Pakketjesirritaties

Ik hoop het ook niet voor je! Hopelijk ligt ie dinsdag alsnog in de bus :slight_smile:

1 like

Ik heb bij de Bijenkorf vijf panty’s besteld die vandaag bezorgd zouden worden. Vannacht de track&trace gekregen, ze worden in drie pakketten bezorgd. EĂ©n vandaag overdag, één vanavond en één nog onbekend. Top.

De aliexpress pakketjes die track ik het meest via Tracking Aliexpress orders and packages

die is wat beter dan de tracker van Aliexpress. merk ook heirin dat de PostNL updates hier wel komen en pakketjes/stukken niet eens in de PostNL app komen.

Het is een pakketje van een Nederlands bedrijf, dus dat werkt niet helaas.
Die site die jij linkt gebruik ik ook regelmatig voor mijn alipakketjes, al moet ik zeggen dat die tegenwoordig wel netjes in de postnl app komen en het dan ook echt klopt.

Er staat nu bezorger is onderweg sinds 27-03 maar bezorgtijd onbekend. Klinkt net alsof die bezorger al sinds zaterdag rondjes met mijn pakketje aan het lopen is.

1 like

o oops sorry! haha.
Hmh gek, wellicht toch iets met mijn app dan weer.

Volgens mij klopt de app vaker niet dan wel :sweat_smile: dus denk niet dat het echt aan jouw app zelf ligt

1 like

Jaaa mijn pakketje is terecht. Ik kwam de postbezorgster net tegen op werk en die zei dat er iets niet helemaal goed was gegaan met de post zaterdag. Blijkbaar waren er meer van die “verdwaalde” pakketjes en was ze er zelf ook al achter aan gegaan.

Maargoed eind goed al goed dus :grin:

2 likes

Pfff eergisteren een tuinset besteld, zou gisteren komen volgens de webshop. Helaas denkt PostNL er anders over en komt die nu morgen avond
 dan is het mooie weer precies voorbij. Stom.

1 like

Bij mij zeiden ze dat ook (met shirts en broeken) maar die kwamen toch gewoon op hetzelfde moment en in dezelfde doos dus hopelijk bij jou ook!

1 like

Hahahaha what? :joy:

2 likes

Bij de schuintegenoverburen?

1 like

In de kliko?

1 like

Pakket voor hallo is doei? Hahah
Ik denk dat het bij je buren ligt aan de rechterkant.

2 likes

Oh shit hahaha. Spannend deze pre paasspeurtocht.

1 like

Haha wat spannend deze puzzel tocht! De buren tegen over je?

Edit: te laat met raden :joy: maar gelukkig is het terecht!

2 likes

Ik ga zo stuk om die hallo op dat pakket hahaha. Zo van hehe je hebt me gevonden.

12 likes

10/10 would not appreciate it.

2 likes

Ik was al de hele middag aan het haten op PostNL omdat ik opeens een “we hebben je gemist” melding kreeg terwijl ik met smart zat te wachten. Maar dat was dus onterecht, de deurbel/intercomding van ons appartementencomplex blijkt niet meer te werken :grimacing::sweat_smile:

Dus eigenlijk onterechte pakketjes irritatie. But still irritatie

Hahah ik las op dat kaartje ‘hallo is daar’. En dat pakketje heet/zegt dan ook nog eens hallo :roflmao:

1 like

Ooh je hebt gelijk! En zijn tekening is de bak met een pijltje dat het pakketje er achter ligt.

Hahah yes de puzzel is opgelost

1 like