Oh zo’n grapjas hebben wij ook.
Bij die vriendin was het wel echt terug op haar huisadres retour bezorgd. Bij mij nog afwachten.
Wij hebben ook een nieuwe dhl bezorger. Die heeft al tot 2 keer toe een pakketje OP de motorkap van onze auto neergelegd. Echt van alle plaatsen die je kan kiezen doe je dit?
Zo inderdaad. Vraag me echt of hoe die lui denken. Dat snapt een goudvis nog wel dat dit niet bepaald een goed idee is
Via bol.com externe partner iets besteld. Ik kreeg gisteren een mail dat er via dpd een pakket zou worden afgeleverd binnen 1-2 werkdagen en het tijdsvak nog zou volgen. Niks meer gezien over de tijd, maar als ik op andere dag klikte zag ik wel dat die gisteren zou komen.
Nu kreeg ik gisteren middag ineens een mail van bol.com dat mijn pakket retour gaat omdat het adres Fout is, terwijl het adres klopt gewoon en woon niet ergens afgelegen of op een bijzondere plek. Bol.com klantenservice zegt dat bezorgers dat wel vaker doen als ze het niet kunnen vinden of geen zin hebben om te komen?
Maar via de live trackings van dpd staat die nog in het sorteercentrum en kan ik nog steeds een andere dag kiezen om te leveren, komt het pakket nou wel of niet?
En wat als je aangeeft om het een andere dag te leveren? Misschien dat het dan weer opnieuw in het sorteerproces gaat en dan wel geleverd wordt.
Ja nu geprobeerd en maar afwachten tot morgen.
WTH? Nu worden ze teruggestuurd? Niks daarvan!
Ik vind het zoooo irritant dat je 1 dag van te voren een mailtje krijgt met “we komen morgen langs” en dat je t dan direct verandert naar afhalen op een pakketpunt, en de dan de volgende dag ALSNOG aan je deur staan te leuren?! Waarom werkt dat systeem niet ik ben niet thuis-huiissssss
Ik zag het PostNL busje de straat in rijden dus ik liep alvast naar beneden. Te wachten tot de bel gaat. Krijg ik na 5 min. ineens een mail met “Helaas, we hebben je gemist”
Ik wilde hier vragen of meer mensen last hadden van DPD die zomaar iets retour sturen zonder eerst te bezorgen maar lees al weer genoeg…… echt waarom??
Heb in mei volgens mij iets teruggestuurd naar mango en dat pakje is nog altijd onderweg gaat iets niet goed dus. Maar heb eigenlijk echt geen zin om daar achter aan te gaan. Denk dat mango gaat vingerwijzen naar postnl en postnl naar mango. Maar wil mijn geld ondertussen wel eens terug
Ik heb mango echt maanden moeten stalken voor mn geld terug. Als je es reacties kijkt op insta onder hun posts klagen er zoveel mensen, trustpilot staat er ook vol mee.
Als je ze zelf niet stalkt krijg je het gewoon niet terug. Kut bedrijf.
Serieus dan ga ik het via paypal doen denk ik, daar heb ik gelukkig mee betaald
Zou ik zeker doen idd, in had via ideal betaald. Succes
Als je een pakketpunt hebt geselecteerd, maar ze blijken met vakantie te zijn, gaat het pakketje dan terug of naar een ander punt?
Naar een ander punt is mijn ervaring, niet altijd het dichtstbijzijnde.
Ik had een pakket naar het pakketpunt de dichtstbijzijnde supermarkt laten sturen en het zou gisteren geleverd worden, en er stond steeds “vandaag”. Maar nu gaat het ineens naar een pakketpunt helemaal aan de andere kant van het dorp en hópelijk komt het vandaag aan. Het is een cadeau en de verjaardag is vanavond dus heb het echt nodig
Ik heb een koptelefoon van €240 besteld en zou vandaag bezorgd worden. er wordt beneden aangebeld bij mij, maar er komt maar niemand. Op een gegeven moment zie ik de postbezorger wegrijden, terwijl ik wel een mail heb gekregen dat het pakket bij mij is bezorgd (met handtekening, niet van mij!). Dus ik postnl bellen, die zegt ja er staat gewoon dat die bij jouw afres is bezorgd, heb nog even geduld misschien komt die nog
Mediamarkt bellen, die zegt vul een verklaring in dan starten we een onderzoek.
Nja zeg, mag toch hopen dat dit goedkomt.
Zoooo zonde vind ik dit. Op de foto lijkt het minder erg dan het al was want er is nog veel ruimte vrij boven de kleding waardoor die ruimte ook loos is.
Toen ik het pakket ophaalde bij het pakketpunt dacht ik eerst dat ze me het verkeerde pakket hadden gegeven. Ik was op de fiets en kreeg het pakket amper mee.