Ja, dat zou je dus wel denken dat het automatisch word ingesteld. maar wellicht dat er mensen zijn die het handmatig instellen? Ik heb werkelijk geen idee!
Ik ga het nu gewoon in de gaten houden
Ja, dat zou je dus wel denken dat het automatisch word ingesteld. maar wellicht dat er mensen zijn die het handmatig instellen? Ik heb werkelijk geen idee!
Ik ga het nu gewoon in de gaten houden
Ah wat rot zeg, hoop dat ‘t bij mij niet zo gaat.
Hier 13 januari besteld en 18 januari binnen. Kwam wel met PostNL. Dus dat viel nog wel mee.
Onze vaste PostNL bezorger is er weer
De afgelopen tijd waren er steeds andere bezorgers die vaak onze flat niet konden/wilden vinden. Snap sowieso niet hoe? Het is een klein zijstraatje, maar er staat een straatbordje met alle huisnummers er bij en als je het adres in Google Maps invoert kom je letterlijk bij de voordeur uit, maar goed… Hij is er gelukkig weer
Urgh ik had iets besteld via vinted. Maar nu is dat pakketje door de franse post teruggestuurd naar een pakketpunt bij de verkoper in de buurt maar dat meisje werkt totaal niet mee en negeert me de helft van de tijd. Ze weigert ook om engels te praten. Echt rot op man. Je wil toch ook gewoon je spullen verkopen?
Via Homerr? Kan een foute melding zijn. Die melding heb ik heel vaak gehad en dan kwam het alsnog aan.
Nee via chronopost (en dan vanaf Nederland wordt dat dpd). Heb zelf al geprobeerd om contact op te nemen met hun maar die praten alleen maar frans en hebben enkel een telefoonnummer als klantenservice dus dat werkt ook niet want ik praat en versta amper frans…
Je weet dat je de chats in Vinted automatisch kan vertalen? Ik praat altijd gewoon nl en zij gewoon Frans. Gaat altijd prjma
Ik had laatst ook een slechte ervaring met DPD en een pakketje van vinted. Gewoon binnen Nederland notabene.
Daar is uiteindelijk besloten dat de koper het geld terug kreeg en ik had het via vinted al ontvangen.
Ja maar dan negeert ze me dus doe nu maar alles eerst door translate halen in de hoop dat het klopt.
Ik had via zo’n chatbot met chronopost contact gehad. Die zeggen dus wederom dat het terug is naar een pakketpunt bij de verzender in de buurt. Heb haar een screenshot gestuurd maar ze wil gewoon niks doen. Ofja ze zegt dat ze haar pakketpunt heeft gebeld maar die weten van niks. Dus toen ik voorstelde om Chrono zelf te contacteren zei ze “we wachten wel gewoon tot het ooit opduikt”
Tuurlijk meid
Dat geld krijg ik misschien nog wel terug via vinted, maar ik had echt graag het pakketje gewoon gehad aangezien het om sneakers gaat die nergens meer te koop zijn.
@Takkie oh echt? Ik heb echt al veel via frankrijk en dus uiteindelijk dpd via vinted gekocht en dat is altijd gewoon goed gegaan. Vaak ook echt al binnen 2 dagen hier.
Wat super kut… ook lekker dat ze zo onverschillig reageert
Kun je ook zo lekker niks mee
Ja pakketje op 26-11 verzonden. Heel lang geen tracking Info te zien. Op 14-12 stond er dat het pakket was overhandigd aan de parcelshop. Op 17-12 was de info ineens bijgewerkt en zou het pakket vanaf 28-11 zijn aangeboden. Op 6-12 zou het dan zijn terug gestuurd omdat het pakket niet was opgehaald. koopster had nooit wat gehoord en ik ook niet. Daarna raakte het kwijt en werd het als verloren beschouwd…
Toen heb ik DPD maar uitgeschakeld als verzendoptie. Klaar mee.
Oh dat is ook lekker inderdaad. Eerst zo lang van hot naar her en dan nog eens kwijt…
Ik snap dat ook niet dat als een pakketje retour gaat naar een punt niemand geïnformeerd wordt. Alsof iedereen helderziend is en zelf maar aan moeten voelen waar het pakketje is.
@Taksi nee precies en vinted is ook nergens te bereiken? Wat een gedoe
Handig. Alles wordt dus zo ongeveer stuk voor stuk verstuurd. Hoop maar dat het op dezelfde dag komt al zal de bezorger dan ook wel denken wtf haha
Oh en wat betreft mijn vinted perikelen: die meid wil dus echt geen moeite doen. Alleen maar roepen dat ze het niet snapt en dat het ooit vast wel op één of andere magische manier opduikt…
Serieus ik heb haar zelfs het telefoonnummer van de franse post gestuurd (dat je dus moet bellen als er een pakketje weg is enzo) maar dat weigert ze te bellen
Vrees dus voor die sneakers. Ben al het hele weekend op vinted aan het speuren maar kom er nergens meer tegen in mijn maat en in fatsoenlijke staat…
Heeft iemand ervaring met het versturen van een retour via UPS? Ik heb dus laatst bij zo’n UPS punt gestaan met een pakketje van HEMA dat ze volgens de jongen achter de balie niet konden versturen omdat er geen label of streepjescode op stond. Klinkt logisch. Maar HEMA zegt dat het wel gewoon moet kunnen op deze manier. Iemand die dit voor me kan bevestigen voordat ik weer voor nop naar zo’n punt ga?
Ik heb ook een keer een retour zending via Ups gedaan en daar zat toen ook geen label
of iets op.
Ze deden toen een aparte label op het pakje welke ze scande en ik moest dan wel
iets van 3 euro betalen en kreeg een papiertje als bewijs mee.
Eigenlijk hetzelfde idee als dat je met dhl iets verstuurd en je hebt geen printer. Dan plakken ze ook een ‘eigen’ label erop
Alleen valt me dus op dat ze dat niet bij elk punt snappen.
Zal bij Ups dus hetzelfde zijn
Hmm oke. Volgens HEMA zou het wel gratis moeten zijn. Maar ik zal het eens bij een ander punt proberen, dankje!
Haha ok. Nu vindt die Vinted meid dat het mijn schuld is en ik het maar moet oplossen. Wtf joh ik kan er ook niks aan doen. Eerst moest ik maar dpd bellen vond ze, maar daar heb ik al contact mee gehad en aangezien het pakket nooit Frankrijk lijkt te hebben verlaten en dus aan hun is overgedragen kunnen die sowieso niks.
Dus toen moest ik maar de Franse post bellen want volgens haar ben ik degene die moeilijk doet??
Ten eerste spreek ik geen fucking Frans dus ik kan niet naar hun bellen en ten tweede ik doe niet moeilijk ik zou gewoon mijn pakketje willen waar ik voor betaald heb. Is dat zo raar?
Ik vind dat je gelijk hebt alleen helaas kun je niet zoveel vanwege de taalbarrière. Je kan misschien proberen (als je dat nog niet hebt geprobeerd) te bellen naar de Franse post en vragen of er iemand Engels spreekt of een e-mail sturen naar de post in het Engels. Zij gaat toch niets doen en dit is misschien het enige wat jij nog kunt doen. En kan Vin.ted hier niets mee of mengen zij zich dat niet tussen (weet niet hoe het werkt ik heb daar nog nooit besteld)?