Ik mag van mezelf niet klagen. Maar iets wat gister zou komen is in mijn cityhub geweest maar toen verkeerd gesorteerd. Sinds gister 9.30 niks meer mee gebeurd. Wat gister verzonden was is wel gewoon in 1x goed gegaan. Die is pas vanochtend in de cityhub gescand. En heb ik inmiddels al. Maar voor mn gevoel is dat eerste pakje dan gewoon spoorloos. En die wilde ik heel graag.
Ah bedankt voor de antwoorden allemaal! Dan wacht ik het nog even af. Was vooral bang dat het pakketje misschien kwijt was geraakt maar dan zal het binnenkort wel op de mat liggen.
Mijn vriend wacht al sinds vorige week woensdag op iets dat met de gewone post is verstuurd, ben heel bang dat het kwijt is geraakt
Ik had (vorige week al) twee Vinted pakketjes besteld en gekozen voor afleveren op het Homerr-punt hier in de buurt. Ze zouden allebei vandaag bezorgd worden bij dat punt, met dezelfde levering dus. Maar nu is de ene wel gewoon hier bezorgd, en van de ander kreeg ik een mailtje met de tekst: âJe pakket kon wegens onvoorziene omstandigheden niet geleverd worden bij de door jou geselecteerde Homerr. Het pakket is daarom bezorgd bij een Homerr zoveel mogelijk in de buurt van de eerst gekozen locatie. Mogelijk is het Homerr punt nu verder weg, we vragen hiervoor je begrip.â
Dat andere afhaalpunt zit hier 5 km vandaan en is alleen open tussen 16:00 en 18:00 Ik snap echt niet waar dit is mis gegaan, hoezo hebben ze niet gewoon beide pakketjes bij het punt dat ik heb gekozen afgeleverd? Of desnoods allebei bij het andere punt verder weg? Nu moet ik bij twee punten langs om het op te halen, ook niet heel handig met het oog op je contacten verminderen. Snap hier echt niks van haha.
Dat andere pakketpunt lijkt trouwens gewoon iemands woonhuis te zijn, kan dat kloppen? Mijn normale punt zit gewoon in een winkel.
Chocolade letter van werkgever kwam pas 8 december binnen, zelf een brievenbuspakje op donderdag verstuurd, kwam ook op de dinsdag daarop aan. Dus ja ze hebben enorme vertraging
Er zijn pakketdiensten die ook meewerken met woningen ja.
Ja, vrijwel alle post (met uitzondering van medische post en rouwpost) is flink vertraagd. In december is het ook niet te doen om alles de volgende dag in huis te hebben. Worden nu ook veel meer fouten gemaakt door de sorteermachines bijvoorbeeld.
Ah ja logisch dat die voorrang hebben! Ik zie mijn post hopelijk vanzelf wel verschijnen. Het had geen mega haast. Hopelijk nog voor kerst. Maar zo niet, dan is dat ook geen ramp.
Als een pakketje niet bij jou en ook niet bij de buren kan worden bezorgd, wordt het dan naar een PostNL-punt gebracht? Het gaat sowieso niet zomaar terug naar de afzender toch?
Mijn Secret Santa pakketje wordt volgende werk bezorgd maar precies op die dag ben ik niet thuis, zijn mijn buren niet thuis, en doen onze deurbellen het niet vanwege werkzaamheden waardoor er geen elektriciteit is. Dus het kan niet echt bij mij of bij de buren bezorgd worden. Haha dit komt echt zo slecht uit netâŠ
Kan je het niet via de app bij een PostNL punt laten afleveren? Of de dag van bezorging veranderen?
Al ruim anderhalve week staat er in de postnl app dat we een kerstkaart kunnen verwachten.
Ik geloof dat ik hem al 5x voorbij heb zien komen, maar dat ding is nog nooit aangekomen
Ben benieuwd of die vandaag dan echt bezorgd gaat worden
DPD zou aanstaande maandag een pakketje leveren. Ik had het vooruit geschoven want op maandag ben ik thuis.
Krijg ik net een melding van de webwinkel dat het pakket retour gekomen is omdat ik steeds niet thuis was. Nee, DAAROM heb ik het ook naar maandag geschoven. En het is katteneten, dus dat heb ik ook gewoon nodig. Hou je gewoon aan je afspraken! Kutbedrijf.
Meh mijn bestelling van Zara komt met een fietskoerier. Maar het wordt naar mijn oude adres gestuurd. Wat heel gek is want heb bij het bestellen 100% mijn huidige adres ingevoerd. Heb al contact gehad met het bedrijf of het naar een pakketpunt kon maar die hebben ze niet. Bezorgen in mijn huidige woonplaats deden ze niet dus zou via DHL gaan. Nou prima. Krijg ik nu een bericht dat het ook niet via DHL kan? Echt wtf. Nog nooit meegemaakt dit. Normaal bezorgd Zara gewoon met DHL in mijn woonplaats. Benieuwd of ik die kleren ooit nog ga zien.
Ook de medische post is vertraagd. Mijn zoontje bloed prik kaartje kwam te laat over.
Nee ik kan niks aanpassen helaas vind het zo sneu voor de bezorgers want die hebben het al druk genoeg maar ik weet ook even niet wat te doen⊠maar weet iemand of het naar het pakketpunt gaat als jij + je buren er niet zijn?
Mijn pakketje van Zalando is vermist, dus Zalando/PostNL zijn een onderzoek gestart. Kreeg ik 3 weken geleden een mail dat ze niet wisten waar het pakketje was, dus dat de bestelling/factuur kwam te vervallen. Krijg ik gisteren een mail met âlaatste betalingsherinnering voor overdracht aan het incassobureauâ. Dus ik een mail gestuurd naar Zalando, krijg ik terug âdat ik zelf maar even contact op moet nemen met het incassobureauâ.
Haha, wat denk je zelf.
Alsof het incassobureau je op je woorden gaat geloven? Zou kijken of je iemand anders van de klantenservice van zalando kan spreken, kan goed zijn dat je dan een ander antwoord krijgt.
Ik denk het wel. Dan naar het dichtstbijzijnde wat nog open is
Ik zou een briefje ophangen voor de zekerheid.
Ja ik zat hier ook aan te denken! Dacht ook eerst om in het tijdvak thuis te wachten en een briefje met een telefoonnummer ophangen, maar daar zitten ook iets teveel haken en ogen aan denk ik wat een gedoe