Pakketje van dpd zou bij een pick up point worden afgeleverd, maar nu staat er dat het is mislukt en dat de ontvanger niet thuis was
ja oke en nu? dat is juist het idee van een pick up point vrienden
Ooh echt heel lief ja, maar idd ook vervelend
Ik heb zelf een SUPER harde bel die heel lang doorgaat met lawaai maken, ook al drukt iemand maar ƩƩn keer. En ik heb wel eens gehad dat mān baby in de reiswieg lag te slapen bij de voordeur en dat van die wervers gingen aanbellenā¦. Nou kind meteen krijsen ![]()
![]()
Toen was ik wel echt geĆ«rgerd, maar voor een Cult Beauty pakketje mogen ze altijd mān baby wakker bellen haha
Ik wil iets via Vinted bestellen, wat is beter Mondial Relay of Homerr
Heb het 25 juli echt nodig
Mondial!!! homerr kan wel een maand duren tegenwoordig.
Mondial is best snel. Homer kun je niet van uit gaan, duurt altijd lang.
Ik kijk de documentaire reeks āBezorgdā op NPO. Ondanks dat ik wel wist dat bezorgers het niet makkelijk hebben is het wel interessant om een inkijkje te krijgen en wat meer begrip te krijgen.
Ik heb begin juli wat besteld bij h&m en toen had ik 8 juli een bevestiging dat het bij Budbee is aangekomen. Nu is het een week later en ik heb niks meer gehoord. Echt irritant!
Budbee bezorgd bij mij ook niet. Ik wilde HM bellen maar ze hebben een dramatisch lange wachttijd.
Oh nu rustig. Ze zijn het ermee eens dat het te lang duurt.
Ja ik wilde na het weekend anders ook contact opnemen. Bij Budbee krijg ik wel een melding dat het 1 a 2 dagen langer kan duren, maar nu duurt het al veel langer. Maar goed het zal uiteindelijk wel bezorgd wordenā¦
Edit: ik heb een aantal keer met H&M contact gezocht via de mail en daar reageerden ze altijd heel snel!
Als je nu belt wordt je gelijk geholpen. Zij kunnen de bestelling ook meer zien, schijnbaar moet de mijne morgen komen.
Ohh thanks! Ga gelijk ff bellen
Hier stuurt H&M met instabox, maar die site van instabox werkt niet mee waardoor ik niets kan zien over mijn pakketje ![]()
Ik zou een pakketje verwachten tussen 8 en 12 via Dynalogic en ik moet daarvoor aanwezig zijn want ik moet ook wat tekenen. Vanuit vodafone gecommuniceerd dat ik updates zou krijgen wanneer die komt, maar via de site van dynalogic gewoon nul informatie, die site lijkt ook gewoon niet te werken D:
En nu krijg ik een sms dat het uitgesteld is naar maandag ![]()
Dit heb ik dus ook⦠echt rete slecht sinds ze hiernaar zijn overgestapt.
Nou, zeg dat. Hier is mijn pakketje teruggestuurd want afleveren is vannacht om 4 uur niet gelukt. En vanmorgen een mail dat het vanavond afgeleverd zou worden ![]()
Serieus?! Ik heb nu precies hetzelfde! Wauw, echt wat een slecht bedrijf dat instabox. Ik heb geprobeerd te bellen, 19 wachtenden voor u⦠H&M zelf ook niet te bereiken.
Hoe weet je dat het is teruggestuurd? Want dat staat er bij mij niet bij?
Mijn bestelling van de h&m is niet volledig geleverd. En ik krijg geen contact met ze⦠en het kledingstuk staat wel op de pakbon ![]()
Stond in een mailtje en in mijn account bij H&M! Eerder had ik trouwens geen problemen ermee, nu dus wel.
Ik werk in de H&M en hoor echt altijd over gezeik met instabox ![]()