Pakketjesirritaties

Ik ook! Nooit problemen mee gehad.

Ik ga nu ook met iets mijn derde week in. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Ik ben wel een ontzettend ongeduldig type, terwijl ik wist waar ik begin en het niet iets is dat ik broodnodig heb of zo.

Ik kreeg uiteindelijk afgelopen dinsdag bericht dat het was afgeleverd bij het afhaalpunt. Een andere dan ik had gekozen, maar dat vond ik niet erg. Dus het is uiteindelijk ruim 3 weken onderweg weggeweest.

Ik heb een paar keer contact gehad met de klantenservice en die konden het telkens niet lokaliseren, dus ben blij dat het toch goed gekomen is.

En ben heel blij met m’n jas :blush:. Hopelijk heb jij het ook snel!

1 like

Ja het is nu hier ook eind goed al goed. :smiley: Ik had gisteren een berichtje gekregen. Misschien had ik eerder moeten klagen want nu ben ik in het bezit van een paar enorm glitterige dr martens. Was wel verwarrend om bij een Sparfiliaal bij een benzinetankstation aan de A2 een pakketje op te halen. :joy:

1 like

Ik heb gisteren een pakket naar een Postnl punt hier in de buurt gebracht om te retourneren naar HEMA. Adres stond erop als retouradres, mijn adres als afzender. 3 keer raden wat er vanmiddag bezorgd wordt: dit pakket?! Heeft het post NL punt blijkbaar per ongeluk mijn adres ingevuld. Heb ik €7 betaald om een pakket naar mezelf te versturen?!

Misschien gek, maar is het normaal dat een DHL-postbezorger twee pakketjes van twee verschillende ontvangers in een kluisje bij elkaar doet? Ik ging vandaag mijn pakketje ophalen en toen ik mijn kluis opende zag ik twee pakjes liggen. Ik was hartstikke verbaasd, want ik had maar een ding besteld. Dus ik pak eerst het verkeerde pakje en zag een onbekende naam erop staan. Gelijk weer teruggelegd en het juiste pakje genomen.
Het is toch raar dat dit zo bij elkaar lag? Straks had die ander wel mijn pakje meegenomen. Het was niet duur, maar toch…

Ik heb afgelopen week bij S.hoe.by besteld want het is sale. Zij verzenden met DHL en daar kan ik niks over zeggen want zij leveren bij mij precies hoe het aangegeven staat. Wat ik alleen heel erg stom vind: ik had 5 items besteld en die zijn verzonden over 3 bestellingen? Hoezo milieuvriendelijk? Doe gewoon alles in één bestelling zodat het over 2 dagen komt ipv zo snel mogelijk leveren?

Dan komen de artikelen uit verschillende magazijnen, anders moeten de artikelen eerst worden verzameld in 1 magazijn en dan naar jou worden verzonden. Dus wellicht is het net zo milieuvriendelijk om het in delen naar jou te sturen als de magazijnen bijvoorbeeld ook ver uit elkaar liggen. Ik krijg een bestelling van Zalando ook in drie delen, ik vind dat ook wel sneu voor de bezorger.

1 like

Ik wist dat niet van de magazijnen, ik dacht dat alles gewoon uit een groot magazijn kwam. Nu begrijp ik het wel beter. En inderdaad, sneu voor de bezorger is het goede woord.

1 like

Nee normaal is het per ontvanger 1 kluisje
Anders kan je dus idd wat je zegt als je kwaad zou willen het pakket van iemand anders meenemen
Heb zelf vlak bij mijn huis een dhl kluis en die zit nu ook standaard vol vanwege drukte
Maar kan me niet voorstellen dat het daarom zo gedaan is? Klinkt eerder als een fout vd bezorger

1 like

DHL heeft echt totaal geen logica. Ik had iets besteld dat via DHL Express zou worden verzonden zodat het de volgende dag in huis zou zijn. Nu is dat pakketje dus gisteren vanuit Amsterdam verzonden, daar naar het DHL sorteercentrum gegaan. Vervolgens zou het volgens de tracking naar Eindhoven gaan en dan naar hier, maar nu is het dus naar Brussel(!) gegaan en moet het dus van daaruit weer naar Eindhoven en dan naar hier. Dus de levertijd is nu pas maandag.
Lekker efficiënt bezig hoor

1 like

Fucking moe van het feit dat Bol boeken niet normaal kan verzenden. Al eerder wezen klagen hierover op het forum maar deze keer kon ik het boek nergens anders vinden dus nou vooruit. Hebben ze het boek (van 2,5kg) zonder plastic gewoon in een papieren envelop verzonden? Envelop helemaal gescheurd en de postbode heeft zo hard dat boek door de brievenbus lopen duwen dat dat ding niet eens in de bak zelf maar op de grond lag. Maak ik die envelop open zitten er allemaal krassen op de cover, zit er een ezelsoor in de cover zelf en is de rug helemaal ingedeukt met een scheur erin. Echt top Bol, nu al zin om lekker te klagen bij de klantenservice :+1:t2:

Pff ik zit al de hele middag op dhl te wachten ipv boodschappen doen. Net toch maar de t&t checken staat er bezorgd. Ik vind het knap aangezien de bel niet is gegaan.

Nu maar toch boodschappen halen en hopen dat het pakketje beneden ligt

1 like

Haha dit had ik laatst ook. 5 strings op asos besteld, past natuurlijk gewoon door de brievenbus dus natuurlijk bellen ze niet aan!

Dit was een broek en een trui dus ik vind het knap als het in de bus ligt :joy: maar ik heb ook geen zin om in de eeuwigheid te zitten wachten. Want ik zat letterlijk niks te doen op de bank omdat ik dacht zal zo komen. Terwijl ik nog van alles in huis wil doen en mijn boodschappen zsm ook doen.

Mysterie is opgelost het was de broek alleen dus dat was in de brievenbus gepropt :roll_eyes:

Ook stom dat ze dat niet vermelden bij de t&t

Vandaag 2 brievenbuspakjes. Een zou pas maandag komen de ander vandaag. Maar in de app stonden ze beide als mee met de bezorger. Je raadt t al, die van maandag heb ik en die ander niet. En wilde natuurlijk die van vandaag graag hebben.

Ik had voor een vriendin iets bij Greetz besteld en dat vandaag, op haar verjaardag laten bezorgen. Iig dat is de bedoeling. Maar het is er nog steeds niet :upside_down_face:

Geen irritatie, maar heeft er iemand select van bol en is dat de moeite waard?

Ik heb het ooit gekocht om 10 euro korting te krijgen (netto leverde het me dus geen korting op maar wel een select abbo) en behalve dat ik ooit wat in een specifiek tijdsvak heb laten bezorgen heb ik het nooit gebruikt. Waarom overweeg je het?

1 like