Pakketjesirritaties

Dat klinkt veelbelovend! Had je 'm toen ook echt mee? Of een kopie? Ik geef 'm namelijk liever niet af, maar een scan maken kan altijd

Ik had hem echt mee dus daarom werd er denk ik verder niet echt gekeken naar de foto maar alleen de naam!

@Floepsie @Prikkelbaar dat geeft de burger moed! Ik ga d’r alle mogelijke bewijzen meegeven zodat ik hopelijk donderdag m’n broeken aan kan

2 likes

Haha ja is toch raar? Dan zeg je joe ik ga op vakantie dit is niet slim. Geen idee hoelanf ze weg is…

Ik had Nikes besteld voor de hele familie zo ongeveer (4, het valt meeee) en ze zijn apart verstuurd. Nou dat is al een ergenis op zich.

Zegt de dpd bezorger: ā€œik kom elke dag Nikes bij jou bezorgen?!ā€
Eh? ā€œNou dan beloof ik dat ik de volgende keer Adidas bestel ok? Joe.ā€

9 likes

Oke 3 van de 4 pakketjes werden vandaag toch maar niet bezorgd… alleen mijn dhl bestelling van wehkamp is gekomen.

Staat/stond jullie gymsharkbestelling als een reeks cijfers in de PostNL app? Uit Bergen op Zoom? Bij mij staat er namelijk een cijferreeks al dagenlang op aangemeld, maar nog steeds niet aangekomen bij PostNL en weet niet zeker welk pakket dit kan zijn gezien ik er nog een aantal verwacht.

Hee die heb ik ook ja! Dacht dat het mijn haarverf was, maar zal wel heel toevallig zijn als jij daar ook besteld hebt

Oh dan zal het indd wel van gymshark zijn! Hopelijk komt die bestelling snel, vind 't wel erg lang duren nu!

Mijn bestelling van Gymshark is gisteren bezorgd! Bij de verzender stond onbekend, dus verder helemaal geen info. Misschien is het toch iets anders?

Hmm even afwachten dan nog!
Er staan nu trouwens 4 pakketten in de app die ik morgen begin middag zou moeten krijgen volgens die info, maar van geen van allen heeft PostNL het pakket al ontvangen. Ik acht de kans dus klein dat dat ook daadwerkelijk gebeurt :stuck_out_tongue: 2 zouden eigenlijk vandaag ook al komen volgens die info.

PostNL app gaf gisteravond een pushmelding dat de bezorgtijd van mijn pakket bekend was, dus ik klikte dat aan en nu geeft de app nog steeds aan dat de bezorgtijd niet bekend is? Zelfs niet na refreshen en op de website staat hetzelfde… volgens mij stond er in de melding dat ze vanavond zouden komen, dus maar thuis blijven voor de zekerheid

Ik heb luchtplantjes besteld nu al 3 dagen geleden verzonden, maar nog steeds niet te volgen. Die zijn dadelijk hartstikke dood?

Volgens mij is je pakketje pas te volgen als PostNL hem binnen heeft. Dus ik denk dat je kans hebt dat het plantjes bedrijf de track & trace al heeft betaald, maar het pakket nog niet heeft verwerkt.

ā€œZending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerprocesā€ en dan wel gister een verwachte bezorgtijd eronder, en vandaar weer, maar die tijd is al geweest?? Hoop dat het deze week nog komt, maar kan zo nog een week duren ben ik bang, met die drukte.

2 likes

Dit heb ik dus ook al een paar keer gehad met DHL! Ik word er zo gek van, blijf ik de hele dag thuis… En soms wordt het wel gewoon bezorgd, dus het is niet dat we lastig te vinden zijn.

Ohja natuurlijk, je hebt gelijk. Gelukkig maar haha.

Ik krijg dit met ƩƩn pakket al een dag of 5 te zien en vandaag zelfs met 4 pakketten :sweat_smile: Als het goed is komt er wel een ander pakket vandaag, al heeft ie volgens het tijdvak nog maar 20min en moet ik nog maar zien of ie uberhaupt komt.

Pff, ik had dat ook met Nike inderdaad.
Alles los verstuurd en de pakketjes kwamen 3 dagen achter elkaar aan…

Same! Heb via de site retourlabels uitgeprint en die plak ik op de desbetreffende dozen. Maar wel gedoeeeee!