Pakketjesirritaties

Als je Zalando pakketjes allemaal naar dezelfde ontvanger moeten (soms is dat niet zo want externe verkoper) dan kun je de artikelen in één doos stoppen. Misschien scheelt dat voor een volgende keer!

Oh wist ik niet! Zaten nu volgens mij ook van derde partijen tussen maar ga ik volgende keer op letten :slight_smile:

1 like

Ik had een bestelling gedaan bij hunkemoller. Het zou mij 4,95 aan verzendkosten kosten of ik kon het gratis ophalen bij de winkel. Gierige gerda heeft voor het laaste gekozen.

Kreeg ik gisteren opeens een mail van DHL dat de bezorger onderweg was. Dus ik ‘huh’?. Zag ik dat het was afgeleverd door dhl bij de winkel. Waarom kan het dan niet gratis naar mijn huis als het als nog met DHL wordt bezorgt in de winkel?!

Toen kreeg ik ook nog in de winkel op mijn kop omdat ik te snel was en ik had moeten wachten op bericht van de hunkemoller dat mijn pakketje er was…

3 likes

In de mail staat dat bij mij ook zo, maar op t briefje in de bus staat wel op welk huisnummer. Miss heb je die wel gehad?

1 like

Thanks!
We hebben geen briefje gehad , dus we weten niet waar het pakketje is

De postbode heeft een pakketje keihard door de brievenbus geduwd en nu is die kapot… We waren gewoon thuis, bel gewoon even aan voor je iets door de brievenbus ramt. Tochtstrip is er afgevallen dus nu is onze gang nóg kouder. En bedankt, postbode.

3 likes

Ik ben zo klaar met dpd. Had bij cult beauty besteld maar omdat mijn telefoon ineens gebruik maakte van Google automatisch aanvullen bij de adresgegevens klopte er een cijfer van de postcode niet…dom natuurlijk maargoed. Klantenservice van dpd gecontacteerd. Die konden niks doen. Moest hun brexit team maar benaderen. Nou die reageerden niet, maar inmiddels kreeg ik al een mailtje dat mijn pakket de volgende dag zou worden bezorgd. Dus ik snel op de dpd site het afleveradres veranderen naar een pakketpunt hier wél in de buurt (ipv 200km verderop), bevestiging gekregen. Alles goed zou je zeggen. Alleen nu kijk ik net naar de t&t en staat er dat het pakket is geretourneerd na de derde afleverpoging en ik bericht zou hebben ontvangen??

Ik snap er niks van. Ik heb geen bericht gekregen en het pakketpunt hier is sowieso geopend. Het lijkt er dus op dat ze gewoon die hele wijziging hebben genegeerd en mijn pakket nu retour is naar Cult.

Lekker dan. Weet ook niet hoe dit nu gaat werken. Heb nog niet betaald want heb voor Klarna gekozen, maar moet ik daar nu aangeven dat het geretourneerd is of krijg ik bericht van de verzender als het terug bij hun is of wat?

1 like

Cult Beauty heeft een redelijk goede live chat, ik zou daar even een berichtje sturen zodat ze je meteen kunnen helpen

1 like

Ik zou een pakket krijgen tussen 10:30 en 14:30 maar het is er nog niet en ik wil douchen/naar buiten :slightly_frowning_face:

1 like

Al die webshops die aangeven ‘voor 21.00 uur besteld, morgen in huis’ en dat dat dan niet zo is (en het net vrijdag is dus pas maandag -hoop ik dan-). Had me erop verheugd :pleading_face:

“Je pakket is vandaag geleverd in de brievenbus” Nou ik zie niets hoor :’(

1 like

Dpd. Er zou vandaag een pakket geleverd worden bij een afhaalpunt. En nu staat er de melding dat het niet afgeleverd kon worden. En heb echt geen idee wat er nu gaat gebeuren?

1 like

Ik schijn vannacht om 2.00 een pakketje van DHL geweigerd te hebben wat nu dus weer retour afzender is. Echt, hoe dan?

3 likes

Ik heb een plant bij intratuin gekocht afgelopen zondag en die is al sinds maandag in de app van postnl te zien met de melding: Wordt morgen na 15:00 uur bezorgd. Geen idee waarom er geen tijdvak staat maar ik werk nu al de hele week thuis terwijl ik naar kantoor wilde.
Ik ben toch graag thuis om mijn (inmiddels halfdode, want lichtgebrek) plant in ontvangst te nemen. :unamused:

2 likes

Bij mij staat dat er standaard als het naar een postnl punt wordt verzonden (na 15 uur ophalen), heb je dat niet per ongeluk geselecteerd?

1 like

Die plant is heus niet halfdood. Ik verzend door heel europa en zelfs twee weken is haalbaar.

Nee, dat vermoedde ik ook al maar gisteravond veranderde de status opeens naar een tijdvak en vanmiddag is ze afgeleverd. Heel vreemd. Nog vreemder is dat er volgens de postnl nog een pakket is, ook van intratuin. Zal wel een foutje zijn.

2 likes

Wat verzend je dan precies qua planten? Heb je een webshop?

Misschien was ik iets dramatisch met halfdood, maar ik ga nu eenmaal slecht om met teleurstellingen, vooral als het om mijn planten gaat.

2 likes

Lol, ik was net getuigen van een ook wat rare actie.
De bel ging (RING bel) dus ik keek mee, ik moest ervoor terug kijken want ik snapte er niks van.

Mijn vader doet open en zegt hallo, DHL-meneer: ‘goeiendag’ loopt meteen weg naar z’n bus rommelt wat in de bus. En mijn pa staat te wachten van oke, hij moet het denk ik nog pakken.
Vervolgens loopt hij om de bus heen en rijdt weg. Ik hoor mijn pa nog ‘oh’ zeggen als in huh?

Dus ik denk, ik ga even terug kijken want waarom stond hij nou voor de deur als hij geen pakket aflevert en loopt hij zonder iets te zeggen weg. Maar blijkt dat hij het op de grond tegen het huis had aangezet net buiten het eerste zicht, tenminste als je niet heel de omgeving bestudeerd en enkel de deur open doet om een pakket aan te nemen. heel raar… mijn vader appte gelijk in de groepsapp dat hij er ook niks van begreep

3 likes

Ik heb dit nu zelf ook al vaker met DHL meegemaakt, dus ben er inmiddels wel aan gewend. Hier leggen ze het vaak voor/tegen de deur aan & het is inderdaad niet erg handig dat ze bij jou het pakket buiten het eerste zicht hadden gelegd. Maar dat neerleggen/aanbellen/weglopen vind ik niet zo heel vreemd meer. Als ik de deur opentrek en ze zijn nog in de buurt krijg ik ook nog wel een groet inderdaad.

Of het netjes is… tja. Ga er vanuit dat het super druk hebben en geen tijd hebben om bij iedereen te gaan staan wachten.

3 likes