Pakketjesirritaties

Ik heb een soortgelijk verhaal met wel irritatie :joy:

Bij mij is best goed te horen vanaf de galerij of de douche loopt in het appartement. Eerst belt de bezorger 3x aan en begint zelfs te roepen. Ik negeer hem en zeg niks. Hallo, flikker op, ik sta onder de douche. Gelukkig ging hij weg, DACHT IK. Belt hij 10 min later weer aan… Met een pakketje voor een van mijn buren. “Ja ik hoorde dat je thuis was en er doet verder niemand open.” :rage:

Ik laat überhaupt niemand binnen als ik niemand verwacht, maar ik heb dus buren die dan wel de benedendeur openen zonder te vragen wie het is etc. Dan loopt de pakketbezorger dus door het complex bij iedereen aan de voordeur te bellen.

Er komt een bedrijf een sierhaard brengen en ik zou een uur van tevoren een bericht krijgen als ze kwamen. Ze zijn er nog steeds niet. (: helemaal geweldig.

Oh dat is irritant ja. Ook al ben je thuis, dat betekent niet meteen dat je altijd maar de deur opendoet voor alles en iedereen.

1 like

Geez Zalando is echt sloom de laatste tijd.

1 like

WTF ik krijg net een mail van de H&M dat mijn retourzending is ontvangen zonder dat ik mijn pakket uberhaupt heb gekregen? Joo PostNL mag ik misschien zelf ff beslissen wat ik met mijn kleding ga doen? Moet ook nog een euro retourkosten betalen en heb dus nu niet wat ik heb besteld. Waar kan ik het beste een klacht indienen bij postnl??

1 like

Vervelend! Ik zou bellen of chatten.

Ben aan het chatten met een PostNL medewerker en die zegt dat het adres onduidelijk was. Heb eerder wel gewoon pakketjes ontvangen op dit adres dus :woman_shrugging:
Bijna alles wat ik wilde bestellen voor stage is ook al uitverkocht in mijn maat… Dus laat maar zitten.
Goed voor de portemonnee I guess

Wat suf! Ik heb ook een keer zoiets gehad met hm (dat ze de toevoeging van drie hoog aan het huisnummer gekoppeld hadden en het toen niet bezorgd kon worden). Ik heb toen die euro niet hoeven betalen, maar weet niet meer precies hoe het is gegaan.

Ja precies dat! Heb de toevoeging nu maar weggehaald. Ik baal wel echt van de mooie jurk en blouse die nu door mn neus geboord worden. Wel netjes geholpen bij PostNL tho

Als het volledige pakket terug is gegaan hoef je ook die euro niet te betalen.

1 like

Dit is geen bezorg irritatie maar wel een pakket-irritatie; een reisgids besteld over New York, maak ik de doos open zit er een Londen editie in :unamused:

8 likes

Pakketje zou voor 17;40 komen. Postnl scheurt net kei hard voorbij ziet mijn vriend toevallig🙄. Nergens meer te bekennen natuurlijk, dus ook geen pakketje

Mijn pakket komt altijd of voor de afgesproken tijd of erna…

De mijne ook weer ruim een uur te vroeg vandaag. Maar ik was gewoon thuis, dus voor de verandering was het dit keer wel fijn juist :wink:

2 likes

Nja er heerst bij mij ( of dhl) een vloek om 18.00 altijd als er staat tussen zo laat en 18.00 dan is het altijd pas na 18.00

Mijn postbode was er vandaag dus gewoon in het opgegeven tijdblok. Ik was helemaal verbaasd. Hier kan ik niet mee omgaan hoor, ben gewend dat het altijd veel later wordt.

1 like

Mijn bestelling van Douglas was gisteravond in het depot van dhl (donderdag besteld). Dhl zou tussen 11 en 15 uur komen. Maar nu staat het weer op planning wordt gemaakt en er staat een gek rood bolletje tussen depot en bezorger?
Dusja geen pakketje… Postnl loopt ook al te kutten met een pakketje. Gaat lekker

Bij mij heerst er juist een vloek dat ze regelmatig uberhaupt niet komen/het niet kunnen vinden, dus ik was allang blij dat dat nu wel gebeurde :stuck_out_tongue: En dat in het weekend (= vaak andere/wisselende bezorger). Vorige week nog voor niks de hele dag op gewacht. Deze week verwacht ik nog meer door Black Friday aankopen, fingers crossed dat het goed blijft gaan.

1 like

Ik had een ballon via greetz besteld voor een vriendin. Zou donderdag geleverd worden. Krijg donderdagochtend een appje van vriendin om me te bedanken voor de ballon. Uur later een mail van greetz dat ze de ballon helaas niet kunnen bezorgen omdat het adres niet correct is?? Maar voor 4,95 konden ze we opnieuw een adressticker uitprinten en het opnieuw proberen? Echt wtf? De ballon was dus gewoon al bezorgd en het adres klopte. Als het ze echt niet gelukt was om te bezorgen waarom zou ik dan in Godsnaam nog eens 4,95 gaan betalen? Is toch hun probleem

4 likes

Weet iemand of dhl aangeeft dat ze later of helemaal niet meer komen.