Zoiets heb ik ook al meerdere keren gehad , dat ze mân adres niet konden vinden, terwijl ik een pakketautomaat had gekozen, en gaat het linea directa weer retour.
En als die vol zit brengen ze 't normaal gewoon naar een dichtsbijzijnde DHL punt dus dat is het niet.
Besteld bij Douglas, daar moet je een aflevertijd kiezen. Gekozen voor 11:00-15:00. Vervolgens mail van DHL: Wordt bezorgd tussen 16:00-21:30.
Omg Singapore!? Hoe dan. Als Singapore-Duitsland twee maanden duurt om te fixen gok ik dat mijn kaartje minstens een reis naar de maan heeft gemaakt.
Omfg vrijdag had een grote Zalando-bestelling hier moeten aankomen, maar de bezorger kon schijnbaar mijn adres niet vinden?? Oké domme kloot, nummer 19 ligt gewoon tussen 17 en 21 maar goed. Het pakket zou de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden worden.
Komt er net een buurvrouw bellen met mijn pakketje dat verkeerdelijk bij haar geleverd werd. Bpost heeft het pakket dus god-weet-waar achtergelaten en niks in de tracker gezet???
Godzijdank was het een aardige buurvrouw!
Ik las wel op twitter dat ze vandaag gewoon bezorgen, denk dat systeem dan gewoon in de war is.
Wel chill dat het als nog is gekomen bij jou!
Ben benieuwd of ze hier dan ook komen.
Vast wel.
Hier zijn ze net geweest! Nog voor tijdvak
Ja bij mij ook!
Hele avond aan het wachten op mijn pakket. Zegt de t&t ineens dat het hier bezorgd is.
Niks gezien natuurlijk, argh om chagerijnig van te worden. Volgende keer gewoon weer naar zoân punt.
Vandaag zou ik tussen 12.00 en 14.30 uur een pakketje krijgen. Om 07.45 uur ging de bel en was het het pakketje
Geen irritatie maar ik moet dit echt effe kwijt en dit is het beste topic ervoor. Ik had net de extra@home van PostNL aan de deur en die man vroeg of we hem aub een hoge rating wilde geven want dan kon hij van de week weer ingezet worden. En ik ben me rot geschrokken dat deze mensen dus afhankelijk zijn voor werk van mensen die de enquĂȘte invullen. Ik doe dat nooit. Daarnaast lijkt me de kans veel hoger dat je een negatieve recensie krijgt omdat mensen het alleen invullen als ze willen klagen (en wij Nederlanders hebben daar maar weinig voor nodig) of bijvoorbeeld racisten die het gewoon erom doen (was een Turkse man).
Dus alles een 10 gegeven en dit erbij gezet:
Bizar hoe slecht deze mensen worden behandeld Al vind ik wel dat consumenten hier ook deels een aandeel in hebben; niemand wil meer verzend- of retourkosten betalen terwijl het door zoveel verschillende handen gaat voordat het bij jou thuis komt. Ik denk dat mensen zich ook wel mogen beseffen dat deze mensen toch ergens van betaald moeten worden. Daarnaast natuurlijk vooral schandalig vanuit PostNL want die hebben bakken met geld verdiend afgelopen jaar.
Ik moet een pakket naar @Reflect sturen en voor mijn deur zit een pakketpunt wat volgens de site om 09:30 opent maar het is elke keer dicht!!! Jezus. Probeer het al sinds fucking maandag
Ik vraag me af hoe dit allemaal financieel zit bij Postnl. Mijn pakketpunt in de straat doet sinds kort geen Postnl meer en de eigenaar noemde het âmoderne slavernijâ. Hij kreeg 10 cent per pakketje en was veel meer te spreken over Homerr dat 30 cent uitbetaalt en dat terwijl verzenden met die laatste 3 euro kost en met Postnl 7.
Ze willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang. Vooral pakketbezorgers worden echt uitgebuit. Ze krijgen 50 cent per afgeleverd pakje of zo. En als ze een tweede keer terug moeten komen krijgen ze niets extraâs.
Ik verdien ook maar minimumloon maar heb wel dingen als âdoorbetaling bij ziekte en ik krijg overuren betaald.
Dus ik snap de gedachtegang van het pakketpunt wel.
Ik heb gisteren iets aangetekend verstuurd en het moet vandaag echt aankomen, stond gisteren ook in de PostNL app dat het vandaag bezorgd zou worden. Nu staat er ineens morgen? En dan is er niemand die het in ontvangst kan nemen dus is het te laat.
PostNL heeft weer wat leuks bedacht. Als je op een pakketje een breekbaar sticker of tape doet of het is een glimmende verzendzak dan krijg je als ondernemer een âboeteâ van âŹ3,10 per pakketje.
Afgelopen november + december hebben ze ook al een toeslag van 25 cent per pakket gerekend aan ondernemers en daar mega veel geld wan verdiend en dan nu weer dit.
Dat geld gaat totaal niet naar de medewerkers (geen idee waar het wel heen gaat) en dan nu hier weer extra aan verdienen. Ik heb nog nooit gehad dat mijn breekbare pakketjes later aan komen (volgens postnl worden die allemaal apart verwerkt) En als ik het als consument verstuur dan krijg ik die boete niet