Mijn ups bezorger is er ineens niet. Er zou dinsdag al iets worden bezorgd en gister was het er nog niet. Check ik de t&t stond er u was weer niet aanwezig.
Ik gister gebeld zei ups klantenservice eerst ja dan moet u wel thuis zijn. Ik zo nou mijn bedrijf is aan huis dus ja ik ben thuis anders bel ik ook niet. Daarna zou zogenaamd mijn adres niet goed op het label staan (terwijl ik de label informatie had en alles staat goed + ik bestel al 5 jaar lang 2x per week bij die leverancier) En daarna zei de klanten service lijkt mij een goed plan het morgen bij een service punt af te leveren. Nou nee ik wil het thuis aangezien het een doos van 15 kilo is en de bezorger doet maar gewoon zijn werk.
Ging net de bel dus ik zei leg maar op de trap. Ik liep wel alvast naar beneden aangezien het een grote zware doos was zodat het niet te lang bij mijn buren in de weg staat als ze ineens de trap op of af gaan.
Stond de bezorger er nog (ook gewoon in normale kleding) en die ging helemaal flippen dat ik gister had gebeld en dat ik stond te liegen over dat ik thuis was. Ik gaf maar aan dat ik niet van zijn geschreeuw was gediend en dat hij hier al 3 dagen niet heeft aan gebeld.
Net maar weer de klantenservice gebeld en nu kreeg ik wel een aardige persoon aan de telefoon en die vond het gedrag van de bezorger én haar collega belachelijk. Ze heeft een klacht voor mij ingediend en hopelijk is mijn vaste bezorger volgende week weer terug.