Had ik dus met ZARA eind juni wat besteld. Nooit verzonden. Ik klaag erover en krijg diezelfde middag mail dat het verzonden is. Vond het zo raar.
Klachten blijven indienen bij dhl. Dit horen ze niet op deze manier te doen
Ik verwachtte zaterdag een pakketje van DHL, belt die gast aan en ik doe de deur beneden open en dan komen ze meestal naar boven. Ik hoorde niks, dus liep zelf naar beneden, zegt die gast: ‘‘is dat jouw balkon? want dan kan ik het voortaan ook gewoon over het balkon gooien’’
How about no.
Ik verwacht een pakket wat verstuurd is via DPD. Als ik op de track & trace link klik staat er “Er is een probleem met uw pakket”. Verder geen uitleg of iets en er staat ook nergens of het nog wel geleverd gaat worden. Heeft iemand anders dit wel eens gehad? Het is trouwens niet iets bijzonders of breekbaars, gewoon 2 kledingstukken.
Oh gelukkig! Dan wacht ik nog even af.
Gaat goed met dpd. Volgens hun konden ze mijn pakket niet bij de parcelshop leveren omdat die dicht was terwijl die dus gewoon open is
Een ander pakket dat nog steeds in Frankrijk is en dus nog door Chronopost wordt gedaan zou volgens de tracking zijn opgehaald door de koerier maar zegt nu dit:
Snap er niks meer van. Welke bestemmeling? De chauffeur? Of wat?
De bezorger stond net al voor mijn neus, sneller dan verwacht Er zal wel een foutje in het track & trace systeem zitten.
Wat is uberhaupt een bestemmeling haha
Maar het is nog steeds in Frankrijk. Dus dat is ook raar
Ja dat is sowieso raar inderdaad. Kan je ze contacteren?
Ja je kunt bellen maar ik spreek geen Frans dus dat wordt een beetje lastig. Heb de verkoper gevraagd of zij misschien weet hoe dat zit maar zij zegt alleen maar dat het onderweg is
Nou dat ze in het vervolg gewoon even opletten aub
Misschien of ze je oude adres definitief uit het systeem willen verwijderen? Dat je zeker weet dat dit in de toekomst niet nog een keer voorkomt.
Laat ze het zelf ophalen op het oude adres en het opnieuw bezorgen op je echte adres. Dat zou ik eisen
De avondbezorger van DHL is zo’n lul. Gisteren kreeg ik twee pakketjes. Een paste wel door de brievenbus, de ander niet. Hij heeft niet aangebeld en nu gaat het pakket retour. Dit was de eerste bezorgpoging. Hij staat letterlijk voor de deur van de flat, de deurbel is twee centimeter verder dan de brievenbus, waar dus wel het ene pakketje in zat.
Ik heb nu dus een twitter gesprek met DHL waarin telkens de track & trace code dump. Daar zijn ze wel heel aardig. Ik ben wel bang om ineens een agressieve man aan de deur te hebben. Maar doe je werk??
DHL vind ik altijd zo veel minder doen voor gevoel dan PostNL. Ze zijn meestal wel sneller met reageren maar zoals in dit geval, je pakket zal toch retour gaan waarschijnlijk. heb dit laatst voor het eerst meegemaakt.
Ja dat zeiden zij ook al maar ze gaan het in ieder geval tegen de bezorger zeggen. Dat vind ik wel fijn.
Ik zag tijdens mijn eigen postronde een pakketje van DHL ergens gewoon op de oprit achter het hek liggen open en bloot. Gelukkig voor die mensen regent het niet, al hoop ik niet dat ze er met de auto overheen rijden. En bij een appartementencomplex lag er 1 in de centrale hal.
Heeft iemand tips?
Krijg een aanmaning van afterpay dat ik een armani horloge zou hebben besteld. Inmiddels ook €40 aan administratiekosten gezien al 2 maanden niet betaald.
Heb echter nooit dit horloge besteld? Denk dat ik slachtoffer ben geworden van fraude.
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2021/bestelfraude-via-afterpay-kinderlijk-eenvoudig
Moet ik nu afterpay maandag bellen of aangifte doen? Ook geen idee hoe ik persoonsgegevens van mij moet blokkeren of aanpassen…