Ik heb iets van Asos retour gestuurd met DHL maar het staat nu al 2 weken op “klaar voor verzenden naar sorteercentrum”. Het retourtermijn dat ik geld terugkrijg ipv cadeaubon is inmiddels ook voorbij. Echt irritant!!
Volgens mij als je doormiddel van je verzendbewijs kan aantonen het op tijd retour gestuurd te hebben, kan een webshop niet moeilijk doen over wanneer het fysiek retour aankomt bij hun. Als het maar binnen het termijn retour verstuurd is.
Ik laat m’n DHL pakketjes altijd naar pakketpunt A sturen en de bezorger brengt hem dan altijd naar B. Nu kies ik voor pakketpunt B en heeft hij hem naar A gebracht.
Ik heb een fantastische UPS bezorger, maar zodra hij er niet is worden mijn pakketjes niet thuis bezorgd maar rechtstreeks naar een pakketpunt.
Ik belde op om een klacht in te dienen. Zegt de UPS mevrouw eerst; ja er was niemand thuis. Ik: dat klopt niet want ik ben thuis én er zijn andere bezorgbedrijven al langs geweest.
Ups mevrouw: oh ja ik zie het uw toevoeging op het adres klopt niet. Ik: dat klopt ook niet want dit is een vaste leverancier dus mijn adres staat altijd goed en in het verzendbewijs staat het ook goed. Mevrouw: oh eeehm ja ik zie het inderdaad ja nee ja hij was bij de begane grond ja daar was niemand thuis.
Ik: mevrouw dat is een winkel die op dat moment open was én ze nemen mijn pakketjes aan. Dus ook dat klopt niet Deze man is niet langs geweest mag ik nu een klacht indienen?
Kom ik bij het pakketpunt stond helemaal volgeladen, die man die er werkt: ja de bezorger stond hier al om half 10 vanochtend en die heeft zijn hele bus hier uitgeladen Die heeft dus gewoon alles gedumpt en is daarna denk ik de hele dag gaan chillen? en het was een vervanger van mijn vaste bezorger.
Ik heb een mango bestelling opgehaald bij een PostNL punt maar retourneren mag blijkbaar alleen bij een UPS punt
Had wat babydingen op vinted besteld via homer. Een ding is al een maand onderweg, ook een keer naar een verkeerd punt gestuurd enzo, nou zou het voor 6 april komen, ik hoop nog voor mn baby naar de brugklas gaat, want maat 62 heeft ze nu al bijna niet meer…
Balen. Straks kan de Baby Born die kleding aan
Ik heb iets via Etsy besteld en daarbij ook netjes de bijkomende btw/inklaringskosten betaald. Nu moet ik voor datzelfde pakket opnieuw inklaringskosten betalen. En ik weet dat PostNL hierin dramatisch slecht is en je de dubbele inklaring niet terug gaat geven. Heb ook helemaal geen zin in om die “strijd” aan te gaan, want het heeft toch geen nut.
Ik had je bericht niet gezien! Mijn plant was oké en nu inmiddels top, er komen al nieuwe bladeren aan.
Nou lekker gls zou morgen komen, is ie blijkbaar vandaag geweest maar er was dus niemand thuis. In mijn mail staat dat het bij nummer X ligt en dat die mensen als achternaam H. hebben. Maar bij nummer x woont niemand met die achternaam en überhaupt in deze hele straat niet. Dus nu kan ik de hele straat af gaan om te vragen of ze mijn pakketje hebben inclusief bij een paar asos die met iedereen ruzie hebben. Wat een gezeik man.
Er staat ook uitdrukkelijk “indien u niet thuis bent proberen we het bij uw DIRECTE buren”. Dat is niet de halve straat, meneer de bezorger.
Heb al eens ruzie met hem gehad omdat hij vond dat ik pakketjes van bovengenoemde aso mensen MOEST aannemen inclusief een hoop getier en gedreig van hem
Ik had aangegeven dat ze mijn pakket moesten afleveren bij een pakketpunt, want ik was niet thuis. Nu hebben ze het toch bij m’n buren gebracht. Vind dat zo irritant, want wil mijn buren niet met mijn pakketten opzadelen.
Bij mij heeft de DHL bezorger begin van de avond mijn pakket op bezorgd gezet en is vervolgens gewoon niet gekomen. Ik zat gewoon op de bank toen ik die melding kreeg. Nu moet er helemaal een onderzoek worden ingesteld, terwijl ik gewoon mijn pakket wil. Bezorg die shit gewoon.
Ik heb nou al twee dagen op rij:’ sorry je pakket is vertraagd!’ en dat sturen ze dan om 3 uur s’nachts. Geef je het dan al aan het begin van de dag zo op? Wtf man
Is dat dan niet omdat de pakketbezorger het niet haalt qua route om op die dag nog bij jou langs te komen? Dat lijkt mij een logische verklaring iig waarom het op de dag zelf nog een dag vertraagd wordt.
En @Otzi denk omdat ze 's nachts de planning maken voor de komende dag, en er dan achter komen dat ze teveel pakketten hebben en dat het niet gaat lukken op die dag?
Haha misschien ga ik er te serieus op in hoor, snap de ergernis ook wel.
Ik zie net dat mijn zara retour word teruggestuurd en ik heb echt geen idee waarom? Heb gewoon dat label gebruikt van zara uit de email en de originele doos. Zo irritant
Ik had iets bij Bol besteld en het zou gisteren geleverd worden. Uiteraard niet binnen en de verkopende partij wijst naar PostNL terwijl ik alle andere producten in mijn bestelling wel binnen heb gekregen via PostNL. Het bedrijf zelf heeft de zaakjes niet op orde.
Nu zie ik net in de app dat het pakket vandaag ook niet komt. Hoe moeilijk kan het zijn gewoon eerlijk te zijn over dat je de levertijd niet red?
Haha ja dat kan. Ik ben ook gewoon onredelijk en geirriteerd Ik heb nu al serieus drie dagen lang het bericht:’ sorry we zijn vertraagd!’ moet ik het maar gewoon opgeven en ervan uitgaan mijn pakket kwijt is ofzo?
Het is ook een cadeautje van iemand dus het is nogeneens mogelijk om bij een bedrijf te klagen of iets
zo irritant haha
Ik heb dit wel eens gehad, duurde volgens mij wel een week maar uiteindelijk kreeg ik het wel. Bij mij was het omdat 1 van de flessen wijn in het pakket kapot gegaan was, toen hebben ze het ergens bij de post opnieuw ingepakt met melding erbij dat er iets mis was gegaan tijdens vervoer.
Dus is het iets breekbaars?
Er zou vandaag iets bezorgd worden. Ik dus vroeg op omdat de bezorger altijd heel vroeg komt. Krijg ik net een melding dat de bezorging verplaatst is naar dinsdag. En dan werk ik de hele dag en ik kan sinds een jaartje ook niks meer naar een afhaalpunt laten sturen via de app.
Nee helaas niet . Hij staat nu al sinds 12 april op vertraagd en de status verandert niet in track and trace. Ik moet de hoop maar opgeven denk ik, dan is het een meevaller als het ineens wel aankomt