Ik heb nu ook deze melding:
Zie dat deze al wel vaker voorkomt hopelijk komt het evengoed vandaag binnen.
Die van mij was uiteindelijk toch ergens bij de buren bezorgd. Zonder briefje dus. PostNL wist het zelf ook gewoon niet.
Ik kende deze buren ook helemaal niet dus het was niet erg dichtbij. Gelukkig kwamen ze het zelf brengen.
ā¬1,95 betaald voor avondbezorging omdat ik in de middag niet thuis kan zijn maar vanavond wel. Krijg ik net een mailtje āde bezorging is verplaatst naar morgen 14:00-17:00ā
Ja dan ben ik er dus niet, waarom denk je dat ik speciaal avondbezorging kies
Ik zit al 2 weken te wachten tot H&M mijn retour heeft verwerkt.
Ik bestel altijd, en doe achteraf betalen, Klarna werkt dat zelf bij na een retour enzo, vind ik fijner.
Maar nu heb ik dus een aanmaning omdat het f*cking 2 weken duurt voordat het verwerkt is.
Gdvrdmm mijn pakketje uit Engeland is eruit gevist door de douane en nu moet ik dus betalen. Maar er staat helemaal geen prijs op dus ik vraag me af hoe ze dat willen berekenen. Ik heb trouwens ook met een kortingscode besteld dus mochten ze zelf googlen dan kloppen die prijzen sowieso niet.
Tracking blijft overigens ook maar op ābezorgtijd onbekend - verzoek tot betaling kosten voor verzending verstuurdā staan. Al een week lang terwijl het vorige week woensdag dus al door de douane is gegaan. Heb ook geen mail of brief gehad dus over welk verzoek ze het hebben mag Joost weten.
Klantenservice van postnl zegt alleen maar dat het naar het pakketpunt gaat, maar wanneer of hoe of wat weet niemand. Moet de tracking maar in de gaten houden
Ik wil gewoon mijn pakketje
Ik ken het systeem en ik weet ook dat je dit kunt voorkomen (vast op verschillende manieren, wij deden het met het voorraadsysteem volgens mij, dus de t&t werd niet aangemaakt als het niet op voorraad was). Dus ik vind het een slecht excuus en niet klantvriendelijk.
Pakketje besteld, en naar een afhaalpunt 2 dorpen verderop laten versturen. Onder het mom van: prachtig weer! Goed excuses voor een fietstocht!
Staat opeens de bezorger met het pakket voor de deur. Terwijl ik gewoon een T&T gekoppeld aan het afhaalpunt had gekregen. Maar op het pakketje staat dan weer gewoon mijn adres en geen afhaalpunt. Beetje slordig van de verzender
Kortingen worden naar mijn weten ook nooit op het pakket gezet, gewoon de originele prijs. Hopelijk is je pakket er snel.
Je kunt bij Klarna aangeven dat je het retour hebt gestuurd, dan wordt alles on hold gezet
Maar er staat helemaal nergens een prijs op. Ook niet in het pakket. Ik heb de rekening alleen via mail dus snap niet waarop ze het baseren dan. Want als het over het volledige bedrag gaat dan is dat echt genaaid want dat heb ik niet betaaldā¦
Pakket is ook nog steeds niet boven water. Vind het nu echt niet grappig meer. Klantenservice doet ook geeneens de moeite om nog maar te kijken waar het is of wat dan ook.
Van wat ik weet (ervaring met PostNL), bekijken ze het artikel en plakken er dan zelf een waarde op. Dan kan je het pakket gewoon aannemen (plus ervoor betalen, vaak is dat contant overigens), en achteraf bezwaar aantekenen met bewijsmateriaal (je factuur). Dan wordt het verrekend. Wel mega-irritant allemaal, overigens.
Oh dus achteraf bezwaar kan ook nog?
Tracking is nog steeds niet aangepast dus ga morgen nog maar eens contact opnemen. Lijkt alsof er iets niet helemaal goed gaat daar
Klopt het wel dat je een rekening krijgt? Ik had een keer dat mijn pakket bij een postnl punt werd afgeleverd omdat ik invoerkosten moest betalen. Dat moest ik dus doen op dat postnl punt. Ik zou een rekening ook niet vertrouwen als ik het pakketje ook nog helemaal niet heb?
Nou er staat dus dat er een verzoek is gestuurd, maar dat heb ik niet gekregen. Dus een rekening met hoeveel ik moet betalen heb ik ook niet.
Snap er dus niks meer van. Ik heb wel ooit een keer inderdaad net als jij bij een postnl punt moeten betalen, maar dat stond toen ook zo in de app incl bedrag dat ik daar moest betalen. Maar nu staat er dus helemaal niks
Het heeft dus ook echt geen enkele zin dat DHL aanbiedt je bezorgmoment te veranderen, want vervolgens negeren ze dat compleet. Tweede keer al dat ik netjes een volgende dag kies dat ik wel thuis ben, ze zeggen dat te verwerken, en ik alsnog net een bericht krijg dat de bezorger onderweg is.
Ik was de hele dag thuis en ja hoor mijn ups pakketje dat al vertraagd was is naar het ophaalpunt gebracht. Ik kwam er binnen en die vrouw zei gelijk je was zeker gewoon thuis ik zo klopt. Ja we hebben de hele dag hier al boze mensen en we hebben al een klacht in gediend
Ik had schoenen gekocht via Vinted, blijkbaar van Lizzy Vd Ligt. Nou prima, maar zie op haar insta dat ze van alles aan het doen is en maar niet mijn schoenen verzendt. Lees nu ook haar reviews en blijkbaar wordt het dus telkens niet verzonden dus het zal wel een soort promo-actie zijn maar hoe irritant dat je je geld 2 weken kwijt bent voor zoiets.
Huh maar ze verkoopt spullen en ze stuurt nooit wat op? Hoe is dat een promo?
Twee weken geleden zou ik een pakketje kleding krijgen, maar de bezorger heeft het nooit bezorgd. Ik kreeg wel de meldingen per mail dat het afgeleverd was op mijn adres. Heb de bezorger zelfs nog aangesproken en die reageerde heel lief en zei dat hij het zou regelen - maar dat is nooit gebeurd. Had het geld ondertussen al terug, maar baalde wel heel erg. Net komt de buurman langs, bleek het pakketje in de steeg naast zijn huis te liggen Zeiknat, maar goed, wel gratis kleren
ben ook super blij want ik wilde het echt heeeel graag hebben.
Pff ik was net bij een ophaalpunt want er stond dat mijn pakketje er was. Dus ik daarheen en ze vraagt mijn huisnummer. Ik zeg mijn huisnummer maar ze kon hem niet vinden en ze zei dus dat hij nog moet komen waarschijnlijk. Ik weer naar huis. Maar ik zag net bij mijn bol account nog het adres van mijn ouders staat . Ik denk dat het pakketje er dus wel al is. Zo dom van mezelf ook.