HEE! Ik deed altijd mijn best bij de Hema en zocht wel tot ik het pakketje vond. Daardoor kon ik om de manager bij de C&A vragen
Ik heb ook bij de HEMA gewerkt maar veel collega’s waren te dom om te poepen laat staan pakketjes opsporen.
Hahaha true
Ben ik nou gek of kon je voorheen bij DHL je levering en/of afleverplek nog wijzigen en nu niet meer? Dan kreeg je nog een mailtje of je iets wilde veranderen. Jezus wat irritant.
Dat kan bij de Track&Trace pagina nog wel, afgelopen week nog gedaan.
Ik zie het al. Ik moet ervoor tekenen. Dan kan het niet. Nog steeds irritant.
Had ik ook. Ze hadden ‘m uiteindelijk voor me geannuleerd. Wordt het 2 dagen later ineens toch bezorgd bij het afhaalpunt? Die kartonnen zak helemaal naar de tering met allemaal postNL tape erop. No shit dat het ding kwijt was, leek alsof er een wild dier aan gezeten had. Heb ‘t pakket geweigerd. Wens ze er succes mee
Ik heb toch opnieuw besteld en al bericht dat het is verzonden dus ben benieuwd of het nu wel aan gaat komen!
Wij hebben hier 2 verschillende bezorgers van dhl. En de ene “ken” ik. Is super aardig. Weet ook bij welke buren hij mijn pakketje wel en niet kan afgeven als ik er een keer niet ben. Maar die ander is echt een geval apart. Telkens als ik in de app aangeef dat ik niet thuis ben en het pakket dus naar afhaalpunt moet, komt ie alsnog gewoon langs. Ik geef dat toch niet voor niks aan joh.
Huh ik heb H&M juist elke keer mega snel binnen. Vrijdagavond laat besteld, gister al afgeleverd. En vorige maand ook nog een andere bestelling: zelfde verhaal. Wat gek dat dat zo verschilt?
Ja ik heb dit ook gehad bij mijn laatste 2 bestellingen!
Ze komen vanavond, tussen 17:00 en 22:00. Vind ik echt een kut tijdvak, hopelijk zijn ze er snel.
Ik heb een pakketje van
Post NL dat ze hebben proberen te bezorgen terwijl ik niet thuis was. Nu is het bezorgd op een pakketpunt (ver weg terwijl er veel punten dichtbij zijn ) en staat er dat ik het daar vandaag op kan halen tussen 11h15 en 14h45, terwijl ze de hele dag open zijn??
Wat is dat nou voor iets, je kunt toch gewoon gaan wanneer ze open zijn? Heeft iemand dit wel eens gehad?
Is het er wel echt al aangekomen of komt het er vandaag in dat tijdvak aan?
Er staat echt ophalen tussen die tijd, maar ik denk dat je gelijk hebt en dat het dan pas aankomt. gisteren had ik een bericht dat het daar na 15h opgehaald kon worden maar ik denk dat het gewoon nog niet op dat punt komt.
Ik ben tot 20:00 thuis geweest en daarna moest ik weg, geen pakket gehad. Ook geen bericht. Zie nu dat het om 16:47 is afgeleverd? Maar niet bij mij.
Ik zou vandaag een pakketje krijgen waar ik voor moet tekenen maar was niet thuis. Nu zie ik in de app dat het wel is bezorgd en de handtekening is niet van mij. Dus waarschijnlijk heeft de bezorger zelf getekend. Ben benieuwd waar ik mijn pakketje zometeen ga vinden.
Nou m’n buren hebben dus ook niks aangenomen. Nu maar weer contact opnemen. Wat een gezeik.
Ik ga hierna echt niet meer bij H&M bestellen joejoe.
Het lag in de papiercontainer .
Huhhh nu krijg ik opnieuw een mail dat m’n bestelling is verzonden met DHL? En de status staat op “omgeleid”. Maar als ik hem track dan staat ie op afgeleverd door fietskoeriers