Pakketjesirritaties

Dat kan ook pas een dag van tevoren, kiezen om ergens anders af te leveren.

1 like

Mijn kleine Zalando-bestelling kwam ineens in drie delen. Dat op zich is al irritant. Maar ineens bleek één van die drie delen met Budbee te komen, dat is avondbezorging, tussen 17.00-22.00 uur. En laat ik alles nou altijd op mijn werk laten komen, waar tot uiterlijk 18u iemand is. :expressionless:

Adres kon je niet meer wijzigen; ik ga het ábsoluut niet bij buren van mijn werk laten bezorgen, dus maar gekozen voor “neerleggen op een veilige plek”, met alle risico’s van dien.

Ik vind echt alles prima, maar als het ineens avondbezorging tot 22.00u wordt moet ik dat wel echt vooraf weten!

Oh dat wist ik niet, goed om te weten! Dan houd ik de app even in de gaten, bedankt voor de tip

Hier ook zo’n leuke DPD verhaal. Pakket zou komen tussen 10 en 12 uur. Ik werk thuis aan de keukentafel, lekker makkelijk dus. Krijg ik een mail om 12 uur, u was niet thuis en is het pakket naar het servicepunt gebracht. Wtf je ben niet eens mijn straat ingereden. Bleek op het servicepunt tig pakketen gebracht te zijn met hetzelfde smoesje. Het regende daar klachten.

Ik ben zielsgelukkig met mijn pakketjesmannen. Zowel met die van DPD, DHL als PostNL. Het zijn allemaal mijn helden en weten precies waar ze alle palletjes kunnen laten als we niet thuis zijn.

Alleen nu is het zo dat ik ze een presentje wil geven. Gisteren zou ik wat van PostNL krijgen, alleen was dit achteraf brievenbuspakket.

Dus heb ik zojuist nogmaals maar wat ergens besteld via een webshop wat met PostNL zendt. Ik heb het niet direct nodig, maar ik wil de PostNL man wel graag bedanken :joy:

DHL man heeft al gehad en DPD komt van de week nog :grin:

Ze werken echt hard die mensen, en een goede pakketjesman is goud waard.

15 likes

Wauw wat een dick move weer. Pakketje zou vandaag komen, vond ik al vreemd. DHL bus in de straat, reed iets door. ik in de gaten houden, reed hij terug letterlijk naar mijn voordeur. paar min gewacht, ik de deur alvast open gedaan. Rijd hij gewoon weg? Wtf. ik snap dat je er geen zin in hebt om iets te bezorgen nu, ik kies er ook niet voor dat het vandaag komt.
Nu gaat het dus naar een afhaal punt wat dus waarschijnlijk ook niet meer open gaat :roll_eyes:

Wtf zo irritant.

Ik heb donderdagavond een switch besteld. Vrijdag nog een spel want toen ik besteld had had ik meteen spijt. Nu is t spel gister bezorgd maar de switch is nog niet eens ontvangen. Zo irritant bij van die dure dingen.

2 likes

uurgh dan zou ik al helemaal de ogen uit mijn kop krabben. nu is het maar een trui en een jogging broek, niet super belangrijk. maar vind dit best wel irritant. gewoon voor m’n neus wegrijden.

Heb het nu aangepast naar morgen, dat kon blijkbaar. maar ben benieuwd of hij het niet als nog bij dat pakketpunt dumpt

Ja dat is helemaal irritant. Gelukkig wordt tot nu toe alles goed bezorgd dus laten we hopen dat t nog even zo blijft.

1 like

Wat lief! Wat ga je ze geven? Ben wel benieuwd!

Dit heb ik ook gedaan bij twee bezorgers die altijd langskomen en soms ook een tweede keer langskomen als wij er niet waren.

Ik heb twee doosje merci gekocht, ingepakt en een kerstkaart erbij gedaan. :blush: Ze waren erg blij en hadden het niet verwacht.

1 like

Bedankjes worden erg gewaardeerd door post- en pakketbezorgers, weet ik uit ervaring. :blush: Onze vorige pakketbezorger kreeg ook altijd en daarna wisselde het nogal. Postbezorger geef ik zelf nooit wat omdat dat een directe collega is en dat is toch wat raar, haha.

1 like

Nothing special. Een doos celebrations zodat ze onderweg kunnen snaaien. :grin:

@charlotx wat attent van je! Heel erg lief!

1 like

Ik heb in juli een lamp bij Made besteld, deze zou in oktober geleverd worden en dat kwam echt goed uit ivm de verhuizing. Is inmiddels uitgesteld van 7 december naar 11, 15, 23 en nu de 30e. :upside_down_face:

Nee he, pakket 2 komt ook met DPD. Ben benieuwd of ik het nu wel krijg. :weary:

Jaa ook leuk en lekker!

Vorige week kerstcadeaus besteld bij Amazon en de helft moet uit de UK komen :stuck_out_tongue_closed_eyes: Vrees dat de meeste mensen nog even geduld moeten hebben

Mijn vriend (ahem Sinterklaas) had voor 5 december een brievenbuspakketje verstuurd. Het is nu 2x opnieuw gestuurd maar helemaal niets. Ben bijna bang dat die site een scam is :face_with_raised_eyebrow:

Wij versturen op mijn werk ook veel pakketjes. Wat kunnen mensen ongeduldig zijn zeg! Wordt iets op vrijdag verstuurd, gaan ze op maandag al vragen waar het blijft! Uhhh ten eerste staat in de voorwaarden dat het normaal gesproken tot wel 5 werkdagen kan duren voor je pakket er is dus wat zeur je. Ten tweede er is nog niet eens één werkdag overheen?

Afhankelijk van de locatie worden volgens mij niet overal elke dag pakketten opgehaald. Beetje jammer voor ons als wij denken vrijdag voor 17 uur nog iets weg te brengen maar PostNL is daar misschien al om 12 uur geweest en dan komen ze dus na het weekend weer. Toen was ik daar maandag weer, voor 17 uur, die vrouw zei toen dat ze het in orde ging maken en dat het de volgende dag werd opgehaald. De kans is dus eigenlijk heel groot dat de pakketten van vrijdag daar ook nog lagen. (Nieuw punt dus ze doen nog niet zo heel veel en het is zo’n dorpje waar op maandag heel veel winkels gesloten zijn dus het zou me niks verbazen als de pakketten dan ook niet zijn opgehaald)

1 like

Even een vraag i.p.v. een irritatie: PostNL geeft pakketjes in principe gewoon bij de buren af als je er niet bent toch? Tenzij speciaal aangegeven dat je dat niet wilt, maar dat is niet het geval.