Pakketjesirritaties

Ik vind het de moeite als je vaker iets met een laag bedrag bestelt. Zorgt vaak ook voor extra kortingen, ik haal het eruit

3 likes

Inderdaad voor specifieke tijdvakken en omdat ik wel redelijk vaak goedkopere producten bestel (onder de 20 euro) en dan geen verzendkosten hoef te betalen.

Ik heb het bij mijn AH bezorgbundel erbij gekregen en vind het wel de moeite. Maak er best veel gebruik van.

Ik vind het het ook waard. Heb het genomen omdat ik €40,- korting kreeg op mijn laptop. En ik kan in d’r avond laten bezorgen waardoor bezorgers niets vóór niets komen.

2 likes

Was dat bij bax-shop? Daar heb ik er ook een van

1 like

Ja weet niet wat voor mensen daar de orders inpakken maar ze hebben geen ruimtelijk inzicht haha. Wel echt zonde. Mijn order was ook nogeens rond kerst, is niet dat de busjes zo leeg waren toen. Echt verspilde transportruimte

ja, ik heb even in mijn account gekeken en ik heb al 165,44 euro bespaard met select :money_mouth_face:

4 likes

ik dacht: OOOHH nu moet ik ook checken!!!
44,65 :joy:

2 likes

Huilen. Ik heb iets gewonnen en dat was vandaag geleverd bij een pakketpunt (UPS). Ik daarheen. Moet ik ineens een paar tientjes importkosten betalen terwijl het uit NL komt én ik het gratis gewonnen heb! Hoe raar is dit?

Ik hoop echt dat ik snel reactie krijg van de verzender en dat ze iets kunnen doen. Want dit vind ik echt niet eerlijk. Ik heb al geld uitgegeven om dat artikel extra te “winnen” en dan moet ik er bovenop nog meer geld voor neerleggen, klopt gewoon niet.

Weet iemand of het in de UPS track en trace omgeving vermeld moet zijn als je moet betalen voor importkosten? Ik kan het nergens vinden namelijk

Ik heb via Vinted iets besteld wat geleverd zou worden met Homerr. Nu staat er al sinds 5 januari dat het pakketje onderweg is naar mijn Homerr punt. Is er nog kans dat ik het pakketje krijg of kan ik het opgeven? Iemand ervaring?

Ik had eind december iets gekocht via Vinted en dat heeft er ook ruim twee weken over gedaan (via PostNL) en over het algemeen is Homerr nog langzamer. Dus die komt nog wel!

Hier liep het ook goed af.

12 likes

Ik heb iets 28 dec verzonden met Homerr binnen Nederland en dat is er nog steeds niet. Zelfs Mondial naar Frankrijk was sneller.

Even een vraagje aan jullie, krijgen jullie op het moment nog automatisch jullie pakketten en post toegevoegd in de PostNL app? SInds ongeveer een maandje moet ik het handmatig toevoegen, als in, code copy paste of openen middels link via telefoon. Dan pas komt het in de app te staan. voor heen was het; aangemeld en het stond in de app.
Nu krijg ik dus soms random postNL aan de deur.

App al eens verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, account daarbij ook opnieuw aangemeld. Poststukken/pakketten worden echt op dit adres geleverd en staat ook gekoppeld aan mijn mail. Ook al melding van gedaan bij PostNL maar die doet er niks mee, die negeert het.

3 likes

Hier ook. De ene neemt hij wel over en de ander niet. Geen idee hoe dat kan. Ik wijt het maar aan de drukte aldaar.

Ik heb gisternacht iets besteld bij Ikea. Die komen vandaag langs. Vanmorgen bedachten we dat we nog een aantal dingen nodig hebben en aangezien Ikea snel levert, hebben we daar nog een bestelling geplaatst :see_no_evil:

Hmh dan ligt het toch nie talleen aan mij (wat ze mij wel deden geloven)

Ikea heeft inderdaad een spurt gemaakt. Eerst kon ik drie weken wachten op ze tot ze iets gingen verzenden, nu komt als het goed is mijn bestelling van zaterdag morgen al.

Ik heb dit ook gehad, het was iets van 2 weken onderweg naar mijn Homer punt. Uiteindelijk is het bij een ander Homer punt bezorgd. Al met al was het 3,5 week onderweg

Klopt! Bijzonder wel. Volgens mij wordt dat van ons door een medewerker van ikea zelf bezorgd. We wonen in de buurt van een filiaal.