Al die webshops die aangeven ‘voor 21.00 uur besteld, morgen in huis’ en dat dat dan niet zo is (en het net vrijdag is dus pas maandag -hoop ik dan-). Had me erop verheugd
“Je pakket is vandaag geleverd in de brievenbus” Nou ik zie niets hoor :’(
Dpd. Er zou vandaag een pakket geleverd worden bij een afhaalpunt. En nu staat er de melding dat het niet afgeleverd kon worden. En heb echt geen idee wat er nu gaat gebeuren?
Ik schijn vannacht om 2.00 een pakketje van DHL geweigerd te hebben wat nu dus weer retour afzender is. Echt, hoe dan?
Ik heb een plant bij intratuin gekocht afgelopen zondag en die is al sinds maandag in de app van postnl te zien met de melding: Wordt morgen na 15:00 uur bezorgd. Geen idee waarom er geen tijdvak staat maar ik werk nu al de hele week thuis terwijl ik naar kantoor wilde.
Ik ben toch graag thuis om mijn (inmiddels halfdode, want lichtgebrek) plant in ontvangst te nemen.
Bij mij staat dat er standaard als het naar een postnl punt wordt verzonden (na 15 uur ophalen), heb je dat niet per ongeluk geselecteerd?
Die plant is heus niet halfdood. Ik verzend door heel europa en zelfs twee weken is haalbaar.
Nee, dat vermoedde ik ook al maar gisteravond veranderde de status opeens naar een tijdvak en vanmiddag is ze afgeleverd. Heel vreemd. Nog vreemder is dat er volgens de postnl nog een pakket is, ook van intratuin. Zal wel een foutje zijn.
Wat verzend je dan precies qua planten? Heb je een webshop?
Misschien was ik iets dramatisch met halfdood, maar ik ga nu eenmaal slecht om met teleurstellingen, vooral als het om mijn planten gaat.
Lol, ik was net getuigen van een ook wat rare actie.
De bel ging (RING bel) dus ik keek mee, ik moest ervoor terug kijken want ik snapte er niks van.
Mijn vader doet open en zegt hallo, DHL-meneer: ‘goeiendag’ loopt meteen weg naar z’n bus rommelt wat in de bus. En mijn pa staat te wachten van oke, hij moet het denk ik nog pakken.
Vervolgens loopt hij om de bus heen en rijdt weg. Ik hoor mijn pa nog ‘oh’ zeggen als in huh?
Dus ik denk, ik ga even terug kijken want waarom stond hij nou voor de deur als hij geen pakket aflevert en loopt hij zonder iets te zeggen weg. Maar blijkt dat hij het op de grond tegen het huis had aangezet net buiten het eerste zicht, tenminste als je niet heel de omgeving bestudeerd en enkel de deur open doet om een pakket aan te nemen. heel raar… mijn vader appte gelijk in de groepsapp dat hij er ook niks van begreep
Ik heb dit nu zelf ook al vaker met DHL meegemaakt, dus ben er inmiddels wel aan gewend. Hier leggen ze het vaak voor/tegen de deur aan & het is inderdaad niet erg handig dat ze bij jou het pakket buiten het eerste zicht hadden gelegd. Maar dat neerleggen/aanbellen/weglopen vind ik niet zo heel vreemd meer. Als ik de deur opentrek en ze zijn nog in de buurt krijg ik ook nog wel een groet inderdaad.
Of het netjes is… tja. Ga er vanuit dat het super druk hebben en geen tijd hebben om bij iedereen te gaan staan wachten.
Dat neerzetten en afstand nemen is volgens mij vanwege corona, maar rare actie wel, kleine moeite om even te wijzen op het pakketje wat er staat, zeker als iemand dus geen aanstalten maakt om het te pakken en het dus kennelijk niet doorheeft
Heb je een retourbewijs gekregen? Dan kun je iig aantonen dat je het op die datum retour hebt gestuurd. Ik zou bol even mailen, zij zijn normaal heel coulant.
Betekent dit nou dat ik de eerst volgende ben? Er zitten overal voor mij oranje vinkjes, maar aan de andere kant is de streep nog niet helemaal oranje.
Ik heb 2 dingen in 1 bestelling besteld bij hetzelfde bedrijf dat maar 1 distributiecentrum heeft. Nu was dat gister in 2 aparte pakketjes met 2 aparte traceernummers verzonden met DPD. DPD heeft er 1 opgehaald en de ander laten liggen Ik hoop dat ze die vandaag wel meenemen, alleen krijg ik het dan pas na het weekend omdat DPD niet op zaterdag bezorgt. Er zijn natuurlijk ergere dingen in de wereld maar echt irritant want van de 2 dingen is dit het ding dat ik het meest nodig heb
Ik haat DHL.
Het gaat daar nooit goed.
1x komt de bezorger mijn pad op lopen, dus ik wil de deur open doen. Gooit hij een niet thuis briefje in mijn bus dat het bij de buren ligt?
Hij heeft niet eens geprobeerd aan te bellen hi heeft gewoon rechtstreeks mijn pakket bij de buren bezorgd.
Nu zit ik letterlijk op de bank voor het raam. Krijg ik een mail dat mijn pakket is bezorgd.
Echt rot op. Heel mijn tuin afgezocht, niks natuurlijk.
Dus heb ik gebeld, gaan ze een onderzoek opstarten. Daar gaat natuurlijk niks uitkomen. Wat een pleurisbezorgers daar.
Hier ook kut dhl. Gisteren aangegeven dat bezorging niet uit kwam, dus verplaatst naar vanavond. Kreeg ik vanmiddag ineens bericht dat ie tussen 14:00 en 18:00 er zou zijn. Dus ik denk; stik er in, ik ben dan niet op dat adres. Later verschoof het naar 16:00 en 18:00. Ik ben van 18:30 tot 21:00 op het adres geweest. Je raadt het al; geen pakket. Jaa, wordt morgen. Misschien. Ooit. Wat een gekut.
“We hebben je gemist” Nou, misschien even aanbellen???
Kreeg net een pakketje dat niet voor mij is. Het adres op het pakket klopt, maar de inhoud en factuuradres niet. Heb al netjes een berichtje gestuurd naar het bedrijf.
Heeft iemand hier ervaring met pakketjes uit Engeland? Hoelang duurt het voordat het pakket door de douane is?
Mijn bestelling ligt sinds 18 februari bij de douane in Nederland. Sindsdien geen update gehad en zie de pakketstatus alleen via de site van de Royal Mail