Nou ja, als ze er niet zijn moet ik dus twee keer gaan he. En wat ik in mijn eerste post ook zei, dat ik niet precies weet waar dat precieze adres is in dat gebouw. Dan stuur ik het makkelijker retour afzender want dan ben ik meteen klaar. Tja, ik kan het ook nog laten staan in de hoop dat er vanzelf nog iets gebeurt.
Staat er een bedrijfsnaam op? Anders kan je ze even mailen?
Ik had een tijd terug een pakketje van iemand aan de andere kant van de straat aka 10 min lopen. Toen heb ik de webshop gemaild dat het bij mij lag, zij hebben hun klant gebeld en die is het bij mij komen halen
Ja, of je rijdt door naar het pakketpunt als ze er niet zijn/je het niet kunt vinden. Mijn ervaring is dat er op de meeste bedrijfsterreinen/in grote panden wel een soort wegwijzering is. Vind de oplossing van @Foefjeisthuis ook een goede.
Ja even van tevoren kijken waar het bedrijf precies is gevestigd. Als je het dan hebt bezorgd zijn er 2 blij, jij en het bedrijf.
Ik bestel vaak bij zalando en laat het dan op mân werk bezorgen. Hebben ze opeens een nieuwe bezorgservice budbee ofzo? Die komt het vanavond bezorgen en dan zijn we dus dicht. Als ik het wil wijzigen kost het mij 4 euro en als ik het naar een pakketpunt wilt laten bezorgen ook? Dat is toch raar. Nu heb ik zalando gecontact en die zegt ja je moet maar met budbee contact opnemen om het te wijzigen, ze bezorgen alleen savonds? En zalando zegt ook dat ze niks verder kunnen doen. Bestel daar dus ook niet meer.
Wow, je doet echt een beetje lullig. Je had het niet hoeven aannemen hĂš? Hoeveel moeite is het nou om even naar de straat achter je te lopen? Het staat daar heus wel aangegeven waar je moet zijn en anders vraag je het even? Een hele kleine moeite en je maakt je medemens er waarschijnlijk erg blij mee.
Echt f DPD hoor. De bezorgen moest nog langs 7 adressen en nu is het pakket gewoon verdwenen? De hele track and tracé doet het het ook niet meer. Ik wens ze een faillissement toe.
Ik krijg morgen misschien een pakket, maar ik ben niet thuis. En het komt met een koeriersdienst en als ik niet thuis ben moet ik nog een keer verzendkosten betalen. Dus ik was langsgegaan bij mn buurvrouw om te vragen of ze morgen thuis is, maar ze deed niet open, dus nu heb ik geappt. Alleen nog geen reactie. En durf niet nog een keer aan te kloppen (hoorde net wel geluid). Voel me sowieso een beetje bezwaard om dit te vragen. En ik weet niet eens zeker of het komt, aangezien ik nog niks heb gehoord (wat ik sowieso raar vind). Ik word hier nerveus van, echt irritant van mezelf :S maar ja
Ik snap dat het lullig is maar als ik wist dat het daar moest zijn had ik het niet eens aangenomen. Ik heb helaas op dit moment niet de tijd en energie om er moeite voor te doen.
Mijn ups bezorger is er ineens niet. Er zou dinsdag al iets worden bezorgd en gister was het er nog niet. Check ik de t&t stond er u was weer niet aanwezig.
Ik gister gebeld zei ups klantenservice eerst ja dan moet u wel thuis zijn. Ik zo nou mijn bedrijf is aan huis dus ja ik ben thuis anders bel ik ook niet. Daarna zou zogenaamd mijn adres niet goed op het label staan (terwijl ik de label informatie had en alles staat goed + ik bestel al 5 jaar lang 2x per week bij die leverancier) En daarna zei de klanten service lijkt mij een goed plan het morgen bij een service punt af te leveren. Nou nee ik wil het thuis aangezien het een doos van 15 kilo is en de bezorger doet maar gewoon zijn werk.
Ging net de bel dus ik zei leg maar op de trap. Ik liep wel alvast naar beneden aangezien het een grote zware doos was zodat het niet te lang bij mijn buren in de weg staat als ze ineens de trap op of af gaan.
Stond de bezorger er nog (ook gewoon in normale kleding) en die ging helemaal flippen dat ik gister had gebeld en dat ik stond te liegen over dat ik thuis was. Ik gaf maar aan dat ik niet van zijn geschreeuw was gediend en dat hij hier al 3 dagen niet heeft aan gebeld.
