Was het ook echt een brievenbuspakketje? Want die wordt heel anders behandeld dan andere soort pakketjes en soms al afgetekend door de bezorger, terwijl ze later bezorgd worden
Oh dan kan hij nog komen want denk het wel! Was een deel van een bestelling bestaande uit 1 korte broek haha. Ik wacht af
Urgh de nieuwe dhl bezorger had blijkbaar geen zin om langs te komen en heeft mijn pakket gewoon maar bij een pakketpunt afgeleverd.
Geen briefje in de bus, niks. Aangebeld heeft ie ook niet (deurbel met camera), hij is zelfs geeneens in de straat hier geweest.
Als ik de app niet had wist ik dus van niks
Mis echt de oude bezorger die altijd super vriendelijk was. Een praatje maakte en behulpzaam was.
Ik heb gisteren iets vaags meegemaakt. ik had een pakketje van Zalando ontvangen op mij naam. Die heb ik gewoon open gemaakt omdat ik wel vaker bij Zalando pakketjes onverwacht krijg (cadeautje van fam etc.). In dit geval is dit niet het geval en deze bestelling is iig niet gekoppeld aan mijn eigen account. Verder is de pakbon Franstalig en kon het random leren jasje in mijn maat uit Duitsland vandaan.
Ik denk dat ik morgen Zalando zelf maar even moet contacteren. Ik ben bang dat iemand een truc wil uithalen.
Dit lijkt mij echt doodeng. Ken je iemand die Frans spreekt en wel eens iets voor je besteld heeft? Misschien het verkeerde adres aangeklikt? Gelukkig heb je het wel binnen gekregen en kan je het terug sturen, maar als je niet weet wat er aan de hand is weet je ook niet of het nog een keer kan gebeuren en dat is knap kut
Het artikel is netjes betaald en het is vermoedelijk een logistieke fout met een partnerbedrijf. Dus ik ben al een stukje geruster.
Dat scheelt, en fijn dat het ook al zo snel opgelost is
Ik krijg een nieuw retouretiket en dan gaat het pakketje terug. Ook wel lullig voor die andere klant. Dan heb je netjes alles betaald en dan komt je bestelling terecht bij een klant in een volkomen ander land. Het bizarre was wel dat het gewoon iets in mijn maat is wat ik zelf ook zo zou bestellen.
Dit is gewoon next leven “als je dit hebt gekocht dan is dit ook wel wat voor je”
Vraagje, als een webshop niet aanbied om t naar een pakketpunt te laten sturen, kan je dit dan nog wijzigen als t pakket in je postnl app staat?
Helaas niet altijd, de ene keer wel, de andere keer niet! Is geen touw aan vast te knopen.
Ups bezorger belt vandaag aan, ik doe de beneden deur (vanaf boven open) en zeg door de intercom leg maar op de trap. Ik hoor die man nog ok zeggen. Kom ik beneden heeft die pipo een briefje op de trap gelegd dat ik niet thuis was. En wie denk je dat de deur voor je heeft open gedaan én tegen je heeft gesproken?!
Ik hoop dat mijn vaste bezorger snel weer terug is.
Meestal wel net na middernacht op de dag van de bezorging zegmaar. Dan kunnen ze het direct nog veranderen in het sorteercentrum. Als je wacht tot de ochtend van bezorging dan is het te laat. Ten minste, dat is mijn ervaring met pakketjes.
Dit kan, wel pas vanaf het moment dat het in het sorteercentrum bij jou in de buurt ligt tot het moment waarop de bus van de bezorger ingeladen wordt
Ik heb iets via Etsy besteld en dat werd eerst met UPS verwerkt, maar nu is het naar een lokaal postkantoor voor verdere afhandeling.
Heeft iemand dit ook een keer gehad en hoe lang duurde het dan voor je pakketje er was? Ik wacht al zo lang:(
Uit welk land komt het?
India
Het zou volgens Etsy voor 6 augustus bezorgd worden maar het is er nog nie
Ah india heb ik geen ervaring mee! Vanuit Canada/VS heb ik wel vaak dat het van de ene pakketdienst naar de andere over gaat dat komt altijd wel goed aan het duurt alleen mega lang.
Kun je aan de t&t zien waar het is?
Nee, niet meer:( Alleen dat het aan een lokaal postbedrijf is overgedragen en “onderweg” is. Maar dat staat er al een paar dagen.
Ik laat een pakket naar het DHL-afhaalpunt sturen (al vanmorgen vroeg gedaan) en net staat de bezorger voor de deur. Ik was gelukkig thuis, maar doe dat niet omdat ik denk: ja, laat ik de mensen op het afhaalpunt meer werk bezorgen.