bij 4 mensen waarvan ik weet dat er klachten zijn, eentje waar ik zelf bij was en dan nu weer deze. En dhl doet gewoon geen ene moer
Ik heb nu voor de tweede keer dat een PostNL punt het pakketje weigert. Twee keer een ander punt. Wordt dan geen pakketpunt als je het niet wilt aannemen. En het pakketje dat bij mij thuis bezorgd zou zijn is nergens meer opgedoken dus dat is ook niet echt een optie.
Dit is echt het grootste drama sinds dit jaar (ik werk er), het ene afhaalpunt wilt max 20 pakketjes aannemen de andere wil geen grote pakketten, de volgende neemt geen amazon pakjes aan… om gek van te worden.
Huh zijn die zo anders dan in vergelijking met andere pakketjes?
Heel mijn brievenbus is uit zijn verband omdat een bezorger er een veel te groot pakketje in heeft gestopt. Moest het met geweld eruit trekken waardoor het deurtje nu een beetje krom is.
