Dat neerzetten en afstand nemen is volgens mij vanwege corona, maar rare actie wel, kleine moeite om even te wijzen op het pakketje wat er staat, zeker als iemand dus geen aanstalten maakt om het te pakken en het dus kennelijk niet doorheeft
Heb je een retourbewijs gekregen? Dan kun je iig aantonen dat je het op die datum retour hebt gestuurd. Ik zou bol even mailen, zij zijn normaal heel coulant.
Betekent dit nou dat ik de eerst volgende ben? Er zitten overal voor mij oranje vinkjes, maar aan de andere kant is de streep nog niet helemaal oranje.
Ik heb 2 dingen in 1 bestelling besteld bij hetzelfde bedrijf dat maar 1 distributiecentrum heeft. Nu was dat gister in 2 aparte pakketjes met 2 aparte traceernummers verzonden met DPD. DPD heeft er 1 opgehaald en de ander laten liggen Ik hoop dat ze die vandaag wel meenemen, alleen krijg ik het dan pas na het weekend omdat DPD niet op zaterdag bezorgt. Er zijn natuurlijk ergere dingen in de wereld maar echt irritant want van de 2 dingen is dit het ding dat ik het meest nodig heb
Ik haat DHL.
Het gaat daar nooit goed.
1x komt de bezorger mijn pad op lopen, dus ik wil de deur open doen. Gooit hij een niet thuis briefje in mijn bus dat het bij de buren ligt?
Hij heeft niet eens geprobeerd aan te bellen hi heeft gewoon rechtstreeks mijn pakket bij de buren bezorgd.
Nu zit ik letterlijk op de bank voor het raam. Krijg ik een mail dat mijn pakket is bezorgd.
Echt rot op. Heel mijn tuin afgezocht, niks natuurlijk.
Dus heb ik gebeld, gaan ze een onderzoek opstarten. Daar gaat natuurlijk niks uitkomen. Wat een pleurisbezorgers daar.
Hier ook kut dhl. Gisteren aangegeven dat bezorging niet uit kwam, dus verplaatst naar vanavond. Kreeg ik vanmiddag ineens bericht dat ie tussen 14:00 en 18:00 er zou zijn. Dus ik denk; stik er in, ik ben dan niet op dat adres. Later verschoof het naar 16:00 en 18:00. Ik ben van 18:30 tot 21:00 op het adres geweest. Je raadt het al; geen pakket. Jaa, wordt morgen. Misschien. Ooit. Wat een gekut.
âWe hebben je gemistâ Nou, misschien even aanbellen???
Kreeg net een pakketje dat niet voor mij is. Het adres op het pakket klopt, maar de inhoud en factuuradres niet. Heb al netjes een berichtje gestuurd naar het bedrijf.
Heeft iemand hier ervaring met pakketjes uit Engeland? Hoelang duurt het voordat het pakket door de douane is?
Mijn bestelling ligt sinds 18 februari bij de douane in Nederland. Sindsdien geen update gehad en zie de pakketstatus alleen via de site van de Royal Mail
In januari heeft een pakketje van mij er 3 weken gelegen. En op Royal Mail ging hij toen steeds in een hetzelfde cirkeltje rond. Van iets van âwacht op douanecheckâ tot âklaar voor bezorgingâ oid en opnieuw. Het was een poster en hoefde geen kosten te betalen. Kreeg uiteindelijk een PostNL mailtje met een bezorgmoment
Wat bedoelt DHL met âde ontvanger is niet aanwezigâ
Een pakketje van mij heeft laatst 5 weken bij de douane in Nederland gelegen! Dus jouwe komt vanzelf nog.
Ik weet niet wat DHL aan het doen is, maar een pakketje was 4 maart verzonden vanuit Australië en is nu nog steeds in Australië. Het zou vandaag bezorgd worden. Op 4 maart was ie opgehaald, verwerkt, naar het internationale sorteercentrum gegaan, daar verwerkt, en toen⊠niks. Gisternacht was ie daar eindelijk vertrokken, maar nu blijkbaar toch niet? Drama. Aan de ene kant heb ik echt zoiets van waar zijn jullie mee bezig, en aan de andere kant heb ik zoiets van doe er maar langer over als het moet, als ie maar niet kwijt raakt haha want het is inmiddels uitverkocht
Ik heb dit al een paar keer gehad en in de loop van de ochtend wordt die tijd nog aangepast (in mijn ervaring dan. Hoop voor jou en de pakket bezorger dat het nu ook zo is. Tenzij de pakket bezorgen een vampier is ofzo die alleen maar 's nachts kan werken).
Ja meestal wordt het tijdvak nog aangepast! Alleen bij DHL kunnen ze nog wel eens laat bezorgen (tussen 22.00 en 23.00 heb ik een paar keer meegemaakt).
Nou top, ik heb iets bij Zalando besteld en dat pakketje is in een budbeebox geleverd, maar ik heb helemaal geen code gekregen om het uit die box te halen en in de budbee app staat die hele bestelling niet. Echt top dit want nu kan ik niet bij mijn pakketje
En om het helemaal compleet te maken haal ik net een ander pakketje op bij de post en daaruit is gewoon iets gejat? Zalando doos zat gewoon dicht en was niks mis mee, maar ik haal er een compleet verscheurd doosje en zakje uit en dus geen product:
Moet dus bij zalando zelf gebeurd zijn lijkt me. Wat aso
WTF?!?!
Pakketje van Amazon kwam vanuit Duitsland in Nederland aan⊠gaan ze het terugsturen naar Duitsland.
âEr is iets misgegaanâ
Ja wat dan?! Hoezo proberen ze niet eerst om het pakketje naar me te sturen?
Ik heb iets van Asos retour gestuurd met DHL maar het staat nu al 2 weken op âklaar voor verzenden naar sorteercentrumâ. Het retourtermijn dat ik geld terugkrijg ipv cadeaubon is inmiddels ook voorbij. Echt irritant!!
Volgens mij als je doormiddel van je verzendbewijs kan aantonen het op tijd retour gestuurd te hebben, kan een webshop niet moeilijk doen over wanneer het fysiek retour aankomt bij hun. Als het maar binnen het termijn retour verstuurd is.