Pakketjesirritaties

Mijn god haha, dan ga ik er maar vanuit dat het nog alle kanten op kan gaan :woman_shrugging:t2:

1 like

Omg er is echt iets mis met UPS, krijg ik nu weer een melding dat ik niet thuis was. Ik ben de deur niet uitgeweest en mijn bel doet het gewoon.

Het is nu ook eens iets wat best wel haast heeft aangezien mijn klant het dit weekend nodig heeft. Dus ik ben de sjaak als ze het morgen niet bezorgen :sob:

Bol heeft sowieso voorrang inderdaad. En kerstcadeaus bij bol hadden ook voorrang.

Bol adviseert trouwens ook terugsturen na 7 januari.

Hmm volgens mij rookt onze pakketbezorger in zijn bus, nu al twee dagen pakketjes die heel erg naar rook ruiken. Ik merk dat ik het nu met de drukte lastig vind om te klagen

Ik zou gister een brievenbuspakketje krijgen, maar mijn collega komt hem maar niet brengen. Maar goed, het is een gekkenhuis qua brievenbuspakketjes, dus ik klaag maar niet. Hoop wel dat ik uiterlijk zaterdag heb, want heb het zondag eigenlijk nodig.

Hebben meer mensen voor kerst besteld bij de h&m waarbij het erg lang duurt?
Ik heb het weekend voor kerst een bestelling geplaatst. Toen stond er bij dat het voor kerst nog geleverd zou worden. Vond ik erg optimistisch dus daar ben ik sowieso niet van uitgegaan. Nu heb ik inmiddels een mailtje gekregen dat het verzonden zou zijn maar als ik op de tracking kijk staat er nu al 6 dagen ā€œklaar voor verzendingā€?

Inmiddels is mijn Vinted pakket al drie weken onderweg. Als het er voor 8 januari nog niet is kan ik geloof ik mijn geld terug krijgen, maar wil gewoon die jas hebben :sweat_smile:

1 like

DHL heeft mijn pakje naar een servicepunt gebracht, want ā€˜we hebben je gemist’. Grapjassen, ik was gewoon thuis en bel en de intercom zijn niet gegaan. De bezorger had vast geen zin om aan te bellen.

Het is echt het nieuwe -ik gooi mijn folders in de bosjes- .
Mijn DHL bezorger had zijn zoontje mee, die belde aan, gaf het pakje en zijn vader bleef in de auto zitten whaha.

3 likes

Ik had net een DHL bezorger die mijn pakketje gewoon op de mat gooide. Ik zei heel netjes tegen hem: goedemiddag, zet maar neer hoor. Smeet hem gewoon naar binnen…

Het is dat ik wist dat er iets onbreekbaars in zat maar ik dacht echt wtf?!

Haha, mooie omschrijving. Maar inderdaad zoiets. Hier zijn ze gewoon langs gereden gok ik. Volgens hen was ik er om 15:58 niet, maar ik ben toch echt al thuis sinds zaterdagmiddag en ook niet weggeweest. Morgenmiddag het pakje maar ophalen dan.

Overigens kwam de PostNL-bezorger wel keurig op tijd en binnen het tijdvak.

Dit had ik vandaag ook! Echt irritant want het is een groot pakket maar ik mag momenteel niet autorijden. Pfff echt vervelend weer.

Heel vervelend! Hier zijn zeg overigens niet geweest, want heb geen briefje. Gelukkig is het pakketpunt 2 min fietsen ofzo, maar alsnog. Doe gewoon je werk.

1 like

Hier ook DHL zou donderdag aankomen. Toen zondag. Toen vandaag en nu het nog 1-2 dagen wachten. Scheelt dat ik nu verplicht in quarantaine zit, maar irritant is het wel. Ik zie ze wel bij de overburen dingen bezorgen :persevere:

Ik had het per ongeluk in waar erger je je aan al gezet. Iemand dit wel eens gehad? Volgens dhl gaat het pakket nu weer terug naar de verzender in Belgiƫ.

Dit had ik gisteren ook, ik dacht echt ehhh oke. Nieuw protocol ofzo.

1 like

Dit heb ik ook gehad toen we net in ons nieuwe huis woonden. De bezorger zag dat het huis wat leger stond dan normaal (we hadden nog geen bank e.d.) dus hij ging er vanuit dat we verhuisd waren. Kan toch niet joh

Ja, dat heb ik ook weleens gehad met dat briefje. Dan denk ik inderdaad ook echt: bel dan ook meteen aan.

En ik ben -1 van die mensen met - tegenwoordig - een vitaal beroep, dus ik ben er niet meestal. Maar ik snap wat je bedoelt.

1 like

Er staat al een week een mysterieus pakketje in mijn postnl app klaar en ik krijg elke dag een enthousiaste melding dat de bezorger onderweg is met mijn pakket. Wil weten wat erin zit en van wie het pakketje is, maar als ik naar de app ga zie ik ā€œbezorgtijd onbekendā€.

2 likes

Ik ben dus echt pro dhl :joy: maar ben de enige zo te lezen