Ik kreeg vandaag een berichtje op vinted van een meisje dat het brievenbusdoosje niet door de brievenbus past dus dat ze het gaat proberen bij een postnl punt en anders de bestelling moet cancelen. Is er nog een andere manier?
Bij mij is de supermarkt altijd heel chill qua afmetingen, misschien bij haar ook?
Ik had dat laatst ook, ligt echt aan de drukte volgens mij! Bij mij is hij vijf keer van dag gewisseld en daarna gewoon bezorgd, dus hij komt er vast gewoon aan.
Serieus⊠DHL Parcel is weer lekker bezig hier. Zoân twee weken geleden een pakketje besteld wat ze zouden leveren in de avond. Prima want ben thuis. Natuurlijk niks gehoord, maar kreeg wel een mail dat ik niet thuis was en mân pakket naar een pakketpunt ging. Really? Ze hadden het serieus door de brievenbus kunnen duwen zo smal was het, dus gewoon niet hier geweest. Vanavond gewoon WEER hetzelfde. Nu past dit dan niet in mân brievenbus, maar ze nemen niet eens de fucking moeite meer om aan te bellen en ze leveren alles bij dat punt. Nu dan ook na het weekend. Nou is dat het allerergste niet, maar kies expres voor levering aan huis dus bel op zân minst aan zou je denken. Ga nu wel echt een klacht indienen want dit is zo irritant
Ik had iets besteld wat geleverd zou worden met DHL. Had gekozen om het a.s. zaterdag te leveren, want niet thuis doordeweeks. Hebben ze het toch afgeleverd maandag en blijkbaar kon het door de brievenbus, want stond bij de track en trace dat ze het in de brievenbus hadden gegooid. Maar er ligt dus niks in de brievenbus⊠Nu is er weer een onderzoek gestart enzo, maar heb daar allemaal geen zin in.
Het is weer eens zover met DHL.
Vanavond zou er een pakketje bezorgd worden. Je raad het al.
Zogenaamd aan de deur geweest en niemand thuis getroffen.
Nou, ik ben toch echt de hele tijd thuis geweest en er is niemand aan de bel geweest. Ook geen briefje in de brievenbus. Dit is al de zoveelste keer met DHL.
Ik heb geen idee wat er nu met mijn pakketje gebeurd.
Meh, is eindelijk de termijn verstreken dat ik mijn geld terug kan vragen bij vinted (pakket is nog steeds kwijt), willen ze me niks teruggeven want ik moet een âhandwritten and signed proofâ aanleveren maar ik weet dus begod niet waar ik dat vandaan moet halen. De post hier doet daar niet aan en de franse post die het dus ook kwijt heeft gemaakt heeft alleen een telefoonnummer dat je kunt bellen maar ik spreek geen Frans.
Lekker dan. United wardrobe was echt 100x beter
Huh wat raar? Jij bent de koper? Dan is er koperbescherming. Ik heb ook twee keer gehad dat het mis is gegaan (een keer als koper en een keer als verkoper) en toen is het geld gewoon teruggestort. Misschien een nieuwe case aanmaken zodat je een andere medewerker krijgt?
Hoe zit dat als verkoper dan? Ik heb bijna twee weken geleden een pakketje verstuurd (binnen NL met PostNL) en dat staat inmiddels nog steeds op âbezorger onderwegâ. Dan krijgt de koper het geld terug natuurlijk, maar ben ik dan het pakketje kwijt en het geld?
Alleen met T&T verzonden helaas De koper ook al een berichtje gestuurd of ze niet toch al iets binnen heeft maar daar krijg ik geen reactie op. Nou ja dan maar hopen dat de sneeuw de reden is van vertraging en het volgende week alsnog aankomt bij haar.
Als verkoper heb ik het pakketje terug gehad, dus hoefde vinted me niet terug te betalen. Ik heb nu hetzelfde als jij en vinted is net een onderzoek bij Homerr gestart. Weet ook niet of ze dat gaan compenseren als het vermist blijft.
Ah oké, dan moet ik maar even afwachten en hopen dat het pakketje alsnog bij de koper aankomt!
Pfff ik ben deze week helemaal klaar met alle pakketten. Van alles wat ik heb verzonden is er amper wat aan gekomen (begrip voor de sneeuw en bezorgers natuurlijk maar zelfs pakketjes van vorige week donderdag zijn nog onderweg).
Ik wacht zelf ook op leveringen; ups zou de afgelopen dagen elke dag komen, ik kreeg steeds een melding dat de datum was verschoven⊠Ik vanochtend toch maar bellen blijkt mijn pakket niet eens bij de bezorger te zijn maar nog in een depot te staan De klanten service mevrouw was gelukkig super aardig en die vond het ook heel vreemd dat ik wel steeds bezorg meldingen kreeg.
Ik heb als koper ook een vermist pakketje gehad via vinted, en uiteindelijk kregen zowel verkoper als ik ons geld terug.
En twee weken later kwam het pakket opeens alsnog aan
Alles wat ik of mijn vriend de afgelopen weken hebben besteld, staat al ruim 1,5 week op aangemeld, maar niet ontvangen of verwerkt. Het gaat om 3 dingen van verschillende bedrijven en via verschillende bezorgdiensten. Duurt het bij jullie ook allemaal zo lang?
Ja helaas wel.
Van al mijn verzonden pakketten is zo een 95% van de afgelopen 1,5 week nog niet bezorgd
@Sassenach wajow. dat is wel heel lang. snap dat het met die sneeuw wellicht vertraging op loopt maar zoveel! Oke wellicht door de lockdown wat meer online bestellingen maar damn.
Ik wilde komen posten dat ik eindelijk weer pakketten in mijn postnl app krijg!
âGelukkigâ ben ik niet de enige :â) Toevallig krijg ik net bericht dat een pakketje uit Duitsland er bijna is! Gek genoeg komen tot nu toe pakketten uit het buitenland sneller aan. Begin januari had ik binnen één weekend een pakje uit Frankrijk binnen, terwijl mensen bij hetzelfde bedrijf in Nederland er dik 2 weken op gewacht hebben. Whatâs going on Holland?!
Drie sneeuwvlokken en wat ijzel