Pakketjesirritaties

Dan kan het alsnog wel. Want misschien heeft hij/zij gedacht: als ik door duw, schiet 'ie misschien los en naar binnen. Heb zelf ook die fout weleens gemaakt.

Oke nou dan zie ik het maar als een foutje haha, wel jammer dat er chocola in zat en het een warme, zonnige dag was 🥲. Maar dat kon hij/zij ook niet weten.

DPD heeft al een week lang twee pakketjes die ik via Vinted heb besteld. Zijn dus al een week in dat landelijke sorteercentrum. Zo irritant? En nu werken de nummers zelfs niet.

Zijn kleding voor mijn kind die denk ik binnen een maand wel uit deze maat groeit, echt zonde.

Bij mij ook maar dan homer…

Mijn pakket ligt in de brievenbus, maar ik heb nu al mijn pyjama aan :frowning:

Nou zeg. Mijn pakket van Marley Spoon is volgens de app gewoon bezorgd, maar niet bij ons. Ook niet bij de buren? :rage: er zit eten in wat in de koelkast moet jongeeee.

Ik heb iets besteld bij bol en aangegeven dat het de 15e bezorgd moet worden. Maar nu staat het al voor morgen in de postnl app?? Zo irritant.

Dit pakket is door de verkopende partij opnieuw verzonden. Zou vandaag door DHL gebracht worden maar ik was niet thuis. Chill in t appje aangegeven dat ze t voor de deur mogen leggen (op de galerij dus niet door iedereen te grijpen): krijg ik bericht dat het bezorgd is, maar ligt het er niet!??? Nu is het weeeer kwijt :rage:

2,5e week geleden iets besteld bij Hunkemöller. Na een dag kreeg ik een bericht dat het pakket verzonden was en ik het binnen 3-4 werkdagen zou ontvangen. Nu 2,5e week later staat in de track&trace dat het pakket nog niet is ontvangen door dhl. Contact opgenomen met Hunkemöller maar het enige wat die zeggen is: we zijn op dit moment erg druk…

Edit: krijg zojuist een mailtje dat mijn retourzending is ontvangen. En klantenservice is onbereikbaar telefonisch.

2 likes

PostNL: we komen tussen 14.00 en 16.00 uur
Ook PostNL: we hebben je gemist om 12.15 uur

Edit: en brengen je pakketje naar een punt aan de andere kant van de stad ondanks dat je praktisch naast eentje woont. Godvrdmm

2 likes

Hahaha ik zag laatst ook deze:

32 likes

Gisterochtend werd er door PostNl een (zwaar) pakket bezorgd maar ik stond onder de douche dus kon niet opendoen. Later zag ik in de app dat het bezorgd was dus ik dacht dat een van de buren had opengedaan (we delen dezelfde voordeur en opgang). Ga ik later in de middag de deur uit, staat dat grote pakket gewoon voor de deur! Al de hele dag dus. Gelukkig zwaar dus niet meegenomen maar dit kan toch niet?? Heb dit nog nooit meegemaakt. Snap dat het zwaar is en vervelend sjouwen maar had dan een deur verderop aangebeld ofzo.

Mijn pakketje is gewoon weer retour gestuurd. Althans dat zegt budbee. Er blijft wel staan dat het pakketje bij hun is aangekomen alleen de dag veranderd elke keer dat het pakketje bij hun is aangekomen.
De webshop zegt niks te kunnen doen.
Zo frustrerend dit. De webshop heeft nu net dit weekend korting maar durf niet goed opnieuw te bestellen omdat het vorige pakket ook best wel een bedrag was en ik niet straks voor kosten wil opdragen

Mijn pakket was bezorgd maar kon hem nergens vinden. Vond hem later in de tuin, onder het afdakje, in de bak van de grasmaaier, die ook weer netjes aan de grasmaaier zelf vastgemaakt was. :+1:

dhl is kut
al kan je tegenwoordig snel omboeken naar een zelfgekozen pakketpunt

1 like

Dit is niet echt een irritatie maar past denk ik wel het beste in dit topic. Mijn tante was na een langdurige ziekenhuisopname eindelijk sterk genoeg om weer naar huis te mogen. Ik had een kaartje gestuurd en die is vandaag met een beetje vertraging bezorgd. En met een beetje vertraging bedoel ik dat ik die kaart in maart 2018 had verstuurd :joy:. Dus maak je geen zorgen mensen! Je post komt uiteindelijk echt wel aan. Het kan alleen zo’n drie jaar duren.

46 likes

DHL is zo’n kutbedrijf he. Ik had een pakketje besteld en omdat ik niet thuis kon zijn heb ik speciaal voor een onbemande 24/7 pakketautomaat gekozen. Super handig, kdie dingen zijn in het leven geroepen zodat er niemand aanwezig hoeft te zijn!

“Er was niemand thuis???” Het is een automaat wat had je dan verwacht??? Sjongejonge

5 likes

DPD heeft m’n pakket niet geleverd vanwege ‘onjuiste adresgegevens’. Hun codetaal voor: we konden de bel niet vinden en hadden geen zin om verder te kijken dan onze neus lang was. Wat een losers. Nu wordt het naar een pakketpunt gestuurd, maar dit grapje heeft m’n pakket wel een week vertraagd.

Post gerelateerd maar voor maandag stond een rouwbrief in de app en die is toen niet binnengekomen en vandaag ook niet…

H&M is echt met mij aan het lachen. Mijn bestelling is sinds 12/05 in transit. Waarom? Ik wil mijn spullen.