Nee net zoals @Daydream zegt. Niet geloven en haar gewoon zelf laten annuleren.
Mân pakket zou tussen 21:15 en 21:45 bezorgd worden, inmiddels is het steeds verder opgeschoven naar nu 22:00 en 22:30. Wat een achterlijke tijd zeg ![]()
![]()
Nieuwe telefoon besteld, levering âvoor einde dagâ vandaag door fedex, gaat vast niet meer komen⊠![]()
Donderdag zou een pakketje komen maar âsorry bezorgmoment is gewijzigd, we komen morgenâ. Vrijdag exact hetzelfde. En vandaag zou het dan eindelijk komen tussen 10:45 en 13:15, maar de status staat nog steeds alleen op dat het gesorteerd isâŠ
Klantenservice kan natuurlijk ook niks. Wat een gezeik telkens. Hoop overigens ook echt niet dat het pakketje kwijt is want er zit iets limited in dus de kans dat ik dat nog ergens kan krijgen en zeker voor die prijs is heel klein
Poh 3 nog wel. Zalando toevallig? Daar had ik er laatst ook 5 van haha. Op het pakketpunt keken ze me echt aan alsof ik gek was.
Nee die optie komt vaak pas de avond voordat het bezorgd wordt rond een uur of 12. Echt super onhandig.
Kreeg eerst een bericht dat de bezorger onderweg was en het voor 22 uur bezorgd zou worden. 5 minuten later âsorry we halen het niet, het wordt maandagâ
Blijkbaar heeft de bezorger zich bedacht ofzo.
Had het dit weekend nodig. Nu kan ik alles omgooien en zorgen dat er iemand thuis is maandag. Als het dan wel komt natuurlijk ![]()
Volgens de klantenservice was het erg druk, maar dat zeggen ze altijd dus dat is een beetje achterhaald. Storing wisten ze niet, maar die kans lijkt me inderdaad groter
Bij zalando heb ik die mogelijkheid nog nooit gekregen? Ga er in het vervolg wel op letten dan want 5 pakjes slaat nergens op natuurlijk.
Zou inderdaad wel lullig zijn als de bezorger precies dan voor de deur staat. Mja daar kan jij natuurlijk ook niks aan doen. Moeten ze maar een beter systeem maken. Dhl is wat dat betreft veel makkelijker met wijzigen van bezorgtijd/plek
Homerr kennende kan het een week duren maar ook een maand ![]()
Ik heb een pakketje van Vinted dat met Chronopost komt uit Frankrijk, in Belgie is dat blijkbaar DPD dus ik zag de bui al hangen⊠vrijdag zou het bij het pakketpunt geleverd worden. Krijg ik opeens een mail dat het niet geleverd kon worden âomdat er niemand thuis wasâ. 'S avonds een mail dat het pakket vertraagd was door overmacht.
Net gebeld met DPD, dat het niet kon dat er niemand daar was daar praatte hij overheen en toen zei hij âja overmacht staat er mevrouw, dat kan vanalles zijn, euh ja, ja je pakketje komt nog welâŠâ thanks joh ![]()
Nou mijn pakketje heeft weeeeer vertraging en is nu verplaatst naar morgen al geloof ik eigenlijk niet dat het morgen wel komtâŠ
Overigens wel heel frappant dat ik de postnl bus net gewoon door de straat zag rijden. Dus er is wel gewoon een bezorger aan het werk
Word je toch echt moedeloos van joh ![]()
Had net ook een niet zo vriendelijk gesprek met de klantenservice die letterlijk deed alsof het mijn probleem maar was. Echt hou op hoor
Nou voor bestelling van begin april was de levering al uitgesteld naar 10 juni en nu staat er alleen nog maar levering vertraagd. Dus ik ga het maar ergens anders kopen ![]()
Oh wauw. Eindelijk! Er is nog hoop dus
Bij mij nog steeds niks helaas. Pakketje wat zo lang duurt zou vandaag moeten komen, maar staat alleen nog op gesorteerd dusja.
En inmiddels wordt mijn pakket van aboutyou en colourpop ook steeds uitgesteld. Zou gisteren komen, toen vandaag, nu weer morgen ![]()
Ben benieuwd of mijn bol bestelling wel gewoon komt. Die gaat naar een pakketpunt.
Nah je gelooft het niet. Mijn pakketje is er! Had eerst weer een mailtje met âsorry vertraging, we proberen je pakketje zo snel mogelijk te bezorgenâ. Maar toen ik net thuis kwam stond de postnl bus ineens voor de deur.
Nu alleen die twee andere nog ![]()
Bezorgster zei uit zichzelf al dat het één grote puinhoop is in het sorteercentrum hier in de buurt en er tal van pakketjes blijven liggen terwijl ze vaak maar een halfvolle bus heeft. Die worden dus gewoon telkens niet ingescand maar niemand weet waarom. Als hunzelf erachter vragen krijgen ze geeneens antwoord
Jeej!
Ja echt schandalig eigenlijk. Bezorgster had een megavolle bus nu omdat het dus allemaal opgestapeld lag en er extra bij is gekomen. Ze was bij mij nog geeneens op de helft en wist geeneens hoe laat ze klaar zou zijn, terwijl ze al om 8 uur was begonnen. Heb haar maar een blikje fris en een reep chocola meegegeven als âsteuntjeâ
Mijn bol pakketje is ook binnen, die kon ik net ophalen. Alleen aboutyou en colourpop nog. Die staan nu voor morgen gepland, dus ben benieuwd.
Ik was vandaag niet thuis toen een pakket werd bezorgd, toen ik op onze cameraâs de beelden terugkeek zag ik dat de bezorger het pakket geĂŻrriteerd door zijn autoraam weer de bus in smeet en wegreed. Vind dat echt onbeschoft? En het is ook nog een gepersonaliseerd cadeau voor iemand anders met breekbare elementen dus ben benieuwd of dit nog heel aankomt nu.
Klacht indienen joe joe
Als je op de site van PostNL naar die betaalpagina gaat, kun je de bijbehorende factuur zien. Er staat dan wel op wie de afzender is!
Zat er niet nog het oorspronkelijke label op?
Bij mijn bestellig koos ik voor levering op een postNL ophaalpunt maar volgens de app wordt het nu wel op mijn woonadres geleverd. Halloooo dit doe ik niet voor nietsâŠ
Komt dit vaker voor?
Hebben jullie weleens gehad dat je bij een retourzending aan Zalando niet het hele bedrag in een keer retour kreeg?
Ik had 3 dingen teruggestuurd in 1 pakket (ze kwamen ook in 1 pakket) maar heb maar voor 2 artikelen een retourbetaling ontvangen. In de mail staat wel:
Houd er rekening mee dat we elk pakket apart verwerken. Als je andere artikelen in een ander pakket hebt geretourneerd, ontvang je een aparte retourbevestiging voor deze artikelen.
Maar ik heb de artikelen dus in 1 paket gertourneerd. Kan het zijn dat 1 artikel door een andere afdeling wordt verwerkt of zo? (gaat om iets van Nike, maar volgens mij wel via Zalando zelf verzonden) Of zou het product eruit gejat zijn onderweg? ![]()