Pakketjesirritaties

Eerst contact met hen opnemen en zo nodig alle gegevens van die bestelling opvragen. Als dat niet jouw gegevens zijn of jij kunt aantonen dat jij die bestelling niet geplaatst hebt, zou je aangifte kunnen doen omdat jouw gegevens zijn gebruikt.

Een vriendin van me heeft dit ook gedaan en zij kreeg zelfs bericht dat er een deurwaarder bij kon komen en heeft toen dus aangifte gedaan en met die papieren zou een deurwaarder dan ook niets mogen/kunnen

1 like

Heb jij je pakketje al binnen inmiddels? Bij mij is niets meer veranderd sinds 14 juli, heb ze net een mail gestuurd met verzoek tot refund.

Balen voor je!

Bij mij duurde het lang maar was er wel steeds beweging. Gisteren is er een afleverpoging gedaan maar volgens de vervoerder (YunExpress? nooit van gehoord) is dat niet gelukt omdat het adres incorrect is. Aka ze konden mn deurbel niet vinden
 Heb ze nu gemaild en de klantenservice van Everlane ook. Maar ik ben benieuwd of het nog goed komt want in de tracking info staat dat het pakket weer onderweg is naar de verzender. :woman_facepalming:t3:

Zeker even contact opnemen met afterpay, dan kunnen zij de betaling alvast pauzeren zodat je geen verdere herinneringen krijgt. Ze kunnen dan ook aangeven of het nodig is om aangifte te doen, als het op jouw naam besteld is dan is het inderdaad identiteitsfraude

Oh dat klinkt ook niet lekker, hopelijk wordt het niet teruggestuurd naar de VS!

Nou, om het verhaal maar even af te maken:

Ik kreeg een mail van YunExpress dat niet zij de uiteindelijke aflevering deden maar DHL. In die email stond ook het DHL tracking nummer. Toen ik dat intikte, stond er dat m’n pakket bij een pick-up point was! Dus ik heb het zojuist opgehaald.

Krijg ik nu een mail van Everlane: ja sorry dat er iets was met je adres, we kunnen er nu niets meer aan doen, want het pakket is al onderweg terug naar ons. Wil je een refund?

:exploding_head:

(maar voordat ik die email zag had ik Everlane al gemaild dat ik het pakket inmiddels in handen had, dus denk niet dat ik nog geld krijg)

Oh, en last but not least, beide dingen die ik had besteld passen!!!

Wat had jij besteld?

1 like

huhh wat een raar verhaal! maar wel superfijn dat je het nu in huis hebt en het past!

ik had deze broek besteld, had de eerste keer net een maat te groot ondanks nauwkeurig opgemeten. toen ging de levering wel snel en soepel, wel echt jammer.

1 like

Mooi! En echt jammer ja, zo zonde.

Ik had de Original Cheeky Jean en gelukkig goed gegokt met de maat. Maar de schoenen (Day Glove) had ik eerst te klein besteld. Nou ja, voorlopig geen Everlane-bestellingen meer voor mij, dit gedoe kostte me weer een paar maanden van m’n leven. :stuck_out_tongue:

Wederom niet aangebeld, zelfde pakketje (opnieuw besteld want de andere is zonder pardon geretourneerd). Maar DHL kan wel zien dat hij hier voor de deur stond. Ik snap niet waarom hij dan niet aanbelt? Snapt hij de bel niet ofzo? Het is een heel eenvoudige bel trouwens, niet dat je nog een nummer moet invoeren maar het is een knop naast mijn naamplaatje.

1 like

Thanks nog! Vandaag even contact gehad, afleveradres was ook mijn adres. Maar diegene aan de telefoon zei dat dit vaker voorkomt en er alles trucjes zijn zoals adres op het laatste moment veranderden om het te omzeilen. :sweat_smile:

1 like

Hmmm bij PostNL in de app kun je toch zien als je pakket bij de buren of ergens anders is afgeleverd? Ik krijg nu een melding dat mijn pakket bezorgd is maar ik ben niet eens thuis :thinking: Ik hoop dat er alsnog een briefje in de bus zit of dat het voor mijn deur staat! Normaal wijzig het altijd naar een PostNL locatie maar daar was ik te laat voor :weary:

Ik heb een pakketje retour gestuurd en dat is al op 16 juli bij de winkel afgeleverd, ze hebben het alleen nog niet verwerkt en nu moet ik extra informatie bij Klarna aanleveren omdat ze het niet aanpassen.

Even bellen met de webshop?

Ze hebben helaas geen telefoonnummer! Maar ik heb alles ingestuurd en Klarna gaat contact opnemen met de webshop, dat is dan wel weer chill.

Nou eind goed al goed
 ik had inmiddels de bezorgkosten al teruggekregen van Ever.lane maar het pakketje kwam vrijdag ineens aan! Wel op een locatie die ik zelf nog moest achterhalen, geen briefje in de bus, maar lang verhaal kort, ik heb het nu binnen en de broek zit heel mooi :heart:

1 like

Jeej wat fijn! De communicatie tussen het vervoerbedrijf en Everlane is niet echt top blijkbaar.

Fijn dat ie past ook! Ik ben ook helemaal in mn nopjes met hun jeans :smiley:

Er zou vanochtend een aangetekend pakketje worden bezorgd. Niets gezien. Zie ik net op de t&t dat hij vanochtend rond 9en zou zijn bezorgd. Nou niet bij mij, ook niet in de brievenbus, en de handtekening herken ik ook niet. Gelijk in de stress en probeer nu te chatten met postNL want het is nogal belangrijk. En waarom hebben die niet gewoon een telefoonnummer

100 x zeggen ‘medewerker spreken’ tegen die irritante robot. Ze hebben wel een nr!

4 likes

Hahah ja dat bleek echt de oplossing. Heb eindelijk een telefoonnummer eruit gekregen en een medewerker gesproken.

Handtekening zou van de bezorger moeten zijn en het zou vanmiddag nog moeten worden bezorgd. Hopen maar

Edit: Hij is terecht!!! Hij bleek per ongeluk afgeleverd bij een bedrijf verderop in de straat en een medewerker kwam hem net brengen. Blijkbaar heeft zowel de bezorger als een medewerker daar niet goed gekeken en hebben ze er gewoon voor getekend. Ben opgelucht

4 likes

Ik was net even boodschappen doen toen m’n pakket werd bezorgd. Post NL app zegt pakket in de brievenbus: zit hij niet in. Maar ook geen briefje waar hij dan wel is
 zo maar eens de buren vragen. Zo moeilijk is het toch niet om dat even aan te geven?!