Ik had 2 bestellingen van Kruidvat op gisteren staan (had eerst 1 dingen besteld en later bleek dat ik nog iets anders nodig had en het zijn nogal grote verpakkingen dus daarom bestelde ik het ). Bewust op gisteren (woensdag) gezet voor de bezorging. Kwam het eerste pakket op dinsdag, en het tweede pakket komt vandaag
Ik wil heel graag gaan hardlopen maar ik moet wachten op een groot pakket. Het is vertraagd en nu heb ik geen idee hoe laat ze komen/of ze überhaupt nog komen vandaag. En als ik het mis dan brengen ze het naar een PostNL punt en het is dus groot en zwaar dus dat is onhandig. IK WIL NAAR BUITENNNNN. Hoop dat ze snel komen.
Hahah is het ook weer van Bol?
Hier is mijn pakketje gescand en op afgeleverd gezet, maar niet afgeleverd. Volgens PostNL een te vroege scan en die kunnen ze niet ongedaan maken. Als ik het vrijdag nog niet heb, moet ik contact opnemen. Baal er wel echt van.
Zo hilarisch met die typische bol-tekst op dat pakket
Ik moest 14 pakketten afdroppen bij mijn vaste punt. Hadden ze meer volle karren dan mee konden in die hele PostNL vrachtwagen. Ja, kan die planten niet tot woensdag laten verpieteren zonder dat ze een steek verder komen natuurlijk. Dus ik heb staan wachten totdat die ‘volle’ karren naar buiten werden gereden en heb ik mijn pakketjes overal nog tussen gestopt. Dikke doei.
Mijn werk had iets naar mij opgestuurd via DHL, zou ik gisteren ontvangen. Hele dag niemand gezien, kijk ik net in mijn brievenbus (appartementencomplex, dus niet bij mijn eigen voordeur) liggen daar alle losse onderdelen van het pakketje? Zonder doosje oid of iets anders met mijn naam erop. Denk dus dat de bezorger het er gewoon uitgehaald heeft omdat het doosje niet in de brievenbus paste maar wtf is dit zeg
Laatst zou er een brievenbuspakketje komen en normaal belt de postbode dan aan om het af te geven, vindt ze fijner. Nu was er schijnbaar iemand anders aan het werk én was het een doosje die niet in onze brievenbus past (hebben er geen in de deur maar eentje aan de muur, die zijn smaller), maar die postbode heeft dat ding er gewoon helemaal in vast geduwd. Hij stak er half bovenuit en was met geen mogelijkheid los te krijgen, uiteindelijk het doosje maar stuk gemaakt. Echt belachelijk hoor, was ook gewoon thuis dus bel dan even aan als ‘t niet past
Allereerste keer dat ik bestel bij Vinted en het gaat gelijk mis? Pakketje zou gisteren bezorgd worden bij een DPD pickup. Gisteren geweest, was er niet. Zojuist nog eens, weer niet. De man van de pickup vroeg al of het van Vinted kwam en dat het de laatste tijd heel vaak verkeerd gaat met die pakketjes, dus ik keek nog even in de track & trace en zag nu dus dat het in Weesp is bezorgd (andere kant van het land). 🥲
Ik had expres aangevinkt een bestelling in 1 keer te ontvangen omdat het geen haast heeft, maar krijg inmiddels mailtjes dat hij in 4en is verdeeld zodat het sneller bij mij is. Als ik dat wilde had ik dat wel aangevinkt?
Nu krijg ik 4x de bezorger aan de deur en moet dus 4x thuis blijven
En een pakketje uit de UK dat ik wel zo snel mogelijk zou willen, ligt inmiddels al een week bij de douane. Schiet op!
Ik heb ook 1 keer wat verstuurd met DPD voor vinted, meteen pakketje kwijt. Heb de optie nu uitgeschakeld, klaar ermee.
Nooit eerder problemen gehad (toegegeven, DPD gebruik ik bijna nooit), maar ben er ook gelijk klaar mee. 🥲 Ik ga die shop waar het bezorgd is maar eens bellen, verkoopster trekt de handen er van af.
Je kan vinted klantenservice ook een bericht sturen. De kans is groot dat ze zeggen dat het na twee weken terug wordt gestuurd naar de koper en dan krijg jij je geld terug.
Ik heb ook al contact gehad met Vinted inderdaad, zij geven aan dat ik op een “I have a problem” knop moet drukken zodat zij de betaling kunnen staken, maar die knop zie ik überhaupt niet haha
Oh zo raar, ik heb helaas geen pakketjes die ik moet ophalen anders kon ik even kijken of ik de knop wel zie;p
Kun je in het gesprek met de verkoper ergens een ‘i’ knopje vinden? (Bij mij staat hij op Android bovenin rechts) misschien staat het daar ergens?
PostNL is wel on top of their game hoor. Als een pakket maar iets te zwaar is, krijg ik bericht om bij te betalen (ik ben de verzender btw). Ik heb nu een pakketje wat volgens hen 2,02kg weegt. Dus net boven de 2kg. Benieuwd of ze daar een punt van maken
Wat gebeurt er eigenlijk als je niet betaalt? Want er staat dat ze het gewoon gaan bezorgen.
Ik heb een brievenbus pakje gekregen van iemand van mp. Daar krijg ik nu porto kosten voor, 10,15 voor een babypakje dat gewoon door de brievenbus ging
en dat moet ik dan betalen? Er zat gewoon een postzegelcode op. Heb ook 4,50 verzendkosten betaald aan de verkoper dus heb lekker bezwaar ingediend en haar adres opgegeven.
Misschien heeft de postbezorger het verkeerd ingeschat en zat het pakje toen al vast? Heb ik ook weleens gehad en heb het toen maar zo gelaten. Want als het stuk gaat, ben je verder van huis.
Zou kunnen maar vind het heel onwaarschijnlijk gezien ie echt hard doorgedrukt was tot op de helft. Als nou alleen het eerste stuk er in zat was het wat anders haha. Ging om zo’n kartonnen brievenbuspakketje met de maximale afmetingen.