Postnl stelt nu voor de tweede dag op rij het aflevermoment uit?(had een afhaalpunt uitgekozen bij bestellen) echt irritant.
Bij mij zou een pakketje van Zalando met Budbee bezorgt worden. Kreeg een tijdvak van een uur, dus helemaal mooi. Check ik op een gegeven moment zân route gezien het richting eind van dat tijdvak ging, staat er nog 1 stop voor u, ik ben er over 2 min. Om vervolgens het scherm te zien verspringen naar âoh nee, het is me niet gelukt om het pakket bij u te bezorgenâ Echt, wtf.
Ja, heb ik ook een keer gehad! Klacht ingediend, zelfs openbaar geklaagd op Facebook haha⊠âoh ja sorry inderdaad we zien het, ergens iets fout gegaanâ. Ze gingen het intern uitzoeken en doorzetten naar een bepaalde afdeling. Uiteraard nooit meer iets van gehoord en er kon ook niks geregeld worden voor dat pakket. Dus het was of ophalen of retour laten sturen bij mij lag het dan niet een half uur verderop, denk 10 minuten fietsen, maar ik was net geopereerd en het was 18 liter kattengrid (had dus thuis bezorgd moeten worden). Ik kon iig huis niet uit en ĂŒberhaupt dat gewicht nooit tillen. Uiteindelijk een nieuwe bestelling gedaan bij de webshop en die hebben ze met PostNL naar me gestuurd, dat ging wel goed. Grappige is dat ik laatst weer mân kattengrid daar bestelde en het direct met PostNL bezorg werd ipv DPD. Denk dat ze veel meer klachten kregen en maar zijn overgestapt.
Anyway, geen positieve ervaring met DPD dus. Je kunt hoog of laag springen maar je zal waarschijnlijk het op moeten halen
Wat slecht zeg, als ik dit wist had ik inderdaad niet voor DPD gekozen. Dit is een broek (via Vinted besteld) dus kan hem ook niet makkelijk opnieuw bestellen. Dan wordt het dus toch een half uur rijden helaas⊠bedankt voor je reactie! Dan weer ik in ieder geval dat er achteraan gaan geen zin heeft.
Vandaag gebeurde dus weer precies hetzelfde als zaterdag toen ik het eigenlijk al moest ontvangen; er staat: ik ben er over 1min. Ik loop dus vast richting de intercom zodat die jongen zo snel mogelijk weer door kan. Gebeurt er niks⊠Kijk ik op mân scherm staat er wéér âoh nee het is me niet geluktâ Was wel andere jongen dit keer (staat een naam bij die tracker) maar 2x op rij is gewoon niet chill ik wil gewoon mân pakketje. Dus ik weer richting die chat, verwachtte er niet veel van gezien ik na de 1e keer ook pas een dag later reactie kreeg (was wel weekend) en geen idee had of die bezorger er ook daadwerkelijk op aan gesproken was op dat ze dat maar zeggen om je tevreden te stellen. Maar nu meteen reactie, van dezelfde als die gister nog had gereageerd. Die snapte ook niet waarom het weer mis is gegaan, die kon zelfs zien dat hij gewoon op locatie is geweest. Ik woon ook op een plek die goed te vinden en bereikbaar is, dus dat kon het probleem niet zijn leek me. Dus ik gevraagd of ze contact met hem konden leggen (niet verwacht want met postNL was dat iig nooit mogelijk en had klagen over zoiets nooit zin, maar toch). Bleek die jongen al geprobeerd te hebben zonder succes. Ik vroeg dus van; kan je het nog eens proberen want ik wacht er nu al 2 avonden op/blijf ervoor thuis, en ik heb weinig zin om dat morgen weer te moeten, ook niet wetende of het dan wĂ©l komt
Nou heeft ie gedaan en hij heeft die teruggestuurd. Toen kreeg ie het ineens wel snel gevonden
en heb ik mân pakket dus alsnog!
TLDR: bij Budbee heeft het schijnbaar zin om te klagen als je je pakket om een onbekende reden niet hebt ontvangen terwijl de bezorger er elk moment kon zijn. Bezorger is teruggestuurd en heb nu mân pakket alsnog
Ik heb in twee weken tijd al 4 klachten ingediend omdat pakketbezorgers net doen alsof ik niet thuis ben of de pakketjes onder (in het zicht) dumpen.
Hier in de buurt is een pakketbezoger die aanbelt en meteen ook op de deur gaat bonzen. Ik schrok me echt dood de eerste keer. Ik dacht dat er iets aan de hand was, was het gewoon een bezorger met een pakketje voor een van de buren? Je kan bij mij niet zien of er iemand thuis is als je voor de deur staat dus hoezo bel je aan en bonk je op de deur? Misschien is er wel niemand? Het pakketje is niet voor mij dus hoezo verwacht je dat er ĂŒberhaupt iemand is? Hij doet dit vaker, ik doe niet eens meer open als er op die manier wordt aangebeld (tenzij ik zelf iets verwacht natuurlijk).
Vind t al irritant dat dhl tussen 17.30 en 21.30 komt. Tijdvak uiteindelijk 17.55 tot 19.55 maar hij is er nog niet. Zo irritant.
