Nou om kwart voor 7 was ieh er!
Fijn! Hoe laat had ie er eigenlijk moeten zijn?
Tussen 2 en 6 haha
Lol ok. Maar ja die onzekerheid en het wachten is ook gewoon kut. Mijnes was er na 2 uur nog steeds niet
Blijkbaar zijn mijn pakketjes verkeerd gesorteerd. Zowel bij postnl als bij dhl. Waren naar de verkeerde kant van het land blijkbaar gestuurd
Mijn pakket zou eigenlijk gisteren binnen moeten zijn, maar hij staat sinds vrijdag nog op planning wordt gemaakt. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
Mijn pakket zou ‘s avonds komen, had ik ook zo aangegeven bij bol.com. Het ging om 3 pakken luiers en blijkbaar was het in een doorzichtige plastic tas verpakt.
Komt die bezorger ‘s ochtends “ik kwam extra vroeg, want ik dacht dat de baby was geboren en jullie geen luiers hadden”. Heel lief bedoeld, maar nee.
Ik krijg het echt van PostNL, er blijven maar dingen mis gaan
Ik zou vandaag tussen 13.20-15.20 een pakket van Zalando krijgen, kom ik een half uur terug thuis, is ie blijkbaar al geweest om 10.15?!? Dat is gewoon 3u te vroeg jongens (afgelopen zaterdag was dat uurtje eerder niet erg omdat ik toch thuis was, maar hou je gewoon aan dat tijdvak!). En blijkbaar was ie er dus met 3 pakketten (waarvan er dus maar 1 in de app stond, er ontbreken er de laatste tijd ook vaker in de app) en heeft ie na die 1e bezorgpoging al besloten de pakketten naar een afhaalpunt te brengen en dat zogenaamd op MIJN verzoek?! Wtf… Echt niet oke dit. En nu kan ik dus na de eerste bezorgpoging waarbij HIJ verkeerd zat al zelf met 3 pakketten gaan sjouwen. Ik bestel niet voor niks online jongens!
En door dit gedoe steeds blijf ik twijfelen of ik een bepaalde bestelling a 20-25 kg wel kan plaatsen, want geen zin om daar uiteindelijk ook zelf mee naar huis mee te moeten sjouwen.
Ik vind dit stiekem wel heel lief
Zit te wachten op een pakketje dat ze net hebben gemarkeerd als ‘’’’’’’’’’’’’‘bezorgd’’’’’’’’’’’
Nee en geen idee ook waar het pakketje dan nu is
same, zo vervelend!
Pakketje vrijdagavond bezorgd bij de buurvrouw toen ik er dus niet was… IS ZE ZATERDAGOCHTEND OP VAKANTIE GEGAAN. Wtf dat is toch gaar.
Wat lullig van dd ik heb wel eens pakketjes van de buren geweigerd omdat ik kort erna op vakantie zou gaan. Weet je hoe lang ze weg blijft? Straks is het iets wat je toch wil retouneren en misschien is de termijn dan wel verstreken
Hij zou gister al komen maar had vertraging. Net stond er wel een PostNL busje voor het appartementencomplex maar hier niet aangebeld Met dit soort momenten zal je net zien dat als je onder de douche staat of aan het kakken bent dat ze voor de deur staan.
M’n pakket met 4 nieuwe zwarte broeken is bezorgd bij een bloembinderij… Die alleen open is tussen 9 en 18 terwijl ik doordeweeks elke dag weg ben van 7 tot 19.
Ik kon niet kiezen voor aflevering bij de buren, ik kan m’n pakket dus pas zaterdag ophalen en ben toevallig afgelopen zondag uit 2 van m’n 3 oude zwarte broeken gescheurd
Lagen ze maar gewoon bij de buren.
Ik ga nu trouwens een vriendin op pad sturen met een ondertekende scan van m’n ID bewijs. Zou dat werken?? Wie niet waagt wie niet wint haha
Net zoiets als machtiging tijdens stemmen…
Speciaal vroeg opgestaan zodat ik op tijd weg kon van het werk, zodat ik op tijd was voor m’n pakketje, is ie er nu nog steeds niet. Terwijl die eigenlijk zaterdag al had moeten komen, toen ik gewoon thuis was. Lekker verspilling van tijd dit, wachten voor niks.
Ik moet een pakket krijgen vandaag, helaas geen tracé code gehad.
Ik heb ook wel eens iets opgehaald voor mijn moeder met haar paspoort!
Werd verder niks gevraagd en had ook geen handtekening mee, dus denk dat het wel zal lukken!
Dat klinkt veelbelovend! Had je 'm toen ook echt mee? Of een kopie? Ik geef 'm namelijk liever niet af, maar een scan maken kan altijd
Ik had hem echt mee dus daarom werd er denk ik verder niet echt gekeken naar de foto maar alleen de naam!