Ja, heb ik ook een keer gehad! Klacht ingediend, zelfs openbaar geklaagd op Facebook haha… ‘oh ja sorry inderdaad we zien het, ergens iets fout gegaan’. Ze gingen het intern uitzoeken en doorzetten naar een bepaalde afdeling. Uiteraard nooit meer iets van gehoord en er kon ook niks geregeld worden voor dat pakket. Dus het was of ophalen of retour laten sturen
bij mij lag het dan niet een half uur verderop, denk 10 minuten fietsen, maar ik was net geopereerd en het was 18 liter kattengrid (had dus thuis bezorgd moeten worden). Ik kon iig huis niet uit en überhaupt dat gewicht nooit tillen. Uiteindelijk een nieuwe bestelling gedaan bij de webshop en die hebben ze met PostNL naar me gestuurd, dat ging wel goed. Grappige is dat ik laatst weer m’n kattengrid daar bestelde en het direct met PostNL bezorg werd ipv DPD. Denk dat ze veel meer klachten kregen en maar zijn overgestapt.
Anyway, geen positieve ervaring met DPD dus. Je kunt hoog of laag springen maar je zal waarschijnlijk het op moeten halen

… morgen niet thuis en het is een enoooorm pakket, dj hoop niet dat ze de buren ermee opzadelen