Hier ook nog steeds niks. Het staat nu wel in de app en ik heb inklaringskosten betaald maar nu verplaatst telkens de bezorgtijd en -datum. En dat is niet het enige pakketje, maar mijn bestelling van aboutYou en nog een ander pakketje verschuift ook elke dag, terwijl in die van aboutYou zomerkleren zitten die ik eigenlijk voor deze week had besteld
Wat irritant zeg! Bij mij zitten er gelukkig geen dingen in die ik nu nodig heb zoals bij jou en @George , maar het voelt zo absurd dat de reis uit het land van herkomst korter duurde dan het stil liggen in het depot nu.
Zou het komen door personeelstekorten?
Bij mij is er inmiddels ook geen datum meer beschikbaar, âbezorgtijd onbekendâ. 2 pakketjes die binnen NL verzonden werden, zijn wel gewoon zonder vertraging bezorgd.
Volgens PostNL kan het tot 2 weken duren voor een pakket in beweging komt na inklaren, en als het iets langer duurt âgewoon nog even geduld hebbenâ.
Haha ja het gaat toch niet om hun spullen, het is maar een klant.
Ze hebben daar de ene na de andere uitvlucht. Pakketje kwijt? Hoor je nooit meer iets van. Los het maar op met de webshop. Wij kunnen er niks aan doen. Of je had moeten kiezen voor verzekerde of aangetekende verzending. Alsof dat bij een webshop kanâŠ
Duurt lang? Dan moet je maar eerder bestellen of geduld hebben.
Zelfs toen het zo ontzettend druk was tijdens de lockdown waren ze nog sneller. Pakketjes die rechtstreeks naar een afhaalpunt gaan komen overigens wel meteen de volgende dag aan terwijl die in exact dezelfde bus (hier tenminste) worden geladen. Snap dus niet waarom de rest constant wordt uitgesteld
Na al mijn gezeur wel zo eerlijk om te melden; mijn pakketje werd ineens bezorgd! De tracking is nog onaangepast dus het was een totale verrassing.
Blij dat het er eindelijk is.
Ik heb zaterdag een pakketje voorbij zien komen bij de post (van normale post zie ik een fotootje wat er komt). Maar t is een pakketje wat misschien wel door de brievenbus past, maar bedenk me net opeens dat ik t helemaal niet meer heb gekregen. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Ben bang dat t bedrijf niks gaat doen omdat ik voor de normale post heb gekozen. Maar ben bang dat ze denken dat t toch niet door de brievenbus past maar dan zou ie nu toch ook wel als pakket bezorgd moeten zijn.
Decathlon is echt sloom met dingen opsturen. Gelukkig heb ik het pas over een maand nodig ofzo. Normaal zou ik het gaan halen, maar vind een tent meenemen in die bus niet zo chill.
Doet me denken aan die keer dat mijn broertje in de lockdown mega lang op een pakket van decathlon zat te wachten. Hij had dumbells besteld van 25 kg. Die dingen waren blijkbaar uitverkocht en toen kreeg hij een doos vol kleine 1 en 2 kg dumbells. Zo van joeee til er maar 20 tegelijk de lucht in groetjesssss
Misschien komt ie nog! Op zondag en maandag wordt er geen brievenbuspost bezorgd en post (inclusief brievenbuspakketjes) kunnen tot 5 dagen vertraging hebben. Ik heb dit weleens aan PostNL gevraagd toen ik dit ook had haha
Ik heb dit pas nog gehad, stond er op zaterdag in en kwam uiteindelijk op woensdag
Thanks, en ook @kaneel. Ik wacht t inderdaad nog af, maar wel stom. Hopelijk komt t gewoom nog deze week.
Er is volgens mij op het moment ook wat gedoe met de sorteermachines (ik mis bv post van dinsdag), dus wellicht ligt het daaraan
In het kader van iets is beter dan niets
Hahah echt een goede vervanging. Onze groothandel heeft ook wel eens komkommers als vervanging voor courgettes geleverd. Of in plaats van een 5 kilo emmer poedersuiker, 5 kilo in van die mini zakjes die je wel eens bij een pannenkoek krijgt.
Is h&m nog zo sloom met verzenden? Weet iemand dat?
Bij mij niet maar wat is sloom?
Post nl bezorger zegt dat ik niet thuis was maar dat was ik wel
De vorige keer heb ik er 1,5 week op gewacht. Ga donderdag op vakantie dus wil t voor die tijd wel hebben
Laatst was t 5 dagen bij mij.
Mn brievenbusding is er nog niet. Maandag maar even mailen.
Daar zou ik het niet op wagen. De bezorgdiensten kunnen het ook uitstellen. Dan heb je vanaf nu nog 3 werkdagen.
In de winter moet je dus geen sneeuw meer schuiven, kunnen ze allemaal hun heupen breken