Pakketjesirritaties

Nou. Ik ben zo blij het is niet te geloven! Ik heb via marktplaats 10 liter verf gekocht l, de verzenden heeft het extra goed ingepakt en DHL weet het alsnog te verneuken. Het staat ook al een week op retour afzender. En die kerel heeft ook al een week niks gehoord? Ben echt pissig nu

Ik ben ook aan het wachten op een pakketje dat via DHL is verzonden. Ik had via zalando besteld, maar blijkbaar komt dit product van een partnerbedrijf wat via DHL verzendt.

Als ik dit had geweten had ik het niet besteld. De vorige keer was mijn retourbestelling a 400 euro ook kwijt geraakt bij hen. Bleken ze het naar de wehkamp geretourd te hebben ipv de winkel waar ik het besteld had…

1 like

Mijn pakketje zou morgen komen, maar nu is het dus helemaal niet duidelijk waar het is… great

Grrrr Postnl is weer een pakket van me kwijt. Die bezorger is echt zo’n eikel, hij is ā€˜ergens’ bij buren in de straat. Ja welke van de 120?(+3 verdiepingen)

Mijn appartement (gezamenlijke brievenbus) krijgt nu blijkbaar brievenbus pakketjes van de buren twee deuren naast ons, omdat hun brievenbus te klein is?! Ik vind dit erg irritant, ik ben geen postbode en wil hier niet mee opgezadeld worden. Die buurman krijgt volgens mij ook geen briefje in de deur, want hij komt nooit iets ophalen, dus hij weet waarschijnlijk niet eens dat wij zijn pakketjes krijgen. UGH.

Ik verwacht deze week twee pakjes van ASOS en ik laat ze altijd bij m’n moeder bezorgen. Er staat dat de eerste om 2 uur bij haar is afgeleverd wat niet zo is ughhh. Zo geen zin om zo postnl te moeten contacten aangezien ze toch niks oplossen en alleen zeggen dat ik het bij de verzender moet aankaarten voor een ā€œonderzoekā€.

Heb ook net klacht ingediend bij Post NL! Had al 3 notificaties gekregen dat pakketje tussen 6 en 8 zou komen, kom ik thuis om 4 uur, zit er zo’n 65€’-&_&-+;# briefje in de bus dat ik er niet was grrrrr dit is al de zoveelste keer dus nu maar een klacht ingediend :imp:

Vorige week had ik betaald voor ā€˜avondbezoring’, dus ergens tussen 16:30 en 18:30. Krijg ik een e-mail dat mn pakket bezorgt zal worden tussen 15:20 en 17:20. Dus ik dan maar snel van het werk naar huis om de bezorger niet mis te lopen, aangezien ze misschien veel eerder kwamen dan verwacht. Kwam hij uiteindelijk toch pas om 10 voor 5 ofzo.

Afgelopen weekend iets besteld en t begon er al mee dat ik geen bezorgtijd en/of plaats kon kiezen. Dus gisteren stonden aan de deur en natuurlijk was ik niet thuis. Braaf via de app aangegeven dat ze het dan bij het pakketpunt konden afgeven. Stond dus vandaag in de app dat ik vandaag mijn pakketjes na 15:00 kon afhalen. Is een van de twee er wel en de andere niet (was nog onderweg). Kijk ik een uur later in de app, staat er dat ze m niet hadden kunnen afgeven omdat het pakketpunt gesloten zou zijn geweest. HOE DAN?:tired_face:

Grrrrrr ik heb een pannenset van 10 kg besteld die thuis bezorgd zou worden. Staat er ineens dat hij naar de Primera in de buurt wordt gebracht. 10 kg. Hoe ga ik dat op de fiets vervoeren!?

Onhandig haha. Pak de bus!

Dat kan niet :tired_face:

:upside_down_face:
Dat wordt fietsen dan! Als je twee fietsentassen hebt of kunt lenen kun je misschien het gewicht verdelen haha

Dat doet een collega van mij dus ook. Gaf 'ie me ooit als tip om pakketjes kwijt te kunnen. Vond dat toen zo’n rare tip (om precies dezelfde redenen als die jij noemt) :woman_shrugging: Ga dan gewoon naar de retailer.

Ja dat eerst moet maar. Hoe irritant. Er wordt iets anders bezorgd dus ik ga eerst vragen of mijn andere doos niet toevallig gewoon achterin ligt.

1 like

Grrrr hij is al bezorgd ij de primera

Is dat niet omdat ze gegevens van je rijbewijs/legitimatie moet invoeren?

1 like

Ik kon gewoon m’n bsn doorgeven. Maar het boeide de fietsenmaker sowieso allemaal vrij weinig, de pakketjes lagen open en bloot op een stoel in de winkel.

Bij mij zou ook vandaag een pakketje komen, maar is ook vertraagd en komt nu morgen. Maar dan ben ik niet thuis in de middag, dus ik wil het verplaatsen of naar het pakketpunt sturen. Kan dat pas na de eerste bezorgpoging :expressionless:

Soms als je belt naar de klantenservice kunnen ze wel wat regelen.

Echt? Ik heb namelijk een zalando bestelling per ongeluk naar mijn oude adres laten versturen, maar kan de plaats niet wijzigen naar een afhaalpunt :disappointed_relieved: misschien toch maar even bellen straks