Pakketjesirritaties

Ik zou gewoon even wachten, misschien komt het morgen en anders Coolblue even bellen

In een magazijn liggen dingen op nummer. De mensen die je order picken zien niet wat je bestelt. De mensen die je order inpakken kunnen de fout herstellen en dan zelf in de problemen komen omdat daar simpelweg geen tijd voor is of ze begrijpen geen Nederlands en hebben niet eens door wat er staat. Heb ooit in een magazijn gewerkt en het was best leerzaam

Mijn pakje is kwijt. Ik wilde het graag op een bepaalde dag afgeleverd hebben maar blijkbaar doet Bol daar niet aan. Nou is het bij de buren geleverd en die hebben niets gezien. Huisnummers die er op lijken ook niet. Krijg alleen maar domme mailtjes waarin staat dat Bol hoopt dat ik mijn zending al heb. Nee, die heb ik niet en ik dacht dat zij juist contact op zouden nemen met PostNL om te kijken waar mijn spul gebleven is

Als je iets besteld dan heeft de orderpicker een karretje waarop de locatie van het ding ligt. Die ziet alleen het nummer van een vak en geen omschrijving. Als het de tweede keer weer fout gaat dan ligt het fout in het magazijn. Hoop wel dat je de goede kleur nog binnen krijgt

2 likes

Waarom zou je de bloemen niet aan willen nemen voor je buren? Ik vind het niet echt een rare en brutale vraag geloof ik.

3 likes

Dit is nu al de tweede keer dat ik een melding krijg van PostNL dat mijn pakketje naar het afhaalpunt is gegaan (omdat ik het de eerste keer had gemist), maar dat ze op het afhaalpunt van niets weten :stuck_out_tongue_closed_eyes: Echt zo irritant dat je dan een melding krijgt dat het er al ligt terwijl het daar dus nog moet arriveren

1 like

DHL heeft vandaag m’n Kiehls pakket afgeleverd. Ik had aangegeven volgende dag naar een dhl ophaalpunt want wist niet dat ik thuis zou zijn en wilde m’n buren er niet mee opzadelen. Kom ik even thuis krijg ik precies op dat moment een briefje door de brievenbus “we hebben u gemist, pakket ligt bij de buren”. Uhh, dhl man heeft nog geen eens aangebeld bij mij maar pakketje gewoon gedumpt.

Er komt misschien uiterlijk 22:30 een pakketje. Geen idee want ik heb mijn emailadres verkeerd ingevuld :clown_face: en we hebben het wel nodig

DHL is zo raar
 Tussen 20:00-21:30 zou er iets aankomen en het is er nu nog niet. Wedden dat ik straks een mail krijg dat ze me ‘gemist’ hebben terwijl ik gewoon thuis ben, letterlijk voor het raam aan het wachten sinds 20:00 :pensive:

Onze PostNL bezorger is dus bang voor de hond van de buren en nu komt ie standaard met het verhaal ‘wil jij het pakketje aannemen voor nummer 25 want ze zijn niet thuis’ wat dus 9 van de 10 keer niet waar is, en de hond zit gewoon in de woonkamer en komt niet eens in de buurt van de gang, hij blaft alleen.

1 like

De bezorger belde om 23:00 nog aan terwijl ik en mijn vriend inmiddels in bed lagen :sob:. Uiteraard zijn we in bed blijven liggen.

Pfff ik had bij everlane besteld, en er staat van dhl dat het afgelopen donderdag is geleverd. Maar dat is het natuurlijk niet, of iig, ik heb weer eens geen briefje of bericht ontvangen van dat kut DHL. Wat raden jullie aan om te doen? Of heeft iemand dit wel eens eerder meegemaakt (met dhl of everlane?)

Ik had iets besteld en bij een pakketpunt laten afleveren waar ik vaak kom, is er dus niks geleverd maar volgens de track en trace van DPD moet het gisteren al zijn geleverd. Iets van DHL was daar wel aangekomen.

Heb dat al een paar keer eerder gehad bij DPD, uiteindelijk bleek het na een paar dagen opeens in een heel andere plaats (aka twee uur bij mij vandaan) te liggen. De informatie bij de track & trace pagina was opeens gewijzigd naar dat adres, terwijl er eerst mijn gekozen afhaalpunt stond weergegeven
 Ik heb toen dat bedrijf/DPD-punt gebeld en zij deden het opnieuw in de brievenbus. Ik ben geen fan van DPD haha.

Ik heb vorige week iets besteld bij Zalando, het komt in drie delen. Zaterdag had ik een niet thuis briefje in de bus, er was niks opgeschreven en de code die erop staat werkt niet, dus geen idee waarvoor het was. Heb al vorige week ook 2 mails gehad dat dingen verstuurd zijn maar ook die T&T codes werken niet. Vraag me nu echt af wanneer het komt/waar mn pakketjes zijn, dan kan ik er ook rekening mee houden

Omdat het de manier waarop was. Voordat hij het zelfs geprobeerd had bij die mensen meteen vragen waar ik woon en er vanuit gaan dat ik het wel aanneem omdat ik wel thuis ben (op dat moment). Dat vind ik brutaal. Dat staat los van het feit dat ik liever niets aanneem ĂŒberhaupt.

Ja hoor. Ka uu tee DHL. Verwacht een trui van Stradivarius, ben gewoon thuis, in de woonkamer. Krijg mail dat het in de brievenbus bezorgd is, ga kijken: niks. Dit is al de zoveelste keer! :grimacing:

Had nog nooit eerder een bestelling die bezorgt werd met Budbee. Tussen 6 en 10, relaxed dacht ik. Ondertussen zitten er nog 3 stops voor me en is hij er over 20 mins (na half 11 dus).

Ik wil graag naar bed :cry:

4 likes

Ugh ik had dit laatst ook, maar was die dag druk en had niet gezien dat dit zo laat wordt bezorgd dus ik schrok me helemaal dood toen om half elf de bel ging :joy:

Haha, ja wie komt er zo laat nog aan de deur. Hij is gelukkig net geweest en is de laatste van m’n pakketjes trein - drie pakketjes, drie verschillende diensten :sweat_smile:

Ik kreeg een pakketje via GLS maar was uiteindelijk op de dag zelf niet thuis. Staat er wel bij dat het op mijn adres bezorgd is en ik getekend zou hebben (niet dus) maar er lag geen pakket toen ik thuis kwam in de gang dus mijn onderbuur (zelfde voordeur) heeft het niet aangenomen en het was ook niet bij de directe buren bezorgd op het bis-nummer. En niks geen briefje ofzo :weary: