Pakketjesirritaties

Dhl is daar zo verschrikkelijk in… heb ook al paar keer een afgesproken plek aangegeven, een ander bezorg moment gepland of idd naar een afleverpunt willen laten verzenden maar ze lezen het niet ofzo? Nu ook al 2x gehad dat dus de levering niet mogelijk was en ging het meteen retour afzender… Pff had toch aangegeven niet thuis te zijn :roll_eyes:

1 like

Het was gelukt. Toen ik bericht kreeg van we staan tussen dan en dan op de stoep ben ik naar de app gegaan en toen kon ik t veranderen. Jeej.

Ik heb iets besteld wat door de brievenbus past. Makkelijk. En dat komt dan vanavond met dhl. Echt waaaaarom.

1 like

Ja, klopt. Al is dit bij dhl voor mij de eerste keer. DPD heeft het al wel een paar keer geflikt. Hebben ook 1 keer het pakket maar meteen retour gestuurd :pouting_cat:

1 like

Ik word gestraft. Heb nog nooit gehad dat een pakketje niet bezorgd wordt, nou nu wel hoor. Hoe moet ik nou verder met mn alpaca.

Ik heb al 6 keer geklaagd over de avondbezorging van postnl. Afgelopen maandag nogmaals gebeld met de klantenservice.

Krijg altijd gewoon een niet thuis melding terwijl ik alle keren thuis was. Bezorger kan niet dicht bij het huis komen s’avonds omdat ik in het centrum woon.

Vanavond verwachten we weer twee pakketjes… ben benieuwd

1 like

Het is weer eens zover bij DHL. Heb een mail gekregen dat het brievenbuspakketje bezorgd is en er ligt niks (ook geen briefje). Er staat zelfs afgegeven aan klant. Ze bellen ook nooit aan. De vorige keer heb ik gebeld en kreeg ik het verhaal dat het vast bij 1 van de buren lag en werd het uiteindelijk pas de volgende dag bezorgd :roll_eyes: . Nu maak ik me dus weer zorgen of iemand het niet al meegenomen heeft (we hebben een gedeelde, open brievenbus en ook gedeelde ingang van het gebouw). Zo irritant steeds.

Coolblue zou vanmiddag een pakketje bij mij bezorgen, nu veranderde dat vanmiddag ineens naar vanavond. Normaal geen probleem, maar ik was vanavond niet thuis. Kreeg ik rond 20 uur een mail dat het pakket bij mij bezorgd zou zijn, inclusief een handtekening. Net kwam ik thuis, maar geen briefje o.i.d. door de deur. Heel vreemd dit

Er wordt morgen een groot pakket bezorgd in ons nieuwe huis waar we nog niet wonen. Ik ben daar sowieso wel de hele dag bezig dus moet goedkomen dacht ik, krijg ik net een bericht dat het tussen 07:00 en 09:00 uur bezorgd wordt :flushed: dat zijn toch geen tijden joh.

Heeft iemand weleens gehad dat een pakket van Vinted in zo’n DHL locker is bezorgd? Hoe krijg je dan de pincode voor die locker? Ik krijg via Vinted mail dat het pakket is bezorgd, maar heb geen code ontvangen, dus nu kan ik het niet ophalen :roll_eyes:

Is het geen kluisje van van de Buren?

Sorry ik snap niet wat je bedoelt?

Edit: oh sorry ik zie nu dat dat blijkbaar een bedrijf is (stomme naam zeg). Nee, het is een DHL locker.

2 likes

Ik heb een pakket verstuurd via Vinted naar een DHL locker en als ik de track&trace open staat er:
Let op: het pakketkluisje open je met de afhaalcode die je krijgt via e-mail of sms

1 like

Ja, ik heb dus geen mail of sms gekregen, was misschien niet helemaal duidelijk sorry. Ik dacht dat het misschien in die trackinginfo bij vinted zelf zou staan maar daar staat alleen maar “pakket wordt voorbereid” :thinking:

Onze voordeurbel app liep net vast op het moment de bezorger aan de deur stond. Ik zeg ALTIJD dat hij het voor de deur mag leggen. (kwam net uit de douche)
Nu had hij het bij de buurvrouw afgegeven, opzich prima, maar die was 3 dagen bijna niet thuis. Dus ik heb alsnog mega lang moeten wachten op mijn pakketje, en ik zag hem voor het raam bij haar in huis staan :sob:

Misschien omdat hij daar nog op voorbereid staat ipv afgeleverd dat je die code nog niet hebt? Wel enorm irritant.

Gister iets besteld, zou vandaag tussen 12:00 en 14:00 bezorgd worden maar op de t&t staat alleen ‘pakket is gesorteerd’
Prima dat het er langer over doet maar stuur me dan geen mail dat het er morgen is??

1 like

Ik baal echt dat de laatste tijd al mijn pakketjes via Homerr steeds vertraagd zijn. Ze zijn al niet zo heel snel maar nu duurt t vaak bijna 2 weken voordat ik m’n spullen heb :roll_eyes:

Oh soms duurt het bij mij een maand

1 like

Ojee dan kan ik me daar alvast metaal op instellen. Wat een ellende :cry:

Gisteravond werd er een pakketje bezorgd door Red je pakketje en die gast was me toch een chagrijnige eikel. Kan het dan niet laten om overdreven aardig te doen zodat de ander zich dan even geen houding weet te geven. :joy:

2 likes