Had getwitterd maar ze kunnen niets
@Ohappyday ah okee, maar op de twitter gaat het vooral om snel antwoord geven en vooral geen vervolg acties.
Soms als je belt en aardig geĆÆrriteerd over komt (wel met respect voor de medewerker, hij/zij kan er ook niks aan doen) dan kunnen soms wel wat dingen aangepast worden.
Voor Zalando kan je volgens mij het beste het zakelijke nummer bellen. Er is een specifieke afdeling daar die dingen regelt voor Zalando en Bijenkorf.
Als ik dit allemaal lees ben ik trouwens zo blij dat ik daar niet meer werk bij de zakelijke klantenservice, omg haha
Elke keer wanneer ik op mijn mobiel op een bestelnummer klik dan veranderd hij het automatisch in een telefoonnummer. Zo irritant!
T is meer dat ik het vervelend vind voor de bezorger, heb het niet direct nodig! Mijn vriend heeft wel eens flinke discussies gehad met postnl. Ben blij dat dat voorbij is
Ah ja snap ik! Want meestal komen ze dan de dag erop weer om het te bezorgen. Wat ik wel eens gedaan heb is een briefje opgehangen of ze het meteen naar het afhaalpunt willen brengen. Dan hoeven ze ook niet nog een extra keer langs mijn huis en naar dat punt moeten ze sowieso. Maar goed kan mij voorstellen als je het niet fijn vindt om een briefje op te hangen.
Ik had een pakketje op werk af laten leveren, met dus in het adres bij bedrijf de naam van het bedrijf werk voor de duidelijkheid.
Stuur ik het pakketje retour, zeggen ze dat ik het niet mag retourneren, omdat ik geen consument ben??? Enkel dus omdat ik een bedrijfsnaam ingevoerd heb. Heb niet het KvK- of BTW-nummer gebruikt van mān werk en mijn persoonlijke rekeningnummer en e-mailadres gebruikt, dus vind het nergens op slaan. Ga zeker niet akkoord met deze onzin, grrr. Het is geen enorm bedrag, maar het gaat om het principe.
Dankjewel! Had gebeld en ze zeiden dat ik vannacht tussen 0:00 en 5:00 de bezorgplaats wijzigen
Zelf woon ik in een klein gehucht en hebben we altijd dezelfde man die pakketjes bezorgt. Als mensen die regelmatig wat bestellen een keer niet thuis zijn, verstopt hij het pakketje op een veilige plek en laat een briefje achter in de brievenbus met daarop instructies/verstop plaats. Bij mijn ouders vaak in het houthok bijvoorbeeld.
Vind ik echt super fijn! Zo ontvang ik altijd mijn pakketje. Maar nu heeft er iemand over geklaagd bij zijn werkgever en nu doet hij dat niet meer en moet ik naar een ander dorp om mijn pakketje op te halen als ik niet thuis was
Dat is⦠euh⦠handig?
Als ik niet thuis ben moet ik hier naar het postkantoor en die man is zo creepy dat ik het nu altijd op mān werk laat leveren. Ook al moet ik een paar dagen niet werken, heb het liever later dan dat ik met die creep moet praten.
Ja inderdaad een heel fijn tijdvak moet om 6 uur op. Dus weet nog niet of ik nu later ga slapen of eerder opstaā¦
Jezus wat is dat nou weer voor tijdā¦
Bad karma van de Bijenkorf beker. Oke flauw, ik hoop dat je hem morgen hebt
Ja! Extra opgebleven en nu kan ik het helemaal niet veranderen ga morgen voor mn werk een briefje daar op de deur hangen āpakketje graag naar afhaalpuntā. Zit best een duur jurkje in en wil niet dat dat in mn oude crack huis terecht komt
Pff zo hatelijk! En je moet al zo vroeg je bed uit. Ja meeste bezorgers āluisterenā wel naar die briefjes, is voor hen ook voordeliger namelijk!
Grrr. Zondag een bestelling gedaan bij Ici. Kreeg meteen een mailtje dat ze āinnovatieve technologieĆ«nā aan het installeren zijn in hun magazijn, en er daardoor vertraging kan zijn. Hadden ze vooraf kunnen zeggen, maar oke. Vervolgens krijg ik maandag bericht dat het pakket verzonden is. Ik kan het pakket niet volgen, want krijg geen track en trace code (enkel link naar de site van bpost).
Krijg ik het pakket vandaag toch al binnen, was helemaal blij natuurlijk. Alleen ontbreekt er een product?! Het staat op de factuur aangeduid als besteld, maar niet als ingepakt?
Dus ik contacteer Ici en vraag hen wanneer ik het ontbrekende product mag verwachten. Reageren ze dat het product niet alsnog kan geleverd worden, maar dat ze het product wel willen terugbetalen.
Hoezo, het product was bij het bestellen gewoon op voorraad volgende de site? Nu nog steeds trouwens, alleen is er nu geen korting meerā¦
Ik kreeg zaterdag een sms met dat mijn pakketje dinsdag zou komen. Die dag zou ik eigenlijk inkopen gaan doen voor de vakantie, maar ik kon wel schuiven. Wilde het pakketje graag en moest er voor tekenen. Dus ik maandag op pad, kind super lastig en niet te genieten, krijg ik halverwege mijn lijstje een sms dat ze vandaag (maandag dus) zouden komen. Ooh man ik was er echt even klaar mee.
Mijn pakketje is nu al twee uur te laat. Ik moet nog naar de supermarkt toe voor het avondeten en wil naar het toilet en mijn yoga doen. Elke keer als ik een auto hoor denk ik dat het m is, maar iedereen komt nu thuis van werk dus t is valse hoop.
Ik had per ongeluk aangevinkt dat het best in verschillende dozen bezorgd mag worden, maar was niet thuis bij de bezorging. Haal ik het net bij de buren op, staan er 5(!)dozen van Zalando op me te wachten
Ik woon in het buitenland momenteel en ik ken de taal niet perfect, dus met pakketjes gaat het vaak fout haha. Ik wilde mijn pakketje naar zoān soort pakketpunt sturen waar je zelf de deurtjes open kunt doen, maar ik kwam er toen het pakket al verzonden was achter dat je dan een telefoonnummer uit dat land moet hebben haha. Dus het pakketje zweefde ergens tussen Zalando en het pakketpunt? Ik had het product snel nodig, dus ik heb het nog maar een keer besteld, dit keer naar mijn huis. Krijg ik een briefje in de bus dat ze aan de deur zijn geweest, maar niet hebben aangebeld omdat mijn naam niet bij de brievenbussen/deurbellen stond. Uiteindelijk het pakket voor de derde keer besteld en op een a4tje heel groot mijn naam gezet en dat bij de deur gehangen haha