Pakket punt irritatie. Ging van de week in de ochtend naar het pakket punt hier vlakbij. 5 min op de bakfiets met peuter. Drie wat grotere Zalando dozen en 2 kleine Zalando pakketjes (beide met 1 shirt er in, dus kleiner dan A4 en plat). Was 1 Zalando bestelling maar in 5 pakketten verspreid over 2 dagen aangekomen.
Veel hou ik maar per pakket wat bezorgd was ging er ook iets retour. Pakket punt is niet groot, een lokale Primera die dus de pakketjes in de winkel moet stallen totdat PostNL ze ophaalt. Heb vaak met ze te doen, toch ging ik naar hun in plaats van 20 min fietsen naar de volgende want het waaide hard en durfde met peuter en de grote dozen niet een stuk verder te fietsen.
Kom daar aan, staat nog bijna niks qua pakketten. Ze scant de drie grote en daarna haal ik de 2 kleine uit mijn tas. Zegt ze āhoeveel heb je er nog want je mag er maar 4 inleverenā oh zeg ik, dan is dit nummer 4 en neem ik die andere wel mee. (Op normale toon/houding. Vond ik niet zo erg want in tegenstelling tot die grote kon ik die gewoon in mijn handtas stoppen en dan nog stukje fietsen) zegt ze met een diepe zucht ānou geef maar hier dan maar eigenlijk kan het niet want je hebt al drie dozen ingeleverdā. Met tegenzin toch gegeven omdat ik niet ondankbaar wilde zijn ofzo. Wist ook niet dat 4 de max was bij hun. Maar voel me er dagen later nog steeds rot over