Net maar weer de klantenservice gebeld en nu kreeg ik wel een aardige persoon aan de telefoon en die vond het gedrag van de bezorger én haar collega belachelijk. Ze heeft een klacht voor mij ingediend en hopelijk is mijn vaste bezorger volgende week weer terug.
Ik wacht al dagen op een brievenbuspakketje met nagelspullen van een Nederlandse webshop, maar telkens komt het maar niet. Zo irritant. Het staat wel al dagen in de app. Eerst zou het woensdag komen maar kwam er niks. Toen donderdag. Kreeg ik 's avonds de melding dat het helaas niet was gelukt ivm drukte (super raar want andere post heb ik wel gekregen). Toen gisteren, maar toen had de postbezorger geen zin ofzo want toen hebben we voor de verandering geen post gehad. Gebeurt wel vaker in mijn wijkâŠ
Nou goed vanmorgen een melding dat de bezorger aan de ronde was begonnen en het nu echt afgeleverd zou worden, maar die fietste een uur geleden heel leuk langs zonder mijn pakketje. Vraag me dus echt af waar het nu isâŠ
Dus nu kan ik tot dinsdag of nog langer wachten terwijl ik dit weekend mijn nagels wilde doen want van de week en volgend weekend heb ik daar eigenlijk geen tijd voor
Bij mij heeft het laatst gewoon 3 weken geduurd voordat ik eindelijk mijn brievenbus pakje had. En iedere ochtend stond er in de app dat ie die dag zou komen.
Wat irritant zeg. Ik ben nu ook al ruim twee weken aan het wachten op twee brievenbuspakjes
@Sazie @pineapple wauw dat stemt niet echt hoopvol. Gaat niet soepel bij de post blijkbaar
Hopelijk komen jouw pakketjes ook snel @pineapple zo rot om ergens op te wachten zonder te weten hoe of wat
Ik hoop het ook!
Beetje raar dit ook. Bezorger was onderweg (heb haar zelf ook langs zien fietsen), maar het is niet afgeleverd. Dus waar is mijn pakketje gebleven dan?
Het kan zijn dat het niet in haar tas zat. Heb ik zelf ook regelmatig. Sommige pakketjes worden in de app* aangekondigd en komen dan pas na een week ofzo. Denk dat ze dan op het sorteercentrum blijven hangen.
En soms gaat het ook gewoon niet goed met pakketjes en de koppeling naar de apps. Zo heb ik privĂ© 1 pakje in mijn app (niet dezelfde als de werkapp) staan dat maar op âniet bekend wanneer het wordt bezorgdâ blijft staan, terwijl mijn collega het allang gebracht heeft.
*postbezorgers scannen oa met die app, maar dit is een andere dan die de consument heeft
Hm wat stom. Hopelijk komt het dan dinsdag ofzo, dan is het al bijna een week onderweg. Andere dingen waren er veel sneller, maar dat wat ik écht nodig heb natuurlijk weer niet.
Dat het wel eens op niet bekend staat terwijl het al lang geleverd is heb ik ook weleens gehad inderdaad. Maar dit nog nooit. Ook dat ie gewoon aangeeft dat hij onderweg is met de bezorger.
Normaals als de pakketbezorger zijn ronde niet af krijgt dan staat er gewoon meteen een nieuwe datum. Nu dus niet⊠blijft gewoon op gisteren staan.
Hij stond ook gewoon bij de foto van de post die je krijgt. Dat klopt normaal hier wel altijd. Dus dat maakt het nog gekker
Thanks voor je antwoord trouwens. Altijd handig als er iemand âaan de andere kant werktâ
O, dat âverwachtâ klopt hier vaak totaal niet. Zelf wacht ik al bijna een week op een Aliexpress pakje dat ik vorige week had moeten krijgen en dat stond daar ook bij. Ik heb dit trouwens ook weleens gehad en toen kwam het wel, maar duurde het langer. Kan op meerdere plekken ook fout gaan, dat maakt het zo lastig.
Volgens mij krijg je dat âis onderwegâ ook gewoon standaard als het pakje door het sorteerproces is/erin zit (maar hoe dat precies werkt weet ik niet, ik bezorg alleen ).
Dat las ik hier vaker ja dat die voorspelling niet klopt. Klopt sowieso niet zoveel van die app als ik dat zo hoor haha.
Hoop alleen niet dat het kwijt is, want dat zou wel echt balen zijn.