Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn
@Luzarl ik vind het wel een soort zielig dat diegene zĂł bang is
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn
@Luzarl ik vind het wel een soort zielig dat diegene zĂł bang is
Niet per se irritatie maar heeft iemand bij zalando wel eens dingen geretourneerd zonder zak? Er staat dat die niet nodig is maar van andere winkels loop ik die altijd zo spastisch te bewaren en heb ik nu niet gedaan maar wil toch dingen retour zenden.
Edit. Het staat ook in de mail. Vind t zo gek. Maar hun pakken t waarschijnlijk weer uit, extra werk enzo.
Ja, omdat de zak toen al kapot was (bewaar ze normaal ook voor retour sturen). Ging gewoon goed!
Heel vaak, is nog nooit een probleem geweest.
IKEA komt vandaag een tafeltje/rekje brengen zodat mijn oven eindelijk een plekje heeft (best groot zwaar ding dus kan niet zomaar op een krukje en past niet op het aanrecht) en ik die kan gebruiken. Artikel was niet op voorraad bij de winkel hier in de buurt dus dat was geen optie. Ze zouden vanochtend tussen half 11 en half 1 komen, niemand gezien. Nu staat er âwe hebben wat vertraging opgelopen, we bezorgen je pakket zo snel mogelijk (uiterlijk 22:00)â. Maar er staat ook âGroot pakket naar je onderweg! Zorg dat je thuis bent, dat scheelt weer tillenâ. Flikker op IKEA ik had nog allerlei plannen voor vandaag
Ah top, uiteindelijk veranderde de melding in âwe gaan het niet halen, houd de app in de gaten voor een nieuw bezorgmomentâ dus ik ben de deur uit gegaan. Krijg ik net een melding âwe hebben je gemistâ ja no shit sherlock, wat een gezeik. Nu moet ik morgen die reuze doos zelf bij een punt gaan ophalen
Ja, ze pakken het toch weer opnieuw in voor verkoop lijkt het. Ik had een keer een aantal behaâs besteld in verschillende maten, maar dezelfde modellen. Zat allemaal in een ander zakje, ene met merklogo, ander blanco en soms zelfs met een hangertje en de ander niet. Terwijl het dan alleen een andere maat was. Wel blij mee eigenlijk dat het dan niet weggegooid wordt zoals veel andere bedrijven volgens mij wel doen met retouren.
DHL: we komen vandaag langs tussen 12:00 en 18:00 maar het pakketje past door de brievenbus. Dus ik was weg. Krijg ik een melding: we konden het pakket niet bezorgen dus maandag na 14:30 moet je het maar lekker zelf ergens ophalen.
Normaal geef ik altijd aan dat het in de papiercontainer mag als ik niet thuis ben, nu dus niet omdat ik dacht dat het niet nodig was. Zo irritant.
Ik zag DHL LANGSRIJDEN en nu krijg ik een bericht dat âze niemand thuis hadden aangetroffenâ
Ik kreeg vanochtend de melding dat mijn pakket tussen 15:00 - 17:00 komt. Kreeg uurtje later een mail met een excuus dat ze het aflevermoment hebben gemist. Maar het pakket is nu wel nog onderweg. Ik vind het spannend!
Nu paar uur later is het pakket retour want âgeadresseerde is onjuistâ het blijft bijzonder gaan bij PostNL. Met de pakketbezorger die er vaak in de ochtend is 0 problemen maar zodra de tijd iets anders is.
Haha omg UPDATE. Ging op Twitter klagen en of ik was niets thuis (? Ik ben de hele dag thuis geweest) of het adres van het pakket kwam niet overeen met het adres van mij⊠MAAR in de t&t staat hetzelfde adres als wat ik opgaf. Echt wat een onzin. Maar welke van de twee hÚt nu was kan men ook geen antwoord op geven.
Ik kreeg net deze e-mail van dpd. Alleen is dit pakket punt op een half uur rijden, dat is toch niet in de buurt? Iemand dit ook een keer gehad? Wil ook niet dat hij retour afzender gaat dus denk niet dat ik veel keus heb.
Postnl stelt nu voor de tweede dag op rij het aflevermoment uit?(had een afhaalpunt uitgekozen bij bestellen) echt irritant.
Bij mij zou een pakketje van Zalando met Budbee bezorgt worden. Kreeg een tijdvak van een uur, dus helemaal mooi. Check ik op een gegeven moment zân route gezien het richting eind van dat tijdvak ging, staat er nog 1 stop voor u, ik ben er over 2 min. Om vervolgens het scherm te zien verspringen naar âoh nee, het is me niet gelukt om het pakket bij u te bezorgenâ Echt, wtf.
