Ik snap écht niet dat de leverancier van mijn medische hulpmiddelen nog met DPD verstuurd. In het verleden: een nieuwe insulinepomp (a een paar duizend euro) die in de regen in de voortuin lag, medische hulpmiddelen (a honderden euro’s)die over de schutting werden gegooid etc.
Vandaag: een vervangende glucosesensor omdat er 1 na 5 dagen mee stopte ipv na 10. Geleverd door DPD, maar wij hebben niks. Dus ik net bellen: geleverd op ons oude adres, waar we al sinds augustus niet meer wonen. En alle bestellingen in de afgelopen maanden kwamen gewoon aan op het nieuwe adres. Dus waar dit dan mis is gegaan?
En denk maar niet dat de oude bewoners van ons adres even een bericht sturen dat er post voor ons is? Het is niet dat er wekelijks post voor ons is he, het is nu 1x mis gegaan met een ziekenhuisbrief van onze dochter (die hebben ze gewoon weggegooid overigens, want ach er staat immers een logo van een ziekenhuis op) en ik heb 1x per ongeluk een pakket op het oude adres laten komen (dus ze toen meteen even geappt van weiger het maar of laat even weten als het aankomt, dan halen we het op. Wel geaccepteerd, niks aan ons laten weten). Maar als ze willen weten of er ook horren voor de zolderverdieping zijn, weten ze ons wel te vinden.