Pakketjesirritaties

We zijn dit jaar verhuisd en ik mis onze oude pakketbezorgers van Postnl in onze oude wijk. Waren 2 jongens en echt altijd op tijd, vriendelijk en ze herkenden ons ook. Soms kwam ik ze onderweg tegen dan kon ik mn pakketje alvast meenemen. Waar we nu wonen, heb ik nog geen vaste bezorger gezien (of ik kan ze niet uit elkaar houden dat kan ook) en ze komen nooit binnen het tijdvak. Vaak te laat maar soms ook te vroeg.

1 like

Ikea zou wat komen leveren tussen 1800 en 2200 normaal krijg je een half uur ervoor een sms’je. Maar ik heb nog helemaal niks gehoord.

Haha niet aangebeld omdat de naam niet bij de brievenbus stond? Terwijl het adres dan gewoon op het pakket staat. Wat grappig, omdat ik dan hoe dan ook zou aanbellen omdat je anders sowieso weer langs moet. In welk land woon je?

1 like

Godverdomme er staat dat mijn pakketje is bezorgd maar dat is helemaal niet zo.

1 like

De bezorger van vandaag vond het nodig om aan te bellen en meteen in het raam te rammen. Ik kan daar zo agressief van worden, kalm aan dude!

1 like

PostNL? Dat had ik laatst ook. Was zogenaamd bezorgd, maar ik was gewoon thuis dus ik wist zeker dat dat niet kon. Uiteindelijk kwam de bezorger 3 dagen later aanbellen ermee :expressionless:

Jaa post NL. Dat bezorg mannetje is een schat hoor maar de track en trace is de laatste tijd zoo raar. Dan staat er bijv op maandag komen tussen 13.00 en 15.00 en uit eindelijk komt hij dan niet. En dan staat er op dinsdag een hele andere tijd stip. Zoo vaag. Heb ze maar gelijk op twitter een bericht gestuurd haha fuckers .

Oh hij is er nu… ipv 14.20.
Oh hih lag bij mn buren verder op. Post nl mannetje is een beetje seniel aan het worden…

Hahah nou toch sneller dan hoe het ging bij mijn pakketje!

1 like

Zou vandaag een pakketje vanaf 1500 bezorgd worden. Kwam het al om 11 uur :frowning:

Ik heb weer problemen met m’n pakket hoor… DPD heeft 2 dagen achtereen gelogen dat ik niet thuis was (terwijl ik dat wel was) en heeft m’n pakket niet bezorgd. En nu ligt ie al 2 werkdagen (sinds donderdag) op het depot en staat er dat het bezorgd gaat worden in een ophaalpunt maar weer dus ook niet wanneer dat gaat gebeuren. Pfff haat dit echt zo erg! Vanmiddag maar weer bellen.

Ik heb een heel lieve pakketbezorger. Hij had aangebeld, maar ik deed niet open omdat ik onder de douche stond. Ik baalde al een beetje, want ik haat het om mijn pakketje bij iemand in de straat op te halen. Maar na een kwartiertje belt ie weer aan omdat ie al dacht dat ik onder de douchte zou staan en kon hij alsnog mijn pakketje geven.

Sorry geen irritatie.

22 likes

Jaaaa dat deed mijn pakketjesman ook <3 Of hij kwam 's avonds terug om het alsnog af te leveren. Maar nu heb ik andere en die zijn minder leuk.

3 likes

Ik moet morgen een pakketje ophalen bij de v.iva.n.t op de Westerstraat en mijn hemel die winkel krijgt een 1,6 op google. Ik heb hier een screenshot van wat recensies, maar er zijn er nog veel meer. Ga kijken of ik het kan veranderen naar een andere zaak…

4 likes

De bezorger van postnl is echt een klootzak. Ik heb aangegeven dat mijn pakket tussen 3 en 6 bezorgd wordt, en nu ligt ie opeens bij de primera

Een pakket van 25kg

Hij had zaterdag ook niet eens een briefje in de brievenbus gedaan

4 likes

Ja luie herders het was ze zeker te zwaar

1 like

Hij hoeft alleen aan te bellen, wist niet dat dat zo zwaar was joh

Ja maar dan moeten ze het eruit tillen, aanbellen en misschien ben je vaker niet thuis geweest en dan gaan ze er vanuit dat je dat nu ook niet bent en dan brengen ze het meteen naar een pakketpunt. Is mijn theorie iig. Gebeurde bij mij heel vaak met mn kattenvoer bestellingen

Vorige keer had ie het bij de buren neergezet, das ook prima. En anders belt ie maar aan voordat hij die doos eruit tilt.

Of doe op z’n minst een briefje in de bus

Lol die gast is zo lui dat ie het pakket niet eens naar de primera heeft gebracht. Hoe moeilijk is het. Ben benieuwd of ik mijn pakket überhaupt nog krijg aangezien ik in een ghettowijk woon en een klacht heb ingediend. Ben benieuwd of ik morgen niet met een mes tussen m’n ribben in het portiek lig. :slightly_smiling_face:

Nee grapje. Ik wil gewoon weten hoe of wat, het is een gedeelde bestelling en wil gewoon kunnen afspreken met die gast zonder dat hij voor lul langskomt.

1 like