Pakketjesirritaties

Oh wat herkenbaar dit. Heb een keer gehad dat ik twee pakketjes had weggebracht en dat degene bij het pakketpunt de stickers had omgewisseld. En het waren beiden pakketjes verkocht op Marktplaats waarvan één een smartphone was.

Toen ik belde naar het pakketpunt kreeg ik een grote rotbek dat ik maar zelf m’n stickers had moeten plakken :clown_face:

Was echt een gekloot om uit te vogelen wat er nou was gebeurd en hoe ik het moest oplossen voor de kopers.

1 like

Aankaarten bij de leverdienst

2 likes

Volgens dhl is mijn huis vandaag gesloten en is de bezorgdatum aangepast naar onbekend. Echt wat een bedrijf joh… nu kan ik wachten tot donderdag eer mijn pakketje komt

2 likes

Mijn pakket staat gewoon nog steeds op vertraagd het is nu al 2 weken zo :unamused:

2 likes

Heb net 15 minuten met Ups aan de lijn gehangen voor niks. 110 cent per minuut, heb zo’n spijt😭

Heb je je eten inmiddels al?

Huh hoezo is dat zo duur? Heb je niet via een ander nummer gebeld die je heeft doorverbonden en daarvoor kosten in rekening brengt?

2 likes

Huh ik heb iets besteld vanuit Duitsland en het ligt bij de Douane??? Dat is toch alleen als je buiten de EU bestelt?

Dit gaat over 1 pakket. En gister en vanmorgen had ik er ook al 4 gekregen.

1 like

Nee gewoon eigen nummer. Er stond bij dat het 110 cent per minuut kostte, en mailen was niet mogelijk. Hoop dat het niet klopt natuurlijk maar vast wel🥲

Ik koop dure sneakers op een Duitse webshop, schoenen komen na 2 weken aan, maat is te klein dus ik wil ze retourneren. Het pakketje wordt geweigerd en is nu weer bij mij aangekomen. Echt fijn, 13 euro voor niks uitgegeven.

Waar ik al eens bang voor was is aan de hand.

Duur product besteld, zou bezorgd zijn. Heb niets gehad maar volgens DPD heb ik echt getekend (kwam niet overeen met mijn naam). Ik was gewoon thuis, heb net rondje gedaan of het misschien bij een ander complex staat. Ook niets. Kan nu niets doen maar ben er helemaal naar van.

1 like

Bedrijf gebeld waar ik de bestelling had gedaan. Zij nemen ook nog even contact op met DPD of het toch niet ergens anders staat. Het is een pakket van 30KG dus dat valt ook wel op. Als DPD blijft zeggen dat ik ervoor getekend heb sturen ze het opnieuw toe. Pak van mijn hart maar hopelijk is het dan geen DPD bezorging.

2 likes

Love live tracking bij een pakketje!
Kunnen ze dat ook niet bij PostNL of DHL doen? Ik zie nu precies dat er nog 2 klanten voor me zijn, maar dat hij ook nog 2 dorpen verderop rijdt.
Echt ideaal.

3 likes

Ik voel me dan ook echt een creep maar ondertussen is het wel fijn om te weten of je nog rustig kan douchen

4 likes

Kan je zonder tracking of afhaalbewijsje naar een DHL-servicepunt, puur met legitimatie?

Een marktplaatsverkoper heeft ipv naar mijn huisadres ‘waarschijnlijk’ iets naar een servicepunt gestuurd, maar ze heeft diverse dingen, ook voor anderen, verstuurd dus ze weet het niet zeker. Er is gelukkig maar 1 servicepunt in mijn dorp maar ik weet niet goed of ik überhaupt iets mee krijg zo.

1 like

Ik neem altijd het afhaalbewijs mee, maar daar is nog nooit naar gevraagd. Legitimatiebewijs is dan voldoende.

2 likes

Heb je de dhl app? Bij mij komen daar altijd pakjes in te staan die onderweg zijn naar mij, dus misschien dat je daar iets in kan vinden?

2 likes

Ja, en een DHL-account. Daar staat echter niets in. De verkoopster heeft ook mijn mailadres helemaal niet. Ze zou het verzenden met PostNL en heeft het op eigen houtje dus veranderd.

@Pioen Oh dat klinkt goed, dan ga ik het gewoon proberen straks!

1 like

Mijn pakket is gewoon kwijt en ik krijg 3.50 euro vergoed :smiley::rofl:

2 likes