Pakketjesirritaties

Wow, dat is echt schandalig. Ze hebben echt een les ‘hoe jaag je de (zakelijke) klant weg?’ gevolgd geloof ik. En waarschijnlijk steken de CEO’s het in hun zak of zo.

1 like

Klopt! Ik heb in nov + dec de 25 cent niet aan mijn klanten klanten doorberekend omdat ik vond dat ik dat niet kon maken.
Maar dat gaat uiteindelijk wel van mijn winst af om de postNL rijker te maken + er was gigantisch veel gezeik met ze in december. Dus de service werd er niet beter op.

Het is dat ik verzenden en ontvangen met dhl, dpd en ups nog kutter vind anders had ik allang over gestapt naar een van hun. Dan is postnl nog de ‘beste’ qua verzending

2 likes

‘Minst slechte’ :joy:

Haha ja ik zei het nog te netjes :joy:

1 like

Ik had iets gekocht via Vinted. Ze deed ereen week over om het überhaupt aan te melden bij het verzendbedrijf en toen nog drie dagen om het weg te brengen. Nu is het vandaag eindelijk aangekomen op het pakketpunt. Stuurt ze me direct berichten of ik het aub kan gaan ophalen want ze wil haar geld. Eeeh doe even rustig? Ik moet morgen in de buurt van het pakketpunt zijn dus was van plan het dan op te halen. Blijft ze zeuren of ik vandaag kan gaan want ze wil haar geld voor het weekend. Ja ik had mijn pakket ook liever al eerder gehad maarja je stuurde het pas na tien dagen op.

7 likes

Lekker laten wachten.

4 likes

Nou precies dat ja. Je zou eigenlijk een week willen wachten. Al moet ik wel zeggen dat dit de eerste keer is dat ik zo iemand tref. Normaal gaan bestelingen altijd heel soepel dus er is goede hoop voor jouw pakketjes!

Hahahaha ik was net bij het pakketpunt en mijn pakketje is er nog helemaal niet. Terwijl het wel op bezorgd staat. Nou hopelijk komt het dan maandag… Weet iemand hoe het zit als je pakketje kwijt is? Krijg je dan van Vinted je geld terug of heb je pech?

Ja je krijgt je geld normaal gewoon terug. Maar dat duurt wel even. Bij mij geloof ik 4 weken (was wel vanuit Frankrijk) want volgens Vinted kan het spontaan zomaar nog opduiken… en dan moet je uiteindelijk een briefje schrijven waarin je zelf verklaard en ondertekend dat het kwijt is en dan krijg je je geld pas terug :sweat_smile:
Super omslachtig. Wat dat betreft was United Wardrobe veel beter geregeld

Oh goed om te weten! Al hoop ik vooral dat het er maandag gewoon ligt.

Heb je haar al 10x een bericht gestuurd waar het paketten blijft? Zou dr lekker irriteren.

Hahaha wel aangegeven dat het er nog niet ligt en ik maandag nog eens ga proberen. Ze heeft nog niet gereageerd dus ben benieuwd.

1 like

Argh… ik heb een pakketje verzonden met PostNL. Ik zie dat het bij haar is afgeleverd maar ze zegt dus van niet en heeft de transactie opgeschort. Ze kwam er overigens pas mee toen ik vroeg of het naar wens was terwijl ze daarvoor enorm liep te drammen om het verzenden. Ik geloof er dus geen reet van dat ze hem niet heeft.

Oh en mijn DPD pakket heeft geen updates meer. Helemaal klaar met die verkoop via Vinted. Wat een gedoe voor een paar centen.

Ik heb een pakketje dat volgens PostNL vrijdag zou zijn bezorgd. Er was niemand thuis, geen briefje in de brievenbus en de buren hebben hem ook niet (andere bestelling hadden ze wel aangenomen, maar die was van DHL). Dus ik ben benieuwd waar ze morgen mee komen, dan mag ik weer contact opnemen…

Ik kwam voor precies hetzelfde! Een vrij prijzig pakketje staat als geleverd maar dat was niet bij mij… Inmiddels de hele af gegaan maar niemand zegt het pakketje ontvangen te hebben.

Voor de 2e keer flikt DHL het mij om een pakket op bezorgd te zetten zonder dat het ergens ligt en zonder dat ze hebben aangebeld. Ben eerst in woede ontstoken tegen de klantenservice (arme jongen), nu zit ik te huilen. Wijt het maar aan PMS.

1 like

De bezorger heeft gewoon de poort open gemaakt en is even de halve tuin door gegaan om dit naast het schuurtje te leggen. Heb mijn pakketje wel binnen maar ben niet zo te spreken over deze werkwijze.

1 like

Ik vind het zo irritant als winkels doen alsof het pakketje al verzonden is terwijl PostNL nog niks binnen heeft. Maar ik wil vooral chillen op m’n nieuwe tuinstoelen.

5 likes

Mijn pakket staat op afgeleverd in de app maar heb niks ontvangen en ook geen briefje waar het afgleverd is :angry::angry:

Donderdag 27 mei iets aangetekend verzonden, status is nog steeds: bezorgtijd niet bekend :+1: