Er is volgens mij op het moment ook wat gedoe met de sorteermachines (ik mis bv post van dinsdag), dus wellicht ligt het daaraan
In het kader van iets is beter dan niets
Hahah echt een goede vervanging. Onze groothandel heeft ook wel eens komkommers als vervanging voor courgettes geleverd. Of in plaats van een 5 kilo emmer poedersuiker, 5 kilo in van die mini zakjes die je wel eens bij een pannenkoek krijgt.
Is h&m nog zo sloom met verzenden? Weet iemand dat?
Bij mij niet maar wat is sloom?
Post nl bezorger zegt dat ik niet thuis was maar dat was ik wel
De vorige keer heb ik er 1,5 week op gewacht. Ga donderdag op vakantie dus wil t voor die tijd wel hebben
Laatst was t 5 dagen bij mij.
Mn brievenbusding is er nog niet. Maandag maar even mailen.
Daar zou ik het niet op wagen. De bezorgdiensten kunnen het ook uitstellen. Dan heb je vanaf nu nog 3 werkdagen.
In de winter moet je dus geen sneeuw meer schuiven, kunnen ze allemaal hun heupen breken
Grrr in de PostNL-app staat dat mijn pakket is bezorgd en bij handtekening staat een kruisje. Ik heb niets ontvangen en voor zover ik weet mensen in mijn straat ook niet. De klantenservice zegt dat het misschien een foutieve scan is van de bezorger maar dat klinkt echt raar. Vooral door dat kruisje wat is gezet
Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?
Ja met DHL. Ze bleven beweren dat het bij mij was afgeleverd. Uiteindelijk contact opgenomen met de webwinkel en een nieuw pakket ontvangen.
Ik ben een bestelling van Kiko kwijt geloof ik. Heel lang gaf de track &trace aan dat het nog bezorgd moest worden, tot de bestelling niet meer werd gevonden. Toen zag ik ook dat er een verkeerd huisnummer stond (mijn schuld denk ik) dus contact opnemen opgenomen met klantenservice. Daar kreeg ik gelukkig snel reactie dat mijn pakket nog onderweg was en een link om het bezorgadres te wijzigen. Dus ik heb dat gedaan en koos voor een levering van gisteren.
Nu is het gisteren niet bezorgd en geeft de track & trace aan dat het al op 10-5 is bezorgd? Terwijl de mail van de klantenservice een week later wasâŠ
Heb ze gisteren maar weer gemaild maar wat een gedoeâŠ
Heb twee dingen besteld bij de Lidl.
Komt het in twee verschillende pakketten.
Eentje komt vandaag en ergens van de week de ander
Ik heb dit met amazon. Kan vandaag twee pakketjes ophalen, die op dezelfde dag zijn verstuurd vanaf de zelfde locatie. Ik had aangevinkt dat ik alles in 1x wilde ontvangen, maar ze hebben er twee pakketjes van gemaakt. Zullen wel logistieke redenen voor zijn? Maar ze kwamen ook met de zelfde levering mee, dus ze hebben gezellig samen in het postbusje gezeten.
Ik heb dit ook al vaker gehad met de Lidl⊠Komt dan ook nog eens in een veel te grote doos zo onnodig!
Weet iemand of er uberhaubt nog webshops zijn die de volgende dag leveren? Wil nog wat zomerjurkjes maar ga donderdag al
De Bijenkorf, ASOS, Mytheresa, The Outnet, Net-a-porter
Weet alleen niet uit mân hoofd voor welke tijd je dan moet hebben besteld, volgens mij vaak rond 15:00/16:00 al. Bij De Bijenkorf heb je tot 22:00!
Wehkamp
Echt, bestel niet bij Decathlon. Ze zouden het de 18de opsturen, maar dat ging niet âwant vertragingâ. Ik betaal achteraf, maar dus al wel een betaalverzoek vanuit Afterpay gehad. Om dat uit te stellen mag ik er zelf achteraan. En nu wilde ik hem annuleren, maar dat kan serieus gewoon niet? En de klantenservice maar onder elke mail: Als je nog vragen hebt hoor ik het graag