Dank je. Ik probeer het nummer nu al een aantal keer te bellen maar hij blijft maar over gaan helaas. Heb jij jouw pakketje al kunnen ophalen?
Ohh hmm dit nummer staat onderaan hun e-mail +3223400610… misschien lukt dat?
Ik kreeg gisteren ineens mail van Mondial dat mijn pakje er toch echt ligt dus morgen stuur ik mijn man hahha hopelijk is hij er ook echt.
Iemand ervaring met Budbee? Ik heb iets besteld bij Desenio maar het duurt al een eeuwigheid voordat het überhaupt bij dat bedrijf is, en nu moet het eerst nog aankomen in Groningen en dan pas wordt het bezorgd bij mij. Oké, maar wanneer dan?
Ja ik! Het duurt al intens lang voor het bij ze is, maar daarna komen ze wel gewoon op de tijd die aangegeven staat
Ik weet niet wat het de laatste tijd met Bol is, maar er gaat bijna iedere keer nu wat verkeerd met mijn bestellingen vanuit hun. Verkeerde producten ontvangen 2x, missende producten ook nu voor een tweede keer. Had gisteren inkt en een nagellakje besteld, alleen de inkt gekomen. Zelfde T&T dus die zou in dit doosje moeten zitten. Gelukkig was de klantenservice zo aardig om het opnieuw te sturen. maar die zien me ook weer aankomen
(En het gaat me nu ook niet om dat die nagellak mist hoor, dat ik het NU perse wil hebben. maar eerder dat er iedere keer weer wat is)
Bij Lovecrafts had ik een bestelling geplaatst met heel wat garen, gratis verzending vanaf 50 euro. nou ik had dus een bedrag van 66 euro aan garen (Sorry not sorry) . Werd na een paar dagen al verzonden. 19 februari is het terug gestuurd naar het bedrijf omdat het foutief gefrankeerd is (Voor in UK inpv internationaal). Gelijk klantenservice bericht gedaan en die zitten nu al sinds de 19de te wachten tot ze het opnieuw kunnen verzenden en een nieuwe T&T kunnen geven.
Dan had ik het gewoon opnieuw gepakt voor de klant en opnieuw verstuurd.
GEen goeie eerste indruk van Lovecrafts
Oké uhm… dat was eens maar nooit weer. Pakketje besteld op 26 januari, vorige week om de tracking link gevraagd en die gekregen maar er gebeurde maar niets. Vandaag weer gemaild, krijg ik te horen dat m’n pakket kwijt is (‘lost in transit’)! Geld is direct teruggestort, dat wel, maar dus ruim een maand verder en nog steeds zonder schoenen.
1 positief puntje wel: JD Sports heeft de klantenservice blijkbaar flink opgeschroefd want kreeg steeds heel snel reactie. Heeft Boos toch nog geholpen
Heeft iemand van jullie de afgelopen tijd bij Zalando besteld?
Ik heb 1,5 week geleden een aantal dingen besteld, maar staat nog steeds op ‘we hebben je bestelling ontvangen’. Ben ik over het algemeen niet gewend van Zalando
Is het echt bij Zalando zelf of een bedrijf dat via Zalando verkoopt?
Dan ga ik ook maar eens met ze mailen. Ik had 2 kledingstukken besteld en 1 van de 2 werd heel plotseling bezorgd. Het is dat ik een mail van DPD kreeg, dat de bezorger onderweg was, want wist helemaal niet dat het die dag bezorgd zou worden. Ik ga nooit meer bestellen bij JD
Echt bij Zalando zelf
Ik heb nu een bestelling staan, een deel wordt vanuit Zalando zelf gestuurd. 27 februari besteld en komt vandaag.
Oh oeps, ook lekker handig om geen verzendinfo te sturen. Toch fijn dat je in ieder geval 1 item ontvangen hebt.
Ik heb nu maar een afspraak gemaakt bij de hardloopzaak voor privé shoppen
Normaal een irritatie, maar nu fijn: De pakketbezorger kwam buiten het tijdvak. Kwam mij goed uit omdat ik nu dus thuis was en anders niet.
Amazon?
Ik had een pakketje van Desenio dat bezorgd werd met Budbee. Dat werkt wel leuk! Je kon de bezorger precies volgen. Ik ben positief!
Even mijn rollercoaster van emoties delen over mijn bestelling bij JD Sports. Na 5 weken wachten werd bestelling geannuleerd omdat het pakket onderweg kwijt was geraakt. Balen, nog geen schoenen, maar geld netjes terug gekregen dus oké.
2 dagen later: een e-mail van DPD dat ze mijn pakket hebben geprobeerd te bezorgen, ik was net even niet thuis, dus het ligt bij het pick-up point. Ik: YES gratis schoenen!
Ik twee keer naar het pick-up point, nog een keer bellen, ze laten zoeken op mij achternaam en voornaam, gebeld met DPD etc. maar pakket is nergens te bekennen.
Karma…
JD is zo’n rommeltje! Ik had via FB gechat want had de helft van mijn bestelling ontvangen. Krijg ik bericht terug dat het pakket kwijt is geraakt, en dat ik mijn geld terug krijg. Volgens mij is het gewoon een smoesje. Kreeg ook mail dat mijn retourzending (???) geaccepteerd is en het volledige bedrag teruggestort wordt. Ach ja, nu heb ik een gratis joggingbroek haha.
Muhaha dat is dan hun nieuwe strategie blijkbaar. Ik heb uiteindelijk m’n pakketje toch nog in handen gekregen dus ook gratis schoenen. Bedankt JD, ik zie het maar als smartegeld!
Zou even checken bij de ontvanger. Ik had vorige maand mn switch ter reparatie opgestuurd. Heb m inmiddels allang weer terug maar hij stond nog steeds op niet bezorgd. Heb m gister maar uit mn app verwijderd.
Weet iemand of ze bij bezorging eerder kijken naar het adres of naar de postcode?
Ik heb iets naar iemand laten versturen maar kom er net achter dat de postcode niet klopt (is een grote straat/complex met meerdere postcodes maar ik heb blijkbaar de verkeerde ingevuld). Huisnummer klopt wel, komt dan wel goed toch?