In januari heeft een pakketje van mij er 3 weken gelegen. En op Royal Mail ging hij toen steeds in een hetzelfde cirkeltje rond. Van iets van ‘wacht op douanecheck’ tot ‘klaar voor bezorging’ oid en opnieuw. Het was een poster en hoefde geen kosten te betalen. Kreeg uiteindelijk een PostNL mailtje met een bezorgmoment
Wat bedoelt DHL met “de ontvanger is niet aanwezig”
Een pakketje van mij heeft laatst 5 weken bij de douane in Nederland gelegen! Dus jouwe komt vanzelf nog.
Ik weet niet wat DHL aan het doen is, maar een pakketje was 4 maart verzonden vanuit Australië en is nu nog steeds in Australië. Het zou vandaag bezorgd worden. Op 4 maart was ie opgehaald, verwerkt, naar het internationale sorteercentrum gegaan, daar verwerkt, en toen… niks. Gisternacht was ie daar eindelijk vertrokken, maar nu blijkbaar toch niet? Drama. Aan de ene kant heb ik echt zoiets van waar zijn jullie mee bezig, en aan de andere kant heb ik zoiets van doe er maar langer over als het moet, als ie maar niet kwijt raakt haha want het is inmiddels uitverkocht
Ik heb dit al een paar keer gehad en in de loop van de ochtend wordt die tijd nog aangepast (in mijn ervaring dan. Hoop voor jou en de pakket bezorger dat het nu ook zo is. Tenzij de pakket bezorgen een vampier is ofzo die alleen maar 's nachts kan werken).
Ja meestal wordt het tijdvak nog aangepast! Alleen bij DHL kunnen ze nog wel eens laat bezorgen (tussen 22.00 en 23.00 heb ik een paar keer meegemaakt).
Nou top, ik heb iets bij Zalando besteld en dat pakketje is in een budbeebox geleverd, maar ik heb helemaal geen code gekregen om het uit die box te halen en in de budbee app staat die hele bestelling niet. Echt top dit want nu kan ik niet bij mijn pakketje
En om het helemaal compleet te maken haal ik net een ander pakketje op bij de post en daaruit is gewoon iets gejat? Zalando doos zat gewoon dicht en was niks mis mee, maar ik haal er een compleet verscheurd doosje en zakje uit en dus geen product:
Moet dus bij zalando zelf gebeurd zijn lijkt me. Wat aso
WTF?!?!
Pakketje van Amazon kwam vanuit Duitsland in Nederland aan… gaan ze het terugsturen naar Duitsland.
“Er is iets misgegaan”
Ja wat dan?! Hoezo proberen ze niet eerst om het pakketje naar me te sturen?
Ik heb iets van Asos retour gestuurd met DHL maar het staat nu al 2 weken op “klaar voor verzenden naar sorteercentrum”. Het retourtermijn dat ik geld terugkrijg ipv cadeaubon is inmiddels ook voorbij. Echt irritant!!
Volgens mij als je doormiddel van je verzendbewijs kan aantonen het op tijd retour gestuurd te hebben, kan een webshop niet moeilijk doen over wanneer het fysiek retour aankomt bij hun. Als het maar binnen het termijn retour verstuurd is.
Ik laat m’n DHL pakketjes altijd naar pakketpunt A sturen en de bezorger brengt hem dan altijd naar B. Nu kies ik voor pakketpunt B en heeft hij hem naar A gebracht.
Ik heb een fantastische UPS bezorger, maar zodra hij er niet is worden mijn pakketjes niet thuis bezorgd maar rechtstreeks naar een pakketpunt.
Ik belde op om een klacht in te dienen. Zegt de UPS mevrouw eerst; ja er was niemand thuis. Ik: dat klopt niet want ik ben thuis én er zijn andere bezorgbedrijven al langs geweest.
Ups mevrouw: oh ja ik zie het uw toevoeging op het adres klopt niet. Ik: dat klopt ook niet want dit is een vaste leverancier dus mijn adres staat altijd goed en in het verzendbewijs staat het ook goed. Mevrouw: oh eeehm ja ik zie het inderdaad ja nee ja hij was bij de begane grond ja daar was niemand thuis.
Ik: mevrouw dat is een winkel die op dat moment open was én ze nemen mijn pakketjes aan. Dus ook dat klopt niet Deze man is niet langs geweest mag ik nu een klacht indienen?
Kom ik bij het pakketpunt stond helemaal volgeladen, die man die er werkt: ja de bezorger stond hier al om half 10 vanochtend en die heeft zijn hele bus hier uitgeladen Die heeft dus gewoon alles gedumpt en is daarna denk ik de hele dag gaan chillen? en het was een vervanger van mijn vaste bezorger.
Ik heb een mango bestelling opgehaald bij een PostNL punt maar retourneren mag blijkbaar alleen bij een UPS punt
Had wat babydingen op vinted besteld via homer. Een ding is al een maand onderweg, ook een keer naar een verkeerd punt gestuurd enzo, nou zou het voor 6 april komen, ik hoop nog voor mn baby naar de brugklas gaat, want maat 62 heeft ze nu al bijna niet meer…
Balen. Straks kan de Baby Born die kleding aan
Ik heb iets via Etsy besteld en daarbij ook netjes de bijkomende btw/inklaringskosten betaald. Nu moet ik voor datzelfde pakket opnieuw inklaringskosten betalen. En ik weet dat PostNL hierin dramatisch slecht is en je de dubbele inklaring niet terug gaat geven. Heb ook helemaal geen zin in om die “strijd” aan te gaan, want het heeft toch geen nut.
Ik had je bericht niet gezien! Mijn plant was oké en nu inmiddels top, er komen al nieuwe bladeren aan.
Nou lekker gls zou morgen komen, is ie blijkbaar vandaag geweest maar er was dus niemand thuis. In mijn mail staat dat het bij nummer X ligt en dat die mensen als achternaam H. hebben. Maar bij nummer x woont niemand met die achternaam en überhaupt in deze hele straat niet. Dus nu kan ik de hele straat af gaan om te vragen of ze mijn pakketje hebben inclusief bij een paar asos die met iedereen ruzie hebben. Wat een gezeik man.
Er staat ook uitdrukkelijk “indien u niet thuis bent proberen we het bij uw DIRECTE buren”. Dat is niet de halve straat, meneer de bezorger.
Heb al eens ruzie met hem gehad omdat hij vond dat ik pakketjes van bovengenoemde aso mensen MOEST aannemen inclusief een hoop getier en gedreig van hem
Ik had aangegeven dat ze mijn pakket moesten afleveren bij een pakketpunt, want ik was niet thuis. Nu hebben ze het toch bij m’n buren gebracht. Vind dat zo irritant, want wil mijn buren niet met mijn pakketten opzadelen.