Pakketjesirritaties

Mn moeder had voor mij echt een hele mooie tas besteld, ik doe het pakket open en er zit een hele andere tas in (?) ze had wel het juiste besteld. Dus weer even achteraan bellen.

Ik kies van tevoren om mijn pakket rechtstreeks naar het pakketpunt te sturen, laten we het pakketpunt A noemen. Ik kan het via de track&trace volgen. Ik zie dat het is afgeleverd op pakketpunt A, en ik krijg ook mail van pakketdienst dat het pakket kan worden afgehaald van pakketpunt op adres A. Ik ga mijn pakket afhalen maar het is nergens te bekennen. Dan voeren ze nog wat codes in en in de krochten van de website van pakketdienst komen ze te weten: dit pakket is hier helemaal niet, dit pakket is afgeleverd op een heel ander pakketpunt. Pakketpunt B bevindt zich uiteraard aan de andere kant van de stad. Met openingstijden op maandag-vrijdag tussen 10:00 en 17:00.

Succes :thumbsup:

Heb je je H&M pakketje al @Croky? Ik heb mijn bestelling 23 dec gedaan, het pakketje ligt al sinds 28 dec in hun magazijn op DHL te wachten, schijnt :woozy_face:

Mijne ook nog steeds. Zit inmiddels al aan 3 weken ofzo.

1 like

Misschien ligt het mijne daar ook tussen sinds 28 dec. bij DHL.

1 like

Nee ik heb hem ook nog niet. Zelfde data als bij jou!

@LastYoungRenegade @MevrWillem @Croky Pffff wat slecht zeg. Mijn pakketje kan inmiddels ook alweer retour, zat kleding in voor een speciale gelegenheid. Zo zonde.

2 likes

Ik heb ergens anderhalve week geleden besteld want ik heb het zaterdag nodig. Er stond ‘morgen geleverd’ wat op zich niet nodig is, maar het is nog steeds niet verstuurd. Zet dat er dan niet bij of stuur even een update.
Nouja hopelijk is het er over zes dagen, maar ik wacht ook al tien dagen nu.

Ik vind het eigenlijk sowieso irritant dat je nooit kan aangeven dat het niet zo’n haast heeft. Maar dit is wel heel traag.

1 like

Nou toch maar even contact met H&M opgenomen want de rekening stond al wel in klarna zag ik. Ze zeiden dat het pakketje dan kwijt is geraakt dus ze hebben het geannuleerd.

1 like

Hier is het pakketje toevallig vandaag binnengekomen! En morgen gaat een deel retour.

1 like

Aan het wachten tot mijn nieuwe Brabantia prullenbak geleverd wordt
 Ik ben hier echt niet voor gemaakt, wachten op de pakketbezorger. :sweat_smile: Normaal wijzig ik alles direct naar afhaalpunten zodat ik alles in mijn eigen tijd kan doen, maar dit pakket is zo groot dus nu moet ik wel. Vreselijk. Kan voor mijn gevoel alleen maar stil op de bank zitten en zit hoog in spanning tot de bel gaat. :rofl: :cry: :grimacing:

4 likes

En dan keihard naar de deur rennen anders zijn ze alweer weg

Ik kom hier net om te posten dat ik de mijne gemist heb haha. Heb geen bel gehoord dus volgens mij is hij gewoon niet geweest. Had ook expres thuis gekozen vanwege het soort pakket.

Nu mag ik naar het pakketpunt om lekker 30kg aan gewichten op te halen en naar huis te slepen. Hoera!

1 like

Ik zit ook te wachten op een pakje. Heb geen tijdslot want dat doet ie al sinds begin december niet meer. Maar meestal is t tussen 12 en 15. En uiteraard moet ik nu plassen.

Hij is niet geweest :cry: Op de site van DHL bleef het de hele dag staan op “in sorteercentrum” (ofzo) maar met verwachte levering vandaag voor 15:00. Maar nooit verschoof de status naar “onderweg”. Lekker voor niks gewacht. :laughing:

Mijn H&M bestelling staat ook al 14 dagen op ‘wordt verwerkt’ :sob:

Contact gehad met Uniqlo over mijn kwijtgeraakte pakket via Messenger. Was prettig en snel, en de persoon/personen waren proactief. Maar het laatste bericht was woensdag met dat ik via de mail bericht krijg van de klantenservice over mijn pakket. Nu dus twee werkdagen niks gehoord. Hoe lang zal ik wachten
 Ik weet dat ze het druk hebben maar ik wil gewoon weten of ze mijn retour gaan vergoeden, ook als het misschien echt kwijt is. Al geven ze me een tegoed voor de winkel, zou ik ook prima vinden. :tired_face:

Dhl irritatie:
Gister een tijd gewijzigd van vandaag tussen 10:00-15:00 naar tussen 16:00 en 21:30, omdat ik overdag weg ben.
Weet ook zeker dat het goed was gewijzigd.
Nu komen ze alsnog tussen 10 en 15 als ik er dus niet ben :woman_shrugging:

1 like

Ik had iets teruggestuurd naar bol en nu krijg ik het weer terug??? Nee!

1 like

Hmmm bij mij staat het ook in Klarna. Maar nog steeds geen pakketje. Hoe had jij contact opgenomen met h&m want ik wilde chatten maar er waren 80 wachtenden voor me.