PostNL app gaf gisteravond een pushmelding dat de bezorgtijd van mijn pakket bekend was, dus ik klikte dat aan en nu geeft de app nog steeds aan dat de bezorgtijd niet bekend is? Zelfs niet na refreshen en op de website staat hetzelfde… volgens mij stond er in de melding dat ze vanavond zouden komen, dus maar thuis blijven voor de zekerheid
Ik heb luchtplantjes besteld nu al 3 dagen geleden verzonden, maar nog steeds niet te volgen. Die zijn dadelijk hartstikke dood?
Volgens mij is je pakketje pas te volgen als PostNL hem binnen heeft. Dus ik denk dat je kans hebt dat het plantjes bedrijf de track & trace al heeft betaald, maar het pakket nog niet heeft verwerkt.
“Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces” en dan wel gister een verwachte bezorgtijd eronder, en vandaar weer, maar die tijd is al geweest?? Hoop dat het deze week nog komt, maar kan zo nog een week duren ben ik bang, met die drukte.
Dit heb ik dus ook al een paar keer gehad met DHL! Ik word er zo gek van, blijf ik de hele dag thuis… En soms wordt het wel gewoon bezorgd, dus het is niet dat we lastig te vinden zijn.
Ohja natuurlijk, je hebt gelijk. Gelukkig maar haha.
Pff, ik had dat ook met Nike inderdaad.
Alles los verstuurd en de pakketjes kwamen 3 dagen achter elkaar aan…
Same! Heb via de site retourlabels uitgeprint en die plak ik op de desbetreffende dozen. Maar wel gedoeeeee!
Bah ja ik heb dit nu ook met 3 pakjes. Word er beetje gek van nu. Zou gisteren al bezorg worden en nu is het tijdvak van vandaag ook al voorbij en er is nog niks. Wel de hele middag op zitten wachten
Niet echt een irritatie, maar ik voel me vooral een beetje opgelaten. Ik probeer altijd dingen op mijn vrije dag te laten leveren, maar nu was er iets verkeerd gegaan waardoor ik twee dagen op rij pakketjes krijg. Voelt zo inefficient en onduurzaam. En volgens mij werkt er in mijn buurt maar een pakketbezorger en ik zie die vent echt wekelijks onderhand. Ik ben verder niet koopziek, het zijn vaak studieboeken, maar toch. Ik ben me aan het aanstellen. Die vent judget vast niet, en al zou hij dat wel doen, het zou me niet moeten boeien.
Dit heb ik precies zo, dus mijn pakketje zal vandaag wel weer niet komen.
En mijn moeder heeft ze later besteld en krijgt se wel 
HAHAHAHAHAHAHA Ik heb (met mijn stomme kop) weer wat besteld bij About You. Al de derde keer. En alle drie de keren komt het niet op de afgesproken tijd aan. Vaak gaat er nog een week overheen voordat het bij me aankomt. Nu maar gebeld met About You en krijg de excuses: “sorry mevrouw. Ja black friday he. Ja het is nog niet uit ons magazijn. Ja probeert u morgen nog maar eens te kijken of het aangemeld is in Nederland. Ja weet u wat. Ik ga er voor zorgen dat het met express delivery bij u afgeleverd wordt. Ja dan kan het nog drie werkdagen duren. Maar dan heeft u het wel sneller in huis”
. Ik stuur de verzending gewoon direct retour. Nog nooit zo een belabberde service gehad.
Nee! Staat bij mij ook op voor morgen maar laat maar weten als je het binnen hebt dan weet ik of ik er naar uit moet kijken ofniet 
Heb hetzelfde! Moet iets omruilen dus dan moet er iemand thuis zijn… Vind het niet erg als het pakketje er volgende week pas is bijvoorbeeld, maar heb liever dat Postnl dan geen verwachte bezorgdatum geeft dan dat ze hem telkens verschuiven 
Eens. Want op deze manier ga je je erop verheugen of blijf je thuis of weet ik het en dan komt het niet 
Waarom heeft dhl in godsnaam nog een bezorgtijd. Zeg gewoon ik kom vandaag ergens wanneer ik zin heb.
Hier gaat PostNL een pakketje gisteren bezorgen. Ze doen aan tijdreizen 
345 wel?
Die eerste kan best een 3 zijn.
Ik kreeg gisteren een mailtje met ‘je pakket is bezorgd bij je buren op nr *’. Misschien heb je deze ook gehad en staat daar wel een goed nr bij?
Ik hou hoop. Op de site stond ook 5 dagen levertijd, dus ik neem aan dat ze wel weten wat ze doen. Zo niet moet ik last minute een ander dobbelcadeautje zoeken.