Pakketje van DHL is bezorgd toen we niet thuis waren, maar ik heb geen briefje in de bus en ook online staat mijn adres ipv welke buur het is. We wonen in een complex met meer dan 50 woningen.
Ik heb het ook snel nodig, ik ga wel een briefje ophangen in de foyer maar het was handiger geweest als ik wist waar het pakket was
Voor mensen die bij JD of een aanhanger daarvan heeft besteld en dit nog niet gelezen heeft: op de website staat nu een uitleg waarom het zo lang duurt. Het heeft inderdaad met de brexit te maken zoals iemand al eerder aangaf. Ze hebben nu ook een ander retour beleid
Ik heb een ketting besteld, word het geleverd in zoān mega doos?!
Ik schrok al want de bel ging opeens, ik had gedacht dat het wel door de brievenbus zou kunnen
Het pakketje van JDSports waar ik op wacht is de enige waar ik juist geen irritatie bij heb. Er stond toen ik ging bestellen bij dat de levertijd iets van 15-20 werkdagen was dus ik zit het gewoon chill af te wachten. Ze sturen ook nog af en toe een berichtje met een update. Oh en nadat ik besteld had las ik de klachten op Trustpilot dus toen waren mijn verwachtingen helemaal diep gedaald. Dus mijn tip zou zijn: ga van het ergste uit dan kan het alleen maar meevallen. Maar hoop natuurlijk dat het goed komt bij iedereen!
Wil wel nog even zeiken over PostNL: het pakketje dat mān schoonzus mij voor kerst had gestuurd vanuit de andere kant van de wereld is nu weer bij haar terug na 3 weken ergens in mijn stad op een random pick-up point gelegen te hebben. Nooit een briefje gehad, ben ook heel vaak thuis. Klagen bij PostNL heeft nu weinig zin meer maar ik vind het stom dat ze hier gewoon mee weg komen!
Boos heeft vandaag een aflevering over JD sports online gezet
O ja, dat las ik in een ander topic - benieuwd! Misschien dat ik na het zien ervan wel BOOS ben op ze
Dat ik gisteren 7 cent tekort kwam voor gratis verzending, sowieso al een ergernis. Toen dacht ik, okƩ ik bestel er wel een boek bij, prima, maar dat boek wordt nu in een aparte zending geleverd?! Is toch ook niet voordelig voor die webshop dan
Dat mn Switch er nog niet is komt vast omdat ie op iemands bureau nog ligt (sinds woensdag al zichtbaar in postnl app maar nog niet ontvangen door ze).
Maar gewoon iets brievenbuspost uit mn eigen stad dat er gewoon niet is en vandaag waarschijnlijk ook niet gaat komen als ik de app mag geloven. Lichtelijke irritatie. Want paar weken terug was iets naar limburg dr wel gewoon de volgende dag.
Hoe moet ik nou de ultieme bossbabebitch worden (grapje). En om t nog erger te maken heeft die winkel nu 20% korting. Had me toch een tientje gescheeld.
Van de 10 pakketjes die ik bestel, gaan er 9 fout snap echt wel dat het druk is, maar soms is het wel vervelend.
Vandaag de hele dag thuis geweest, pakket ergens in de straat bezorgd onder het mom āje was niet thuisāā¦
Ik geef aan bij een webshop: liefste op maandag de 22ste (vandaag), lukt dat niet, doe dan maar 1 maart.
Net een mail van DPD: Uw bestelling wordt de eerstvolgende werkdag bezorgd.
Heb nu de datum bij DPD maar op 1 maart gezet, maar ben benieuwd of het nu echt komt of teruggestuurd wordt naar de webshop zoals vorige keer.
Ik vraag me eigenlijk af of het in deze drukte bij de post uberhaupt mogelijk is om precies een datum aan te geven wanneer je een pakketje bezorgd wilt hebben. Alles is vertraagd en duurt langer. Ik hoop dat het werkt voor je!
Bij ons is het inmiddels wel weer rustiger. Maar in dit geval is het de schuld van de webshop.
Gisteren is een pakket verzonden, vandaag pas ontvangen en staat nu dat het donderdag pas word geleverd. Is het zo druk atm?
Mijnnpakket uit de uk ligt al sinds 19 feb in Venlo
Grrrr pakketje is volgens Mondial Relay aangekomen bij het pakketpunt. Maar die zeggen niets te hebben en reageren nu ook niet meer. Mondial Relay heeft een aantal keer gebeld en gemaild naar ze maar nada, geen reactie. Alle pakketten lagen daar op een hoop en het is zoān shady gsmshopje dus ik vrees dat ik hem niet meer ga krijgen
Ohhhh ik vind dat echt een hele slechte verzendservice. Al 2 weken staat mijn pakket op āin ontvangst genomen in het agentschapā. Wat betekend dit uberhaupt. Ik denk dat ik kan zwaaien naar mān pakketje. Ik kan ook geen contactformulier vinden op de website.
oke lol. Nu is mijn pakket uit de UK sneller dan eentje uit den haag. want nu word vandaag opeens pakket uit de UK geleverd en morgen pas uit den haag. like what?
Dan zou hij er moeten zijnā¦ik heb een nummer van Mondial Relay en zij proberen wel te helpen, zojuist een email ontvangen dat ze naar de shop gaan haha. Het nummer is 0768080145. Succes!
Vandaag wordt er de gratis sample geleverd en de bestelling zelf volgende week. Hendig š„²
Zo irritant als je iets besteld hebt en op de PostNL app staat dat het zojuist bezorgd is, maar er is niemand langs geweest en je hebt ook niks gekregen. Waar is het?