Pakketjesirritaties

Gadverdamme, ik had een citruspers besteld bij bol.com, maar hij komt al vies in de verpakking binnen. Er zitten stukjes in de verpakking, en de pers lijkt roestig. Ugh, moet ik hem weer gaan terugsturen.

Pffffft zit thuis te wachten op een pakket, is er net aangegeven dat het niet bezorgd kon worden maar er heeft niemand aangebeld :unamused: nu kan ik het morgen pas ophalen bij een pakketpunt aan de andere kant van de stad!! Grrr

Wij hadden zo’n superchille postNL bezorger in onze wijk, maar sinds kort hebben we een nieuwe en hij is heel stom. Hij wacht niet als hij heeft aangebeld met je pakketje maar rent gelijk weer terug naar zijn bus. Ook als je een handtekening moet zetten of je ID moet laten zien voor een pakket, hij vervalst het gewoon. Zelfs als ik in de woonkamer op de bank zit ben ik niet op tijd om het pakketje aan te nemen. Hij kijkt ook niet om of je de deur wel open doet, dus ik heb regelmatig pakketjes van buren van de stoep moeten vissen omdat hij ze gewoon pal in het zicht achterlaat.

Ik snap dat hij enorme werkdruk heeft en onderbetaald wordt, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar handtekeningen moet gaan vervalsen en pakketjes onbeheerd achter moet laten :frowning: Heb ook nog niks gehoord van de klacht die ik heb ingediend.

1 like

Ik had 2 aparte bestellingen gedaan en in één pakket geretourneerd met beide pakbonnen erbij. Nu kreeg ik vorige week van de ene bestelling een retourbevestiging en van de ander niet… Dus ik de webshop gecontacteerd en nu gaan ze een onderzoek starten bij DHL. Dus ik zei al; als alles in één pakket zat en de anderen wel retour zijn, dan kan het toch niet kwijt zijn :roll_eyes:

Soms werkt bol met zo’n rare koeriersdienst die van 17:00 tot 23:00 rijden. Ik wil helemaal niet Mn bed uit komen voor een zak kattenvoer

4 likes

H&M bezorgd nu ook ineens met een fietskoerier :angry: ik kan niet eens een afleverpunt opgeven en als ik het retour wil sturen komen ze ook in een tijdvak van 5 tot 10. Zo vreselijk onhandig

DHL beweert dat ze hier om 06:35 en 08:00 uur vanochtend een bezorg poging hebben gedaan en daarna dat mijn pakketje om 10:00 uur is bezorgd. Nu moet ik daar dus weer morgen achter aan gaan bellen.

Hahaha ik was de hele dag thuis vandaag en mijn pakket is bezorgd bij de bovenburen. Ze zijn echt zi lui

Barbaren

1 like

Hahaha nou die waren er echt niet om die tijd. Ik was toen ook wakker maar heb niemand horen bellen.

1 like

Mijn bestelling bij H&M staat al sinds 16-10 op in het magazijn, terwijl ik wel al een afleverbon heb gekregen. Dus ik contact opnemen, geen zin om te bellen want heb bijna geen stem, moet ik eerst op 100 manieren mijn vraag stellen aan die chatbot voor ik iemand te spreken krijg.

Oh lol nu moet ik m’n geboortedatum geven en zegt ze dat die fout is omdat ik dit account ooit als 14-jarige heb aangemaakt terwijl je 18 moest zijn.

Oh heb antwoord: m’n bestelling is kwijt en ze gaat hem annuleren maar ik moet het zelf opnieuw bestellen. Ja daag ben er klaar mee.

1 like

Ja dat kan. Als hij in de PostNL app heeft gezien dat er een pakketje wordt geleverd kan hij dat wijzigen.

1 like

Ik heb een op maat gemaakt gordijn besteld en de bezorger heeft het voor de deur gelegd terwijl we niet thuis waren? dat pakket kost 140 euro man

Nou mijn dhl pakketje is na een paar dagen bellen/ navragen terecht… het ligt bij een postnl punt op 15 minuten fietsen verder op :roll_eyes: Dus die moet ik nu gaan ophalen en ook nog eens invoerrechten betalen :sob:

Tering, heeft iemand wel eens bij c&a besteld? Afgelopen zomer: artikel besteld, gekozen voor ophalen jn de winkel. Ik krijg een mailtje van de winkel dat mijn pakketje er is. Kom ik in het filiaal, laat de mail zien en zegt de medewerker: nee hoor, hier is het pakketje niet. Heel gek want we scannen de artikelen hier en dan gaat er een mailtje uit maar we hebben vandaag nog geen post gehad dus niks gescand. Het zal wel in een ander filiaal liggen dan. Ik de webshop gebeld maar zij zeiden dat het echt in mijn filiaal moest liggen. Ik een week later terug, nog geen pakketje. Dus ik dacht: ik wacht wel 2 weken dan wordt het teruggestuurd en krijg ik mijn geld. Nou niet dus, ik weer gebeld en toen uiteindelijk wel geld teruggekregen maar nooit een pakketje gezien.
Nu wilde ik deze week een nieuwe bestelling doen en ik dacht: ik laat het niet meer naar het filiaal komen, ik betaal wel €5 extra voor thuisbezorging. Krijg ik vandaag een mailtje dat ik het kan ophalen in het filiaal🤦🏼‍♀️
Net het pakketje opgehaald en tegen die medewerker gezegd dat ik nu €5 kwijt ben door dat hij toch in het filiaal lag. Zegt die man: ja mevrouw, de webshop en de winkel staan los van elkaar.

Jeeeezus ik ga daar nooit meer bestellen

Ik heb er regelmatig besteld maar nooit problemen gehad! Heb zowel thuis laten bezorgen als in de winkel.

Mijn schoonzus heeft ook zoiets voorgehad. Online besteld en het laten leveren in de winkel. Ook bericht dat het pakket er is. Ze gaat naar daar en daar zeggen ze ook dat ze geen pakket gezien of gekregen hebben. Mijn schoonzus heeft daar serieus veel voor moeten bellen en mailen eer het inorde gekomen is. Ze stuurden haar van het kastje naar de muur.

1 like

DHL, wat een ******* bedrijf.
Voor de zoveelste keer kreeg ik gisteren een mailtje dat ik niet thuis zou zijn geweest toen ze kwamen. Ik ben de hele tijd thuis geweest en er is niemand geweest. Het is altijd hetzelfde met DHL. Ik woon in een voetgangersgebied en daar mogen ze niet met de auto komen.
Dus zeggen ze maar dat er niemand thuis was. :confounded::confounded:

2 likes

Die mensen bij de C&A doen niet eens moeite om te zoeken. Ooit discussie gehad + manager die moest helpen, omdat mevrouw maar in achrer 1 deurtje had gekeken, want: “ik stop nooit wat in dat andere kastje.”
:expressionless:

Op de ladder van onkundige retailmedewerkers heb je zoiets als

HEMA … C&A … ZARA.

2 likes