Ook via de chat, er waren toen 54 voor me maar ik heb m’n laptop gewoon open laten staan. Uiteindelijk ging het best snel, misschien iets van 10 minuten gewacht.
Wij hebben sinds een aantal maanden een andere pakketbezorger, die man is echt vreselijk.
Heb een klacht ingediend, van de week had hij mijn pakket afgeleverd in mijn straat op een ander nummer en dan veel vroeger dan de bedoeling was.
Ik was gewoon thuis en wist dat die mensen waar het pakket zogenaamd afgeleverd was er niet waren.
Toen die dus door de straat reed heb ik hem aangesproken en toen zei hij dat hij mijn pakket per ongeluk ergens anders heeft bezorgd, hij zou hem terug gaan halen en als nog bij mij afleveren.
Uiteindelijk kwam hij dus inderdaad met mijn pakket terug maar vreemd blijft het wel.
Zeker omdat er een aantal weken geleden een heel duur pakket (waarde van 500euro) zogenaamd afgeleverd was maar ook dus nooit bezorg is bij mij.
Ik vertrouw die man voor geen meter meer en heb dus een klacht ingediend.
Oke dat h&m tegenwoordig 3 jaar duurt oke, misschien hebben ze last van corona. Maar nu komt er opeens een tweede deel met budbee en blijkbaar bezorgt dat bedrijf alleen savonds. Rot op ik lig graag om 20.00 in bed.
Ja en ze sturen om de paar dagen ‘we zijn je niet vergeten!!!’ ok thanks verstuur mn pakketje dan
Nah er kwam een duur pakketje naar me toe waar ik legitimatie en handtekening ed voor moest doen. Kreeg mail dat ze gisteren tussen 19:30 enn21:30 zouden komen. Bueno, dan ben ik thuis. Krijg ik gisteren op mn werk een nieuwe mail “we zijn er om 14:30”. Nee gvd? Je zei 19:30. Ik ben er niet. Nou goed ik de hoop opgegeven. Maar toen hebben ze t grwoon bij de buren gedropt?! Zonder legitimatie en dus bij een totaaaaal ander persoon? Gelukkig bij onze lieve buren en niet bij de andere, want anders had ik t pakket nooit meer teruggezien ben ik bang. Da’s toch raar? Mag helemaal niet 🥲
Ik krijg niet eens zo’n bericht. Dus ik denk dat mijn pakket echt kwijt is. Maar ik vergeet steeds contact op te nemen met ze haha. Heb de klarna wel gepauzeerd met als reden dat het pakket er nog niet is.
Edit:
Oh wow ze zijn erachter….
Ja h&m gaat lekker zeg! Duurt súper lang, ze zijn nog bezig met ‘inpakken’. Ik wil eigenlijk annuleren maar dat kan dan weer niet. Echt kut, baal nu alweer van mn h&m bestelling (die toch vaak tegenvalt ivm pasvorm en kwaliteit)
Ik heb een paar dingen besteld bij Zalando. Vandaag komen er vier (!) bezorgdiensten die ene bestelling leveren (DHL, PostNL, DPD, Budbee)
Ik heb sinds kort een nieuwe bezorger en die rookt in de pakjesbus. Dus mijn pakketjes ruiken allemaal naar verschraalde sigarettenlucht, zo goor .
Neem net een h&m pakketje aan die in een papierzak zit en die kleren stinken naar vieze peukenlucht.
Vind dit zo zonde. Snap dat ze verschillende magazijnen hebben, maar toch. Nu rijdt er gewoon 4x een auto ipv 1x.
@Popsicle wat kut zeg. Zo smerig.
Klacht indienen. Is toch nasty gewoon
Ja net meteen gedaan, ik heb via de app een duimpje omlaag gegeven en kon toen aangeven waarom. Ik ben benieuwd of ze er iets mee gaan doen.
Ik wacht nu al een paar weken op mijn bestelling van Revolution Beauty maar volgens mij is het hele pakket gewoon kwijt ofzo? De tracking zegt al weken dat de info is geupload naar DHL en verder niks.
Heb DHL al gevraagd maar hun zeggen dat het niet bij hun ligt en Revolution geeft aan dat een reactie 3 of zelfs meer weken kan duren. Lekker belabberde klantenservice dus.
Was voor best veel geld aan skincare dus vind dit wel echt balen.
Oh en also heb ik al voor de 4e keer geen testers gekregen bij mijn Douglas bestelling gekregen. Misschien gierig van mij maar waarom geef je die optie op de site als ze toch nooit worden meegestuurd?
Grrrrttffddfft zit sinds 13 januari op een pakket te wachten. Vandaag zou het eindelijk bezorgd worden (hoogtepunt van mn dag, ja echt), ben de hele godganse dag thuis (lang leve thuiswerken) krijg ik een bericht dat ík de bezorger gemist heb. NOU ZEKER! Heel erg gemist. Die lullo heeft niet eens aangebeld dit gebeurt ook echt zo vaak, vet irritant. Lekker makkelijk, niet aanbellen en hoppa alles naar een afhaalpunt
Edit: ik had ook nog bij zalando besteld en aangegeven dat ik niet wilde dat ze mn pakket gingen opsplitsen en zojuist ontvang ik een shirt in een doos. Zo zonde
Shittt een kast waar ik al sinds augustus op wacht wordt nu ineens onverwacht morgen bezorgd. Alleen zie ik nu ineens dat dat bedrijf maar tot begane grond bezorgt, ik woon op de eerste verdieping Ik ben alleen, dat ding weegt 60 kg, en het wordt 's ochtends vroeg bezorgd dus ik durf ook niet zomaar bij buren aan te bellen om te helpen. Dat wordt leuk
Kun je nu niet alvast iemand vragen om te helpen zodra het pakket wordt bezorgd? Tenzij ze natuurlijk geen beknopte tijdsindicatie hebben gegeven.
Hmm iedereen in mijn omgeving werkt gewoon morgenochtend, maar ik kan misschien wel vragen of één van mijn buren thuiswerkt. Het tijdvak is best wel ruim en ze kunnen om 7:30 al komen, dus ik voel me een beetje bezwaard Hopelijk komt het goed!
Heb je een lift? Dan gewoon lief vragen of ze hem daarin willen zetten
Of je drukt 10 euro in hun handen van goh zet het boven svp.
Haha ja dit was in eerste instantie mijn plan, maar volgens mij zijn bezorgers vaak niet verzekerd als ze dat soort dingen doen, dus dat voelt niet helemaal oké!
@Luzarl Nee geen lift helaas
Ik zal morgen wel even rapporteren hoe het is afgelopen