Ik kreeg gisteren bericht dat mijn pakketje van DHL bezorgd was bij mij thuis, terwijl ik niet thuis was. En er zat ook geen briefje in de brievenbus dat het bij de buren bezorgd was. Vandaag na bellen met DHL wel een briefje in de bus ontvangen dat ik een nieuwe bezorgafspraak kan maken, maar dat lukt niet want volgens de track en trace heb ik het pakje al ontvangen.
En de klantenservice is in het weekend niet open, dus ik nu moet ik weer tot maandag wachten.
Oh hier zou ik wel wat van zeggen want je schrikt je rot. Mijn pakketbezorger deed dit ook een keer en heb toen meteen gezegd dat hij dat niet moet doen. Je kunt inderdaad niet open doen maar daar âleertâ hij niet van en jij zit elke keer tegen het plafond.
@Ohappyday ik snap niks van je post haha
Ah nu snap ik het! Want de slofjes zaten er wel in. Wellicht kun je ze contacten en het uitleggen zodat je niet nogmaals verzendkosten hoeft te betalen?
Ik had drie weken geleden iets gepre-ordered bij O.tto. Zou toen een levertijd van 2 a 3 weken hebben. Inmiddels wel al de factuur gekregen incl bericht dat het onderweg is en dan zou ik een mailtje krijgen als het pakket bij de vervoerder aan is gekomen. Alleen dat mailtje krijg ik maar niet en in de post app blijft het pakket al bijna een week op âbezorgtijd onbekend - pakket nog niet overhandigd aan postâ staan.
Klantenservice is ook echt ruk want die zeggen alleen maar dat ze het zelf niet weten en inmiddels is het product ook van de hele site verdwenen dus vraag me af of het ĂŒberhaupt nog gaat komen.
Dit was ook echt de enige manier om te kopen want verder in Nederland is het niet beschikbaar, dus zou wel echt mega balen zijn als het nu toch niet zou komen. Gaat ook echt over meer dan âŹ200 dus niet iets heel kleins
Die stomme bestseller vergeet altijd de toevoeging achter mijn huisnummer te plaatsen. En het pakketje word altijd verkeerd bezorgd. En waar die word bezorgd die mensen zijn zelden thuis of ze doen niet open. Zooooo irritant om niet te weten waar mijn pakketje nu ligt.
Ik snap dat de post t druk heb maar als ik op vrijdagnacht 00.05 een bestelling plaats, t vrijdag ook verzonden is, en in dezelfde stad is vind ik t toch jammer dat ik t niet heb. Helemaal als iemand anders in de winkel hun story wordt gedeeld met gister besteld vandaag in huis. En t is ook nog heel fijn zonder tracking terwijl t om veel geld gaat. Snap t van hun kant ook niet want is ook niet zo dat ik voor track en trace kon kiezen. En de klant kan zo toch altijd zeggen van joe ik heb t niet ontvangen, zou dat als bedrijf ook niet graag hebben.
Edit. Ze hebben t net door de brievenbus gegooid. Jeej.
UPS die mijn pakket op een random punt aflevert aan de andere kant van de stadđ
DHL. Die beweert mijn pakket aan mij te hebben bezorgd op het moment dat ik thuis was, maar wat niet zo is. Ik kreeg een melding in de app âpakket bezorgdâ. Meteen contact opgenomen met DHL dat ik niks heb ontvangen. Kreeg ik te horen, ja soms komt het een dag later no worry. Inmiddels 10 dagen verder. DHL heeft intern onderzoek gedaan, ze zeggen de bezorger heeft het afgetekend op zân werklijst dus het is bezorgd. Ik maar contact opgenomen met de verzender (internationaalâŠ). Die gaan nu zelf contact opnemen met DHL. Serieus heb een hekel aan DHL. Ik heb ze een haat mail gestuurd dat het wel makkelijk is om te zeggen dat de bezorger het heeft bezorgd en zelf een handtekening heeft gezet. Dan kun je dus als ontvanger nooit iets bewijzen.
Ik bestelde zaterdag autostoelen (voor kind). De website geeft meerdere mogelijke blokken aan voor bezorging. Dus ik selecteer vandaag, specifiek vanmiddag en zorg dat ik thuis ben. Geen PostNL⊠Krijg ik om 18u een mailtje vh bedriijf: u pakket wordt binnenkort meegegeven aan PostNL. Track & trace; morgen.
Geef dan geen keuze uit bezorg blokken ⊠morgen niet thuis en het is een enoooorm pakket, dj hoop niet dat ze de buren ermee opzadelen
Zou vandaag een cadeaukaart ontvangen via brievenbus pakketje. Wordt door de postbezorger bezorgd. Zat vanmiddag inderdaad in de brievenbus, maar zonder inhoud Hoop dat hij jeuk krijgt en te korte armen!!!
Volgens ups zou mijn pakket met Mac make up in de brievenbus liggen, maar 3x raden wat er lag: he le maal niets. Maar een claim aangemaakt en morgen contact opnemen met Mac.
Fijn ook die invallen bij pakketjesbedrijven in BelgiĂ«. Ik snap de reden wel en vibd het ook echt niet kunnen wat er daar (en vast op andere plekken?) gebeurt qua zwartwerk, bezorgers zonder rijbewijs, arbeidsomstandigheden etc. maar nu zijn klanten de dupe en heb ik dus meerdere pakketjes die vertraagd zijn hierdoor en niemand kan me vertellen hoe of watâŠ