Haha ja ik heb nu voor het eerst wat besteld via Homerr en dat doe ik echt nooit meer. Eind juli iets besteld wat ik voor een bruiloft begin september wil gebruiken en het is maar te hopen dat het nog op tijd komt
Dat is wel echt vervelend. Ben je zo op tijd en dan heb je dan nog pech. Ik ga ik ieder geval voor je duimen dat het nog op tijd binnen komt!
Mijn pakket ligt nu op het distributiecentrum. Dus ben benieuwd wanneer ze besluiten om het richting mijn Homerr punt te sturen.
Jouw duimen heeft denk ik gewerkt! Kreeg net een mailtje dat het onderweg is naar het Homerr punt. Volgens de site moet het er nu met 3 tot 5 dagen moet zijn, dus dan ben ik nog op tijd! Ik vind het idee dat Homerr duurzamer is wel fijn, maar voortaan ga ik dingen die ik voor een bepaalde datum nodig heb in ieder geval niet meer via hen bestellen.
Ik ging net een pakketje ophalen bij een DHL-punt. Vrouw was al chagrijnig toen ik binnenkwam⊠Vroeg ze mân naam en huisnummer. Dus ik zei mân naam en âIk denk dat hij op huisnummer 94 staatâ zegt ze: âDenk je? Weet je je eigen huisnummer niet eens?â Dus ik zei dat ik deze week verhuisd was en niet zeker wist of ik het factuuradres al had aangepast naar mân nieuwe adres of dat hij nog op het adres van mân ouders stond. (had ik misschien van tevoren even moeten bekijken) Keek ze me aan alsof ik iets heel raars zei, ging ze het pakketje zoeken en zag dat ze hem al gevonden had⊠Wilde ze eerst weten of ik wist van welk bedrijf het was. Alsof ik een random naam en huisnummer roep en die combinatie er toevallig ligt Misschien dat het voor haar raar overkwam, maar ze deed alsof ik heeel verdacht was ofzo. Kwam gewoon mân lipstick ophalen, doe normaal.
Naar aanleiding van jouw post ben ik ook nog maar eens gaan kijken en het duimen heeft zelfs 2 kanten op gewerkt. Want ook mijn pakket is op weg naar het Homerr punt.
Ik heb nu voor de 7e keer een mislukte bezorg poging op zondag. De bezorger komt volgens mij zijn bus niet eens uit. Zo irritant!!! Ik hield er al niet eens meer rekening mee dat ze vandaag wel zouden komen.
Heb al die keren (natuurlijk) een klacht ingediend maar postnl klantenservice is zo kut met klachten⊠je krijgt nooit een verantwoordelijke te spreken je krijgt nooit updates over de klacht. En de medewerkers spreken best vaak gebrekkig Nederlands waardoor ik niet altijd het idee heb dat ze snappen wat ik bedoel.
The saga continues Het pakketje is inmiddels geleverd, alleen niet in de plaats die ik had opgegeven, maar een stad verderop. Het pakketpunt is alleen op werkdagen tot 5 open en dan ben ik nog niet uit mijn werk, dus ik moet morgen maar proberen of ik er voor werk al heen kan rijden.
De bezorger van DHL moet haast wel kampioen belletjeleller zijn geweest vroeger. Die gast belt aan en staat alweer bij zijn bus (en we hebben best een lang pad in de voortuin) vind het knap!
Ik heb mijn pakket ook nog steeds niet. Hij is nu weer van: op weg naar je Homerr punt omgezet naar âoeps we hebben vertragingâ. Dus ik denk dat ze te voet op weg zijn naar mijn Homerr punt
Gvd ik moet aan PostNL inklaringskosten betalen terwijl op de factuur van de verzender (UK) staat dat de NL btw al in de productprijs zit. Moet natuurlijk weer eerst betalen voordat ik bezwaar kan maken.
Gls! Tijdvak is voorbij. Ik wil boodschappen doen maar ook geen zin om straks bij de buren op te halen.
Zal je zien⊠Komt het morgen
Nou toch attent dat ie het op een briefje schrijft⊠de doos was nat geregend en voor iedereen mee te pakken.
love DPD die nooit aanbellen en je zware pakketten altijd maar gewoon in de algemene hal neerzetten. Vorige keer belde hij nog wel aan en was het âkom maar halenâ ik weigerde want 20kg kattenzooi en toen kreeg ik nog een grote bek ook. Dus daar gaat weer een klacht richting DPD.
Ik las net dit artikel over pakketbezorging, vond het wel interessant
Ik heb iets besteld maar ik ben mijn huisnummer vergeten in te vullen, en nu is het onderweg met ups dus ik ben heel benieuwd. Het enige wat raar is, is dat ik de aflevering niet kan wijzigen naar een pick-up point. En het wordt morgen geleverd en dan ben ik niet thuis. Hmm we gaan het zien.
edit: oh sweet, kreeg net weer een update mailtje en nu kon ik de locatie wel wijzigen! Fijn! Toch wel vreemd dat er blijkbaar geen huisnummer op hoeft te staan.
Onze DHL bezorger heeft iets nieuws. MevrouwMand niet thuis? Gooi ik het toch lekker op haar balkon?!
Zaterdag een H&M pakketje in zak welke ik net pas vond en vandaag een elektrisch ding voor mijn vriend in een zeiknatte doos.
Ik had gisteren ook iets raars. Een man kwam bloemen bezorgen bij een van de buren en ik liep tegelijkertijd het gebouw binnen. Hij vroeg ineens op welk nummer ik woonde, en ik antwoordde iets te snel terwijl ik achteraf gezien liever had willen vragen âhoezo?â, vervolgens zei hij direct: âokĂ© dan weet ik in ieder geval dat je thuis bent voor als deze mensen er niet zijn.â. Uhmm wat dacht je van nee? Ik heb wel gezegd dat ik het niet ga aannamen mochten ze er inderdaad niet zijn. Brutaal en raar. Baal echt van mezelf dat ik direct mijn huisnummer riep.
Ugh, ik heb samen met een vriendin ergens besteld en nu zijn ze een van haar dingen vergeten in het pakket te doen. Het is al irritant als er een deel mist, maar ook nog eens van haar deel. Voel me er meteen verantwoordelijk voor, terwijl ik er natuurlijk niks aan kan doen.
Maar goed, heb ze gemaild en hopelijk wordt het snel nagestuurd.
Huh ik had iets besteld bij Coolblue en nu is PostNL langs geweest toen ik niet thuis was en stond er digitaal dat het pakket retour is gestuurd omdat het adres onjuist is. Maar ik heb wel een niet-thuis briefje in mijn brievenbus zitten?? Maar nu is het pakketje dus teruggestuurd? De niet-thuiscode doet het ook niet, echt serieus wat moet ik nu⊠Opnieuw bestellen kan pas als ik mijn geld terug heb. Waarom hebben ze het niet gewoon bij een pakketpunt afgeleverd?