Pakketjesirritaties

Grrr in de PostNL-app staat dat mijn pakket is bezorgd en bij handtekening staat een kruisje. Ik heb niets ontvangen en voor zover ik weet mensen in mijn straat ook niet. De klantenservice zegt dat het misschien een foutieve scan is van de bezorger maar dat klinkt echt raar. Vooral door dat kruisje wat is gezet

Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?

Ja met DHL. Ze bleven beweren dat het bij mij was afgeleverd. Uiteindelijk contact opgenomen met de webwinkel en een nieuw pakket ontvangen.

1 like

Ik ben een bestelling van Kiko kwijt geloof ik. Heel lang gaf de track &trace aan dat het nog bezorgd moest worden, tot de bestelling niet meer werd gevonden. Toen zag ik ook dat er een verkeerd huisnummer stond (mijn schuld denk ik) dus contact opnemen opgenomen met klantenservice. Daar kreeg ik gelukkig snel reactie dat mijn pakket nog onderweg was en een link om het bezorgadres te wijzigen. Dus ik heb dat gedaan en koos voor een levering van gisteren.
Nu is het gisteren niet bezorgd en geeft de track & trace aan dat het al op 10-5 is bezorgd? Terwijl de mail van de klantenservice een week later was

Heb ze gisteren maar weer gemaild maar wat een gedoe

Heb twee dingen besteld bij de Lidl.
Komt het in twee verschillende pakketten.
Eentje komt vandaag en ergens van de week de ander :person_facepalming:

Ik heb dit met amazon. Kan vandaag twee pakketjes ophalen, die op dezelfde dag zijn verstuurd vanaf de zelfde locatie. Ik had aangevinkt dat ik alles in 1x wilde ontvangen, maar ze hebben er twee pakketjes van gemaakt. Zullen wel logistieke redenen voor zijn? Maar ze kwamen ook met de zelfde levering mee, dus ze hebben gezellig samen in het postbusje gezeten.

1 like

Ik heb dit ook al vaker gehad met de Lidl
 Komt dan ook nog eens in een veel te grote doos :-1: zo onnodig!

1 like

Weet iemand of er uberhaubt nog webshops zijn die de volgende dag leveren? Wil nog wat zomerjurkjes maar ga donderdag al :sweat_smile:

De Bijenkorf, ASOS, Mytheresa, The Outnet, Net-a-porter

Weet alleen niet uit m’n hoofd voor welke tijd je dan moet hebben besteld, volgens mij vaak rond 15:00/16:00 al. Bij De Bijenkorf heb je tot 22:00!

2 likes

Wehkamp

1 like

Echt, bestel niet bij Decathlon. Ze zouden het de 18de opsturen, maar dat ging niet ‘want vertraging’. Ik betaal achteraf, maar dus al wel een betaalverzoek vanuit Afterpay gehad. Om dat uit te stellen mag ik er zelf achteraan. En nu wilde ik hem annuleren, maar dat kan serieus gewoon niet? En de klantenservice maar onder elke mail: Als je nog vragen hebt hoor ik het graag :roll_eyes:

2 likes

Ik snap Ă©cht niet dat de leverancier van mijn medische hulpmiddelen nog met DPD verstuurd. In het verleden: een nieuwe insulinepomp (a een paar duizend euro) die in de regen in de voortuin lag, medische hulpmiddelen (a honderden euro’s)die over de schutting werden gegooid etc.

Vandaag: een vervangende glucosesensor omdat er 1 na 5 dagen mee stopte ipv na 10. Geleverd door DPD, maar wij hebben niks. Dus ik net bellen: geleverd op ons oude adres, waar we al sinds augustus niet meer wonen. En alle bestellingen in de afgelopen maanden kwamen gewoon aan op het nieuwe adres. Dus waar dit dan mis is gegaan?

En denk maar niet dat de oude bewoners van ons adres even een bericht sturen dat er post voor ons is? Het is niet dat er wekelijks post voor ons is he, het is nu 1x mis gegaan met een ziekenhuisbrief van onze dochter (die hebben ze gewoon weggegooid overigens, want ach er staat immers een logo van een ziekenhuis op) en ik heb 1x per ongeluk een pakket op het oude adres laten komen (dus ze toen meteen even geappt van weiger het maar of laat even weten als het aankomt, dan halen we het op. Wel geaccepteerd, niks aan ons laten weten). Maar als ze willen weten of er ook horren voor de zolderverdieping zijn, weten ze ons wel te vinden. :smiling_face_with_tear:

Babyfoon is kapot en daardoor slaap ik al 3 nachten slecht. Nieuwe besteld, extra betaald voor avondlevering zodat we hem vanavond binnen hadden. Is het vertraagd; morgen geen bezorging natuurlijk
 komt ie pas vrijdag :rage:

1 like

Geen idee of je hier wat aan hebt, maar wij hebben voor buitenshuis / als we hem vergeten zijn, de app ‘babyfoon 3g’ op onze mobiele telefoons. (kun je ook met een oude telefoon gebruiken) vind hem heel fijn! De betaalde versie wel.

