Ik denk dan eerder dat je mazzel had haha
Meh precies. Bij mij staat ie nog geeneens in de postnl app. Kan hem alleen via 17 track traceren want de royal mail site doet het bij mij niet. Maar ze blijven maar naar elkaar wijzen dus dat schiet totaal niet op.
Is ook een pakket van 70 euro dus zou het wel heel graag hebben. In het verleden ging het nooit zo langzaam. Echt irritant
Nu woon ik in een doodlopend straatje met allemaal berjaarden en niemand die het pakketje aanneemt van een alleenstaande hard werkende moeder. Belachelijk.
grapje natuurlijk. Maar baal er wel van. Want zitten sportkleren in, die ik morgen nodig heb.
Leuk dat PostNL ‘zegt’ iets geleverd te hebben, wat ze in werkelijkheid helemaal niet geleverd hebben.
Gelukkig gaat het maar om iets van 15 euro. Maar doe je werk gewoon zoals je moet doen en scan niet iets als afgeleverd als dit niet zo is.
Mijn pakketje is ook al sinds 25 april in Nederland, maar nog niets in de PostNL app helaas!
Oh 12 april zelfs, maar kennelijk sinds 25 april bij het lokale postbedrijf. Dat loopt niet helemaal lekker dan haha.
Brievenbuspakketje? Bij die dingen klopt het scannen al helemaal niet
Nee dat zou niet eens passen ; )
Maar het is wel opgelost, want het werd heel random vanavond dus pas bezorgd.
Blijf het apart vinden dat je gister avond iets scant dat afgeleverd zou zijn en het de avond erna pas aflevert.
Ik had een bestelling bij Wehkamp gedaan met same day delivery… Pakket zou vanavond komen.
Ik kreeg net een mail dat het bezorgd was in de brievenbus, dus ik ben gaan kijken maar er ligt dus niets
Niet echt een irritatie maar ik wil iets retoursturen bij de Zara. Dus net via de site mijn retour aangemeld. En nu krijg ik een barcode en staat erbij: ‘laat deze code scannen bij de post nl punt en zij doen de rest.’
Dus ik hoef dan niks te printen en op de doos te plakken?
Yes, zij scannen en plakken dan de sticker die uit het apparaat rolt op je pakketje
Ik kreeg net een e-mail dat ik volgende week een pakket kan ontvangen van de Duitse bezorgservice Hermes. Maar ik heb niks uit Duitsland besteld en als ik op de gegevens klik zie ik niet de naam van de verzender staan. Bovendien als ik het wil laten afleveren op een ander adres of bezorgpunt moet ik mijn postcode invullen en dan zegt ie dat dit niet klopt.
Kan er echt niet tegen als ik niet weet wat er mijn kant op komt.
Afgelopen donderdag stond de voordeur open, had een pakketbezorger zonder vragen een pakket van de buren in onze hal gezet.
Nu net belt er een pakketbezorger aan. Ik zit nog in mijn pyjama, want verwachtte niks, dus probeerde mij snel te fatsoeneren. Ben ik bij de voordeur heeft hij een (groot) pakket voor ons voor de deur gelegd en was al weg voordat ik de deur open had gedaan. Echt aso, wat als wij niet thuis waren vandaag? Dan lag een pakket van ons gewoon voor het grijpen voor iedereen. Ja we hebben wel een voortuin, maar dan nog is het zo gepakt (en het is ook nog eens een groot pakket). Kan echt niet.
Ik ben echt pissed off
Is Hermes geen oplichter? Heb zoiets wel eens gelezen. Vooral goed kijken wat het is voordat je het accepteert
Edit DPG Media Privacy Gate hier moest ik aan denken omdat je zelf niets besteld hebt
En dan zal je net zien dat iemand anders in het appartementencomplex het wel zal aannemen (ik ben dan niet thuis).
Dat zou wel ingewikkeld zijn! Ik weet niet of je bij Hermes aan kunt geven dat een handtekening vereist is? Of alleen bij jou bezorgen?
Je moet om veiligheidsredenen eerst je postcode invoeren en dan zegt ie dat ie niet klopt oid
Wat haat ik UPS. Ik ben op dinsdag gesloten dus ik verander gisteren (vanaf het moment dat het kon) mijn bezorgdatum naar donderdag. Ook een bevestiging van ontvangen. Krijg ik net een melding dat ik dicht was en het niet bezorgd kon worden. No shit, Sherlock
Nog steeds geen beweging in mijn pakketje. Het is inmiddels al langer bij de douane / PostNL in Nederland, dan dat het onderweg was vanuit Singapore.
Ja same hier helaas! De leverdatum is ook van 16 mei naar 10 juni gewijzigd, terwijl het pakketje dus al sinds 12 april in Nederland is. Ik hoop hem voor eind juli te ontvangen, want dan ga ik op vakantie en heb ik het wel nodig.