Pakketjesirritaties

Bij mij heeft de DHL bezorger begin van de avond mijn pakket op bezorgd gezet en is vervolgens gewoon niet gekomen. Ik zat gewoon op de bank toen ik die melding kreeg. Nu moet er helemaal een onderzoek worden ingesteld, terwijl ik gewoon mijn pakket wil. Bezorg die shit gewoon.

Ik heb nou al twee dagen op rij:’ sorry je pakket is vertraagd!’ en dat sturen ze dan om 3 uur s’nachts. Geef je het dan al aan het begin van de dag zo op? Wtf man :joy:

1 like

Is dat dan niet omdat de pakketbezorger het niet haalt qua route om op die dag nog bij jou langs te komen? Dat lijkt mij een logische verklaring iig waarom het op de dag zelf nog een dag vertraagd wordt.
En @Otzi denk omdat ze 's nachts de planning maken voor de komende dag, en er dan achter komen dat ze teveel pakketten hebben en dat het niet gaat lukken op die dag?
Haha misschien ga ik er te serieus op in hoor, snap de ergernis ook wel.

3 likes

Ik zie net dat mijn zara retour word teruggestuurd en ik heb echt geen idee waarom? Heb gewoon dat label gebruikt van zara uit de email en de originele doos. Zo irritant :rage:

Ik had iets bij Bol besteld en het zou gisteren geleverd worden. Uiteraard niet binnen en de verkopende partij wijst naar PostNL terwijl ik alle andere producten in mijn bestelling wel binnen heb gekregen via PostNL. Het bedrijf zelf heeft de zaakjes niet op orde.
Nu zie ik net in de app dat het pakket vandaag ook niet komt. Hoe moeilijk kan het zijn gewoon eerlijk te zijn over dat je de levertijd niet red?

1 like

Haha ja dat kan. Ik ben ook gewoon onredelijk en geirriteerd :rofl: Ik heb nu al serieus drie dagen lang het bericht:’ sorry we zijn vertraagd!’ moet ik het maar gewoon opgeven en ervan uitgaan mijn pakket kwijt is ofzo? :sweat_smile: Het is ook een cadeautje van iemand dus het is nogeneens mogelijk om bij een bedrijf te klagen of iets :rage: zo irritant haha

1 like

Ik heb dit wel eens gehad, duurde volgens mij wel een week maar uiteindelijk kreeg ik het wel. Bij mij was het omdat 1 van de flessen wijn in het pakket kapot gegaan was, toen hebben ze het ergens bij de post opnieuw ingepakt met melding erbij dat er iets mis was gegaan tijdens vervoer.

Dus is het iets breekbaars? :joy:

1 like

Er zou vandaag iets bezorgd worden. Ik dus vroeg op omdat de bezorger altijd heel vroeg komt. Krijg ik net een melding dat de bezorging verplaatst is naar dinsdag. En dan werk ik de hele dag :sob: en ik kan sinds een jaartje ook niks meer naar een afhaalpunt laten sturen via de app.

1 like

Nee helaas niet :cry:. Hij staat nu al sinds 12 april op vertraagd en de status verandert niet in track and trace. Ik moet de hoop maar opgeven denk ik, dan is het een meevaller als het ineens wel aankomt :sweat_smile::rofl:

Serieus nog steeds geen verandering van status en we zijn echt dik een week verder :woman_shrugging: ik ben een onderzoek gestart, maar vrees het ergste echt gvd ik baal hier echt als een stekker van :face_with_symbols_over_mouth:

Twee pakketten ontvangen, twee keer een verkeerd product.
Verkeerde basis voor een kinderstoeltje en een verkeerd parfum. Had zo’n zin me lekker te besproeien maar dat gaat nu niet. Moest het verkeerde eerst retour sturen. De basis voor kinderstoel moest ook retour, maar daar zenden ze ondertussen wel meteen de juiste op.

2 likes

Mijn collega heeft hier contact met ze over gehad omdat het bij haar ook al zo lang duurt en ze gaven aan dat het tot 10 dagen kan duren voor je pakket verzonden word door grote drukte. :exploding_head:

Dat je een verkeerd product ontvangt en ze meteen een nieuw product opsturen. En dan nog een keer hetzelfde verkeerde product krijgen :weary:
Nu moet ik die vast ook weer retourneren voor ze me het ā€œjuisteā€ opsturen.

De PostNL-app: tussen 10.15 en 12.45 staan we voor de deur
Reality: 7.15 wordt er aangebeld

:sleeping:

1 like

Haha dit is bij mij ooit gebeurd (er zou iets geleverd worden, en ik zou de volgende dag de tijd waarop het kwam krijgen). Dus ik werd wakker, kijk naar m’n email, staat er dat het al afgeleverd is? Stonden ze blijkbaar ook rond 7 uur al aan de deur. Ik weet niet hoe, maar ik ben er toen helemaal doorheen geslapen. De deurbel zit bijna naast m’n slaapkamer, dus je zou verwachten dat ik wel wakker zou worden, maar nee. Moest ik het bij de buren gaan ophalen die het wel hadden gehoord. Die me een beetje uit lachten want…het pakket was een nieuwe matras :joy::joy: ā€œzo, kan je voortaan nog beter slapenā€.

7 likes

Haha nou helaas woon ik in een appartement waar ik zelfs de bel van de buren nog hoor zo hard zijn die, dus helaas ben ik er niet doorheen geslapen :joy:

1 like

Ik heb vrijdag iets besteld dat geleverd zou worden met DPD. Het pakketje maakt wel een mooie reis, het is via Nederland, naar Luxemburg gegaan, daarna naar Belgiƫ (waar ik woon), en nu is het weer in een depot in Nederland? Man man

1 like

Ik mag het tweede verkeerd geleverde pakketje ook weer retourneren. Zo fijn dat dat mag :unamused: Moet ik weer naar een dhl-punt, grrr.

Haat aan sommige pakket punten die het blijkbaar niet boeit of je pakket überhaupt goed aan komt…
Had vd week 2 pakketten ingeleverd 1 naar asos 1 naar Otto
Van asos had ik de code voor het label in me mail dus laten scannen.
Van Otto een sticker erop geplakt met antwoordnummer en dat moeten hun dan invoeren en komt het label eruit
Nu kom ik er gister achter dat ik 1 verzendbewijs heb gekregen van asos maar niet van Otto… Dus nu ben ik bang dat het is mis gegaan met label opplakken/aanmaken bij het postnl punt en dat die dalijk niet aankomt.
En er zit ruim 200 euro aan spullen in :woman_facepalming:t3:
Het meisje deed al vrij ā€˜achteloos’ dus had zelf beter moeten opletten ook

Oei! Hopelijk komt het goed… Geen verzendbewijs betekent ook geen bewijs dat je het hebt opgestuurd…

Ik heb ook 1x de fout gemaakt dat ik niet goed checkte of het label er wel werd opgeplakt, gelukkig kreeg ik wel een verzendbewijs maar alleen met de postcode en dus zonder track&trace code. Na een maand kreeg ik mijn geld gelukkig wel terug en nog een paar weken later verscheen het pakket ineens weer bij mij, was heel dat label er niet op geplakt (over het oude label heen) en heeft het pakket wekenlang bij Postnl gelegen???

1 like