Ja, heb ik ook een keer gehad! Klacht ingediend, zelfs openbaar geklaagd op Facebook haha⊠âoh ja sorry inderdaad we zien het, ergens iets fout gegaanâ. Ze gingen het intern uitzoeken en doorzetten naar een bepaalde afdeling. Uiteraard nooit meer iets van gehoord en er kon ook niks geregeld worden voor dat pakket. Dus het was of ophalen of retour laten sturen bij mij lag het dan niet een half uur verderop, denk 10 minuten fietsen, maar ik was net geopereerd en het was 18 liter kattengrid (had dus thuis bezorgd moeten worden). Ik kon iig huis niet uit en ĂŒberhaupt dat gewicht nooit tillen. Uiteindelijk een nieuwe bestelling gedaan bij de webshop en die hebben ze met PostNL naar me gestuurd, dat ging wel goed. Grappige is dat ik laatst weer mân kattengrid daar bestelde en het direct met PostNL bezorg werd ipv DPD. Denk dat ze veel meer klachten kregen en maar zijn overgestapt.
Anyway, geen positieve ervaring met DPD dus. Je kunt hoog of laag springen maar je zal waarschijnlijk het op moeten halen
Wat slecht zeg, als ik dit wist had ik inderdaad niet voor DPD gekozen. Dit is een broek (via Vinted besteld) dus kan hem ook niet makkelijk opnieuw bestellen. Dan wordt het dus toch een half uur rijden helaas⊠bedankt voor je reactie! Dan weer ik in ieder geval dat er achteraan gaan geen zin heeft.
Vandaag gebeurde dus weer precies hetzelfde als zaterdag toen ik het eigenlijk al moest ontvangen; er staat: ik ben er over 1min. Ik loop dus vast richting de intercom zodat die jongen zo snel mogelijk weer door kan. Gebeurt er niks⊠Kijk ik op mân scherm staat er wéér âoh nee het is me niet geluktâ Was wel andere jongen dit keer (staat een naam bij die tracker) maar 2x op rij is gewoon niet chill ik wil gewoon mân pakketje. Dus ik weer richting die chat, verwachtte er niet veel van gezien ik na de 1e keer ook pas een dag later reactie kreeg (was wel weekend) en geen idee had of die bezorger er ook daadwerkelijk op aan gesproken was op dat ze dat maar zeggen om je tevreden te stellen. Maar nu meteen reactie, van dezelfde als die gister nog had gereageerd. Die snapte ook niet waarom het weer mis is gegaan, die kon zelfs zien dat hij gewoon op locatie is geweest. Ik woon ook op een plek die goed te vinden en bereikbaar is, dus dat kon het probleem niet zijn leek me. Dus ik gevraagd of ze contact met hem konden leggen (niet verwacht want met postNL was dat iig nooit mogelijk en had klagen over zoiets nooit zin, maar toch). Bleek die jongen al geprobeerd te hebben zonder succes. Ik vroeg dus van; kan je het nog eens proberen want ik wacht er nu al 2 avonden op/blijf ervoor thuis, en ik heb weinig zin om dat morgen weer te moeten, ook niet wetende of het dan wĂ©l komt
Nou heeft ie gedaan en hij heeft die teruggestuurd. Toen kreeg ie het ineens wel snel gevonden
en heb ik mân pakket dus alsnog!
TLDR: bij Budbee heeft het schijnbaar zin om te klagen als je je pakket om een onbekende reden niet hebt ontvangen terwijl de bezorger er elk moment kon zijn. Bezorger is teruggestuurd en heb nu mân pakket alsnog
Ik heb in twee weken tijd al 4 klachten ingediend omdat pakketbezorgers net doen alsof ik niet thuis ben of de pakketjes onder (in het zicht) dumpen.
Hier in de buurt is een pakketbezoger die aanbelt en meteen ook op de deur gaat bonzen. Ik schrok me echt dood de eerste keer. Ik dacht dat er iets aan de hand was, was het gewoon een bezorger met een pakketje voor een van de buren? Je kan bij mij niet zien of er iemand thuis is als je voor de deur staat dus hoezo bel je aan en bonk je op de deur? Misschien is er wel niemand? Het pakketje is niet voor mij dus hoezo verwacht je dat er ĂŒberhaupt iemand is? Hij doet dit vaker, ik doe niet eens meer open als er op die manier wordt aangebeld (tenzij ik zelf iets verwacht natuurlijk).
Vind t al irritant dat dhl tussen 17.30 en 21.30 komt. Tijdvak uiteindelijk 17.55 tot 19.55 maar hij is er nog niet. Zo irritant.