Pakketjesirritaties

Ik heb nu ook een nieuwe, vrolijke postbezorger na een dude die alles steeds beneden in de gang pleurde na aan te bellen :clap:t2:

1 like

De laatste weken negeert DHL de tijdvakken die ik wijzig, hebben meer mensen dit?

Ik vind avondbezorging niet fijn (harde deurbel + slapend kind), dus kies ik voor een dag waarop ik thuiswerk. En dan komen ze toch op het eerder aangegeven tijdstip in de avond, ook al stond in de tracking de nieuwe (door mij gekozen) aflevertijd. Dit is al 3 keer gebeurd bij mij.

Wij hadden de beste bezorger ooit maar die is sinds een aantal maanden ineen spoorloos weg. Nu hebben we de slechtste chauffeurs rond rijden die gewoon niet bezorgen of meteen naar het postpunt gaan.

Nu ook een heel duur pakket zou zaterdag komen maar ineens kreeg ik de melding; we hebben u gemist.
Kan niet want zat thuis in de kamer.
Maandag nieuwe poging, zou in de middag komen krijg ik om half 11 de melding dat hij bezorgd is? Dus niet want zat wederom in de kamer.

Grrrrr

Ik dit weekend. Waren niet thuis dus verplaatst naar eigenlijk vandaag, alsnog bij buren op zaterdag bezorgd.

DHL heeft ander pakketje kwijt gemaakt echt balen.
En al 2 keer achter elkaar kapotte pakketjes ontvangen, doos viel uit elkaar, alles kon er zo uit.

Ik heb dit alleen bij 1 bezorger. De anderen houden zich netjes aan de wijzigingen, maar die ene totaal niet. Ik wijzig de avond vantevoren weleens naar een pakketpunt omdat ik dan moet werken/niet thuis ben/whatever en dan nog komt hij gewoon alsnog. Snap dat niet echt, hij maakt het zichzelf zo alleen maar lastig

En nu weer. De DHL-bestelling die vanavond afgeleverd zou worden, had ik op woensdag overdag gezet. Ik kreeg daar ook een bevestiging van.

Ik krijg nu doodleuk een mailtje dat de DHL-bezorger onderweg is. :woman_shrugging:

2 likes

Ja dit heb ik ook 2x gehad afgelopen tijd! Super irritant, dus nu laat ik het maar gewoon standaard bij een dhl punt bezorgen

Ik haat DHL. Ze hebben een pakket niet bezorgd terwijl zijn zeggen van wel “ want stond op het werklijst van de bezorger en hij heeft er een krabbel bijgezet. Echt hoe achterlijk denken ze dat wij zijn. Inmiddels nieuwe pakket via verzender gekregen, maar ook die vinden het bizar en gaan hun geld bij dhl terug vragen.

2 likes

Ik had zoiets een tijdje geleden, DHL hield vol iets bezorgd te hebben terwijl het er echt niet was. Geen briefje, niks.
Komt uiteindelijk 10 dagen later een medestraatbewoner (van ongeveer 6 huizen verder) het bij ons brengen, die had al die tijd gewacht tot wij het kwamen halen. Maar zonder briefje ga ik niet bij elk huis in de straat aanbellen. 🤷 DHL denkt zeker dat ik een kristallen bol heb of zo.
Vroeger was DHL (met meestal dezelfde bezorger) heel prettig, maar tegenwoordig gaat het vaker fout dan goed. :sob: Het zijn ook steeds andere bezorgers, niet meer die vaste van vroeger.

3 likes

Als je bij postnl de aflevering van een pakje niet kan wijzigen, is er dan nog kans dat je t later nog wel kan of is t gewoon einde oefening dan?

Mn secret santa staat met mn forumnaam en ben niet thuis morgen. Als mn moeder t googled kom je ook meteen op t forum terecht😂

Je naam veranderen in Whoopdildoo :pleading_face:

Pakketpunt in mijn oude dorp kennen mij schijnbaar zo goed dat ik nog steeds niet mij hoef te legitimeren. :joy:

1 like

DHL is kut. Mogelijk komen ze morgen nog. Kun je het niet wijzigen naar een pakketpunt, alhoewel ze soms dat toch negeren en naar je huis rijden.

Als je nou direct een postnl kun zou kunnen kiezen bij elke webwinkel zou dat voor die bezorgers heel wat schelen.

Is dat eigenlijk rendabel voor een winkel? Levert Postnl punt zijn eigenlijk wat op?

1 like

Volgens mij niet echt. Behalve een hoop gezeik van klanten (hoor ik tenminste). En er zit er letterlijk eentje op de hoek, nog geen 100 meter.

1 like

Mijn postnl-bezorger doet dit ook. Ik ben gewoon thuis maar omdat het sneller is om even een winkel in te lopen doet hij alsof ik niet thuis ben. Heb al 4 klachten ingediend :thumbsup:

Post nl is helemaal naar de tering volgens mij. Niks komt op tijd aan, elk bezorg moment word verplaatst. Ik wacht al 3 dagen op m’n raamstift :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Dat is toch altijd in de december periode? :woman_shrugging:t4:
Komt omdat we bizar veel bestellen en ja ok de maatregelen voor winkeliers helpen natuurlijk ook niet echt mee.

3 likes

Ik was gisteren geïrriteerd dat mijn pakketje steeds dagen verschoven werd en al op de.mail had gekregen dat het bezorgd was.

Tot om 21.45 onze lieve, altijd vrolijk postbode volkomen bezweet en uitgeput voor de deur stond met excuses voor een drukke dag.

Goede reminder om niks meer te bestellen dat ik ook zelf in de winkel kan kopen.

5 likes

Allermooiste zou zijn als je het kan geven als ze allebei tegelijk komen en je het de dhl meneer even kan inwrijven

Wow wat veel! Wat geweldig voor die man :smiling_face_with_three_hearts:

1 like