Ja op insta promootte ze dat ze van alles verkocht op vinted, soort manier van reclame maken denk ik? Behalve dan dat het idd echt geen goede reclame is zo
DHL gisteren: Hey we komen vandaag langs met je pakketje tussen x en y in de avond!
Ik om 08:30 in de ochtend; Mwah, doe maar een andere dag komt me niet goed uit. opgeslagen
DHL: Hey we komen vandaag langs met je pakketje tussen x en y in de avond!
Ik: nee. *past aan *
DHL: Helaas, we hebben je gemist!
Natuurlijk was er niemand aan de deur.
Ik heb verstuurd met DPD, ook telefoonnummer doorgegeven voor sms. Sms nooitt gehad en pakket staat nog steeds als niet verzonden.
Gewoon bij een supermarkt weggebracht en gezien dat ze het scande.
Het is al 5 dagen geleden
Ben verdomme alweer pakketpunt voor de hele buurt. Vorige week ook al. En had me voorgenomen deze week niet open te doen maar kreeg zelf pakketje. Maar t zijn ook weer gewoon dezelfde buren. Plus een huis verderop die ik niet eens ken. En ja ik kan weigeren maar vind ik zielig voor mn nieuwe (vriendelijkere) pakjesman.
Wees gewoon thuis of doe t bij een pakketpunt.
Is helaas niet altijd een optie. Als ik nou zou kunnen kiezen wanneer iets geleverd wordt, kan ik het kiezen op een dag dat ik vrij ben. Maar vaak kan je niet in eerste instantie naar een pakketpunt laten sturen. Zou ik veel liever doen.
Ik hoop dat de bezorger permanente jeuk aan zijn anus krijgt.
De hele avond thuis vandaag. āwe hebben je gemist, pakket terug naar verzenderā
Ja de vorige wist ons ook te vinden. Deze is net nieuw en heeft t ook al door denkš en voor directe buren of mensen die ik nog van gezicht ken ofzo prima. Maar t pakje staat er nu nog. Dus even onthouden dat ik voor die buren niet meer aanneem.
@tessel ja zelf heb ik toevallig net bij bedrijven besteld waarbij t wel kon. Maar t is heel gek want we hebben hier in de supermarkt een punt en een automaat maar kan die beide vaak niet kiezen. Hoezo set je er zoān ding neer dan.
Afgelopen week retourneerde ik een pakje van Zalando. Krijg ik nu een melding dat ditzelfde pakket weer is aangekomen bij het postnl afhaalpunt⦠Que?
Ik heb van de week iets voor mān vriend besteld om hem te verrassen. Zou vandaag komen, maar volgens de Track & Trace is hij nog niet eens bij PostNL? Het is wel gisteren verstuurd. Hoop dat het goedkomt, want volgende week zijn we amper thuis en het is ook nog eens iets wat niet lang goed blijft.
Waarschijnlijk heb je het adreslabel niet vervangen Had laatst hetzelfde, superdom
Hahaha het was precies dat inderdaad
Lekkere actie voor mān carbon footprint, dit.
Ik heb een paar dagen geleden een pakketje retour gestuurd met zoān retourlabel met barcode die er al bij zat. Staat de status bij postnl nu opeens op āherstelprocedure gestart - addressering onjuistā. Hoe dan met zoān retourlabel? Het is ook een jurk van ā¬300 dus hopelijk komt het goed.
Oude adreslabel verwijderd of doorgekrast? Anders kan je blijven hangen in het systeem en weer naar jou teruggestuurd worden
Hier ook⦠wat irritant
Nee, ik trek altijd de oude labels eraf dus dat is het niet!
Er zou vandaag een pakket door UPS bezorgd worden maar ik krijg net een mail dat het afleveren niet is gelukt omdat ze geen handtekening konden krijgen.
Nu moet ik weer naar een of ander afgelegen afhaalpunt.
Ik was sowieso de hele ochtend thuis en ik heb ook geen briefje door de brievenbus gekregen.
Lekker makkelijk weer
Wat vaag!!
Om het nog vreemder te maken: mijn pakket gaat wel naar dezelfde stad, maar nu naar een andere postcode. Ik heb de klantenservice van PostNL gebeld, ik kreeg een vrij technische uitleg over dat antwoordnummers geen fysieke adressen zijn maar rolcontainers waarin alle retouren worden verzameld en vervolgens naar een fysiek adres worden gestuurd met een eigen postcode, en dat mijn pakket nu rechtstreeks naar dat fysieke adres gaat en dat daarom de postcode/adres is aangepast. Lang verhaal kort: volgens de hele vriendelijke medewerker hoef ik me geen zorgen te maken en gaat het pakket nog naar het juiste adres. Ik houd het in de gaten in ieder geval.
Ja mijn status is āje bestelling wordt ingepaktā
Maar dat staat al een week zo.
Kreeg wel een mail dat er vertraging was.
Huh Okee⦠nou ja, even afwachten dan maar?