Mijn vinted homerr pakketje van begin april trouwens nog niet binnen. Sorry maar 2 maanden wachten? Ook standaard ALLES via homer wordt naar een verkeerd punt gestuurd. Wat een debielen.

1 like

Ik verwacht vandaag twee pakketjes van DHL. Een pakket is al binnengekomen, de ander komt tussen 17:30-21:30. Volkomen logisch :upside_down_face:

2 likes

Volgens UPS is m’n pakketje bezorgd bij het afhaalpunt dat ik had geselecteerd. Het afhaalpunt heeft echter niks ontvangen. Ik dacht eerst nog dat de bezorger het misschien alvast had gescand om de een of andere reden maar nog onderweg is, maar er staat ook al een naam bij van de ontvanger dus het lijkt me sterk dat de bezorger zomaar een naam heeft verzonnen? De UPS klantenservice is natuurlijk pas maandag weer te bereiken. Wat een gezeik. Echt zo geen zin hierin. Heb ook alleen maar een afhaalpunt gekozen omdat de straat een stukje is opengebroken en ik de bezorger die moeite niet aan wilde doen, maar nu heb ik spijt.

Ik heb dit eerder dit jaar gehad en 2 dagen later was mijn pakket wel bij het afhaalpunt. :’)

2 likes

Haha oh mijn god 2 dagen ook echt. Zo stom

Het was gelukkig toch een te vroege scan! Het afhaalpunt belde me net dat de bezorger net was geweest, zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

Maar ik vraag me wel serieus af waarom bezorgers soms bijvoorbeeld een half uur of uur van tevoren pakketjes scannen voordat het bezorgd wordt want ik heb dat ook weleens als ik gewoon voor thuisbezorging heb gekozen, bespaart dat tijd ofzo? Lijkt me alleen maar tijd kosten als diegene toch niet thuis blijkt te zijn en het dus niet bezorgd kan worden? Maarja misschien is het dat risico wel waard

1 like

Na een dag afwachten, heb ik zelf die mensen een appje gestuurd dat er per abuis een pakket door partij X bij hen is afgeleverd, dat het medische hulpmiddelen bevat en of het uitkomt als ik dat op kom halen. Zij beweren niks gehad te hebben. Dpd zegt er is voor getekend, het is echt afgeleverd regel zelf maar met verzender. Die zeggen op hun beurt weer dat ik bij de bewoners moet zijn, want daar is het afgeleverd. Die dus zeggen het niet te hebben. Gezien eerdere ervaringen met ziekenhuisbrief die na navraag is weggegooid ben ik geneigd ze niet te geloven eigenlijk. Ik snap ook gewoon niet dat je het dan aanneemt en niet weigert? Wij hebben op het oude adres een tijd gehad dat er wekelijks pakketjes werden aangeboden voor iemand die er niet woonde (ook niet de vorige bewoner ofzo) en de bezorger nam die dan gewoon meteen mee terug. Maarja ik weet ook de dingen die we zelf al met dpd mee hebben gemaakt en dat er werd getekend voor aflevering terwijl er niemand thuis was etc
 dus wie nou de waarheid spreekt?

Super fijn, dit gaat om iets waar ik gewoon afhankelijk van ben voor een goede instelling (die zwanger extra belangrijk is). Vanwege de prijs krijg je van je zorgverzekering niet zomaar extra, ze weten hoeveel dagen je ermee kan doen dus er is gewoon een max per jaar. Logisch. Bij problemen krijg je van leverancier/fabrikant een vervangende. Maar dat betekent dus dat ik straks tekort ga komen
 gelukkig heb ik net voor de vakantie weer een kwartaal levering gehad, dus dat tekort tot de volgende levering zal zich pas over een paar weken uiten.

1 like

Ik zou bij de verzender gewoon blijven zeggen dat je niets hebt gehad. Het zou niet jouw probleem mogen zijn dat het bij de buren is afgeleverd en je het dus niet hebt. Ze zijn volgens mij dan ook gewoon verplicht het opnieuw te sturen

3 likes