Zou je dit niet in het complottheorieën topic moeten plaatsen?
Oh, zie door jouw reactie nu dat ik de tekst verkeerd gelezen had en dat het gaat om een vermoeden van een pakketjesontvanger. 🥲 Sorry. Ja, dan zou ie daar ook goed kunnen passen.
Daar kan Johan Nijenhuis een spannende romcom van maken.
Appie is een geliefde pakketbezorger die dagelijks de niet bezorgde pakketjes aflevert bij de sigarettenwinkel van Willemijn. Helaas zijn mensen door het normaliseren van thuiswerken vaker thuis, waardoor Appie steeds minder vaak een goed excuus heeft om een blik op te vangen van Willemijn. En Willemijn baalt dat haar winkel steeds minder klandizie trekt. De twee besluiten samen met een plan te komen om het aantal bezoekers te vergroten. Appie doet steeds alsof mensen niet thuis zijn, waardoor hij vaker bij Willemijn kan komen. Totdat de vader van Willemijn, Gerard, erachter komt wat er echt aan de hand is. In de tussentijd zijn er allemaal complottheorieën geboren. ‘DHL is de duivel, Appie vervoert vooral andere waren en gebruikt zijn pakketbezorging als dekmantel.’ Uiteindelijk gaat Gerard ook in dat laatste geloven waardoor hij de politie belt, Appie wordt ondervraagt en geeft aan alleen naar een reden te hebben gezocht om Willemijn vaker te kunnen zien. De twee stappen in het huwelijk en de trouwringen worden op tijd via de post bezorgd.
Haha, ik vond hem vooral erg grappig
Wordt ondervraagt
Ik ging net een pakketje afleveren en die vrouw was echt zo chagrijnig. Eerst zuchten omdat ik geen barcode had (ja sorry die kreeg ik gewoon niet, je moet het maar doen met het antwoordnummer) en ze daardoor meer handmatig moest doen. En toen zuchten omdat ik me identificeerde met m’n id-kaart en niet met een rijbewijs (ja sorry ben wandelend want ) en ze daardoor nóg meer handmatig moest doen.
Werk niet met klanten als je ze haat aub
Zo bloedchagrijnig zijn ze ook bij het pakketpunt op loopafstand van mijn huis. Ga daarom altijd naar een ander punt met de auto. Veel meer moeite, maar dat eeuwige gesteun en gepuf vind ik zo irritant.
ik krijg die vraag van het rijbewijs ok heel vaak. ja prima dat je het dan kan scannen, dat het dan makkelijker is. maar wellicht is het dan ook handig als ik een rijbewijs heb. “Weetje het zeker dat je geen rijbewijs bij je hebt” (Nadat je zegt dat je geen rijbewijs hebt)
Ohja dus een rijbewijs mag officieel niet als identiteitsbewijs worden gebruikt (of is dit inmiddels achterhaald?) Maar bij postnl willen ze juist dat je dat gebruikt. Om het allemaal maar ff makkelijk te maken
Mag wel, maar is geen reisdocument
Daar zat ik mee in gedachten idd! Thanks!
Echt zin om nu nooit meer mn rijbewijs te gebruiken
Waar ik in hekel aan begin te krijgen dat sinds ik thuis ben met een pasgeboren baby en we op de raam een sticker hebben van hoera een meisje, zijn we het afhaalpunt geworden van de straat . Ook van de buren die ik nooit eerder heb gezien.
Mijn kraamzorg had de eerste pakketten aangenomen en ik daarna ook, maar achteraf dacht ik pas dit is toch helemaal niet handig dat steeds de bel gaat in de avond en ik soms alleen zit te voeden en dan naar de deur moet rennen.
Moet denk ik bij het eerst volgende pakket van de buren het direct weigeren. Volgens mij liegen de post bezorgers ook dat ze al m’n buren al hebben geprobeerd maar dat er niemand thuis is.
De PostNL bezorger komt altijd tussen 07:30-10:00 langs. Doordeweeks vind ik dit wel prima maar in het weekend verzet ik altijd mijn bezorging naar een later tijdstip of dat ik het ergens kan ophalen. Maar mijn buurvrouw, die schijnbaar nooit thuis is doet dit niet. Nu dacht ik al slim te zijn en de bel uit te zetten maar afgelopen weekend stond de bezorger om 07:45 bij mij te kloppen . Misschien ook meer een buurvrouw irritatie dat ze misschien ook eens thuis kan zijn als er pakketjes voor haar zijn.
Ik wacht op een pick up van m’n pakketje. Vraag me niet waarom ik dit heb gekozen, want zit dus al vanaf 11.00 te wachten omdat de beste meneer of mevrouw tussen 11.00-15.00 kan komen. Moet nog van alles doen buiten de deur, maar ja zal je zien dat ze komen als ik er niet ben. Echt stom van mezelf dus. Moet ook allemaal stomme dingen doen buiten de deur en het waait dus mega hard dus had het liever al gedaan om daarna verder thuis te chillen, maar neeee helaas
Edit; klagen helpt, hij kwam er net aan. Nu Corrie trotseren
Heb een stoel en tafeltje gekocht via Fonq zou gratis geleverd worden door postnl extra@home. Hele dag thuis gebleven, opeens krijg ik een berichtje dat het is afgeleverd en ik een beoordeling wil geven. Niks is geleverd, buiten en in tuin gekeken want je weet maar nooit. Gelijk contact opgenomen, kan alleen via Whatsapp, gaven ze aan om de foto te bekijken omdat het waarschijnlijk bij de buren bezorgd is. Foto laat duidelijk niet mijn gang zie noch die van de buren. Weer berichtje gestuurd maar nog geen antwoord.
Super raar dit ook omdat Fonq aangaf dat postnl de meubels zou uitpakken en een foto maken ter controle en verpakking weer zou meenemen.
Zo balen dit
- Update -
Fonq heeft nieuwe zending meubels gestuurd, andere meubels waren op verkeerd adres geleverd in zelfde straat maar ander nummer en in andere stad… Die zouden apart worden opgehaald en gingen retour. Heel erg blij met reactie en snelle handelen van Fonq.
Argh. Niet zozeer pakket irritatie maar toch ook weer wel. Mijn man had nog spullen van zijn oude werk, maar die hadden het kantoor hier opgeheven. Na een jaar had ik hem zover die spullen op te sturen naar kantoor ergens anders in het land. Verstuurd naar antwoordnummer. Hebben we het pakket net retour gekregen omdat ze het niet opgehaald hebben. Zucht. Wat mij betreft doen we het weg maar mijn man moet er over nadenken…
Huh dat laatste snap ik niet helemaal
Je zou bijna denken dat dit er uiteindelijk alsnog met de normale pakketpost is uitgestuurd.
Jaa dat kan maar dan alsnog bij de verkeerde